Garegaupa Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hvorfor er det så mange som syns Pariserhjulet er så vanskelig? Jeg hadde litt problemer med det på Hardened, men jeg tok det på første forsøk på Veteran. Jeg satt bak det huset hvor de bumper-bilene er og skøt folk med AK47, og det gikk mye bedre enn når jeg brukte sniper. Den banen jeg hadde mest problemer med av alle er Heat, som er banen etter det pariserhjulet. Men etterhvert fant jeg ut en taktikk som egentlig var 10 ganger lettere enn den jeg først drev på med i mange timer, så da var den ikke så vanskelig lenger. Men utenom det må jeg nok si High mile club på veteran virker nesten umulig å gjøre på 1 minutt Du svarer jo på deitt første spørsmål i ditt andre avsnitt. Fordi de bruker en annen taktikk en du gjorde, som formodentlig er vanskligere. AtW Der treffer du nok spikeren på hovudet, ATWindsor. Eg sleit sjølv veldig med å kome gjennom dette brettet på Regular, heilt til eg tilfeldigvis fann ein taktikk som fungerte. Akkurat det er nok noko av det eg tykkjer kan vere ei ulempe med CoD-spela, nemleg at på mange brett så vert ein sitjande og stange hovudet mot veggen heilt til ein finn akkurat den eine metoden som fungerar for å kome seg vidare - i mine augo er det ofte litt vel lineært på akkurat dette området, som oftast er det ikkje fleire vegar som fører til Rom... Når det er sagt så må eg seie meg svært godt nøgd med CoD4. Eg kom meg gjennom einspelardelen i løpet av joleferien, og må seie at eg likte både historien, spelestilen og grafikken svært så godt. Det er det rare med CoD-serien, dei spela har alltid klart å dra meg inn i handlinga og få meg til å føle at eg er med der ute i felten - sjølv om dei til tider kan vere både urealistiske og lineære, så er det noko eige med atmosfæren.
mr. Zilter Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hva avgjør matchbonusen? edit: Det er forresten bare woodlandcamo som gjelder. Endret 6. januar 2008 av mr. Zilter
MetroN Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hva avgjør matchbonusen? edit: Det er forresten bare woodlandcamo som gjelder. Ekstra xp om jeg ikke tar helt feil.
mr. Zilter Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Hva avgjør matchbonusen? edit: Det er forresten bare woodlandcamo som gjelder. Ekstra xp om jeg ikke tar helt feil. Ja, jeg veit hva det er, men hva er det som bestemmer hvor mye man får?
MetroN Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Det vet jeg ikke. Kanskje hvor du endte opp på statslista, hvor mange du drepte, etc?
mr. Zilter Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har en mistanke om at det er gjennomsnittsscoren på enten laget eller serveren.. Kan det stemme?
JLord Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Noen som foresten har lagt merke til en liten easteregg på banen Safehouse/Heat? Da jeg spilte banen kom jeg til å legge merke til et stort reklamemerke på ytterveggen til et av husene i Al-Asads village. Det var bilde av en kjent kar fra James Bond filmen "The World is Not Enough" med teksten "Zukovsky Caviar". Finnes sikkert flere sånne smådetaljer.
TheExcalibur Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Call Of Duty 4? Kult:) Har hørt rykter om at det er bra grafikk. Men er det et bra spill?
hølands_gutt Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 vis du tar deg tid til å lese gjennom denne tråden finner fort ut at spillet er absolutt verdt å prøve
andi_c Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Er det noen som vet når den Mod Making greia kommer ut?
Chad Thundercock Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Noen som kan kjøre spillet på full grafikk med et AGP-system?
mr. Zilter Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jada, det går fint. Jeg kjørte det på fullt med et radeon x850xt 256MB. Det gikk strålende. Også gikk hele PC-en ad dundas..
Hypex Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 SP var skuffende. MP var grei, men enkelt å "levle(?)". Ett flott spill, utenom at jeg ikke liker modern war. WW2 Vil fortsatt si at Cod2 er det beste i serien.
Frederick_ Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det er ganske enkelt og det går ganske kjapt å levle
ull50kk Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 CALL OF DUTY 4 eig:D men en ting er jeg ikke fornøyd med, at du ikke kan få tak i en bot mod på MP, jeg og 2 andre kompiser bruker å spille. Kan bli litt kjedli etter hvert med bere 3 pers. noen som vet noe mer om dette?
Approx Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hei, Jeg kjøpte spille for noen dager siden å jeg har gjort hele SP delen, men når jeg skal spille Multiplayer så "lagger" det pc`en den fryser på en måte, jeg har lasta ned ny driver til skjermkortet (Geforce 8800Gtx) det funka i ca 2 timer, så restartet jeg hele pc`en å så funka det ikke lenger, noen som kan hjelpe meg el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå