Gå til innhold

SoF:Payback has gone gold!


Anbefalte innlegg

Releasedato: USA 13/11 og Europa 30/11 :dribble:

Endelig er det offical at spillet er i rute, se offisielt forum SoF:Payback forum

Offisiell hjemmeside er: SoF: Payback

 

Hvor mange av dere SoF2'ere er med videre? Ser allerede på Paybackforumet og andre steder at det er

MANGE av de gamle traverne som har begynt å børste støv av ak'en sin :thumbup:

 

Satan kor æ gler mæ! :ph34r:

 

Grenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaade! :evil:

Endret av turb0man
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres bra ut :D

 

Men er system kravene til pc lagt utt noen plass? er ikkje sikker på om eg skal ha det til Pc eller Xbox 360 :)

Ingen systemkrav er offentliggjort enda, men det er rett rundt hjørnet (forhåpentligvis idag)

Ville nok gått for PC-versjonen da FPS-spill til konsoll etter min og de fleste andres mening DEFINITIVT ikke er bra!

Lenke til kommentar
Høres bra ut :D

 

Men er system kravene til pc lagt utt noen plass? er ikkje sikker på om eg skal ha det til Pc eller Xbox 360 :)

Ingen systemkrav er offentliggjort enda, men det er rett rundt hjørnet (forhåpentligvis idag)

Ville nok gått for PC-versjonen da FPS-spill til konsoll etter min og de fleste andres mening DEFINITIVT ikke er bra!

 

 

 

 

Eg har ingen problem med FPS spill på konsoll, derfor eg vurderer Xbox 360 versionen ;)

Lenke til kommentar

Sittet og spilt ett par timer nå, inntrykket er som følger.

Det formerlig regner kroppsdeler, utrolig fett faktisk:D

Følelsen av og zoome inn fra lang avstand med sniper for så blåse hodet av han mens benpipene flyr er rasende festlig. Litt kjedlig start grafikkmessig men tar seg veldig opp fra andre "location".

Konklusjonen er vel som følger : Likte du de forrige spillene elsker du dette.

Testet forøvrig 360 versjonen

Lenke til kommentar

er die hard fan av sof serien men må bare si at mp delen er det mest uferdige jeg noen gang har spilt. greit at dette er et value spill men en hel del mennesker har jobbet på det. deriblandt raven.

 

kan ikke stille på instillinger fordi det ikke finnes instillinger. kan ikke chatte med andre ingame. finnes ingen console. finnes ikke lean. spillet krever ikke et serial eller disc, adjø punkbuster. virker ikke ut som det lett å modde, etc etc listen bare fortsetter og fortsetter...

 

dette var en enorm skuff for meg. jeg er rett og slett forbannet :mad:

 

edit man kan engang ikke se hvilken ping det er på serveren man skal velge. skal man opprette en spillserver må man kjøre den fra egen pc og grensen for spillere er 12 stk

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...