Gå til innhold

SkyMarshall Arts - The Portal Song


Anbefalte innlegg

forsidenyhet_portalsong.png

 

Hei ja!

Alle her har spilt Portal.

Alle her har spilt igjennom Portal.

Og alle her har et spesielt forhold til "Still Alive"-låta i creditsen.

 

Jeg bare MÅTTE lage min egne re-vampa versjon av den, og her er den. Prøver ikke å ta kreditten for noe her, siden alt jeg gjør er for moro skyld og uten profitt. Uansett, nye instrumenter, mer robot-stemme, ny rytme, ny kick, ny bass og nye melodier. Nå syns jeg den høres ut som den burde hørtes ut fra førsten.

 

Var jævlig mye jobb, og kanskje unødvendig.

Men jeg har den så vannvittig på hjernen at jeg bare måtte.

Så last ned og hør - og fortell meg hva dere synes.

Så blir jeg glad i hjertet osv.

 

The cake is a LIE!

 

Download her: CLICKY

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper dette kan bli den neste "plagen" på LAN rundt om i landet, før var det "Eg har mista klinkekulo" og "Badekarret til Pelle" for ikke å glemme fjortisser med trang for bass men med et tonedøvt øre for alt annet.

 

Jeg likte denne dog. Jeg har for lenge siden sluttet å gå på LAN så det skulle ikke bli noe problem. Det største problemet blir dog at jeg jeg blir å ha den på MP3 spilleren, og den bruker jeg mye når jeg er å trener. Så det er en sannsynelighet at jeg blir å knekke sammen i latter når jeg hører den.

 

Meget godt jobbe her, meget godt jobbet. Teksten passet perfekt sammen med musikken, skulle tro dette var originalen, så god er den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Hva i all verden? Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å formulere meg her, for dette er jo ikke spesiellt bra. Å ta en sang som er knall i utgangspunktet og remixe den har vel aldri fungert til det bedre for noen låt, og det gjør det jo ikke her heller.

 

Når det er sagt, så skal det sies at jeg synes mye av det andre du har laget er bra, men jeg er generellt sett ingen fan av remixes.

Lenke til kommentar

Takker for feedback. Veldig nice.

Skal sies dette er en edit for å få den spillbar for folk som ikke bryr seg kråka om PC-spill på fest her i bygda, og det har funket veldig bra. Liker også orginalen veldig godt. Men er også tydelig at folk som har hørt og digger orginalen syns forandring blir for stor, mens de som ikke har hørt orginalen liker denna versjonen - og syns den andre blir kjedelig. Jeg liker begge, men har gått mere over til denne nå ... av en eller annen grunn.

 

@ Brainiack: Joda, ligger på www.skymarshallarts.com

 

en sang om Outnumbered !! Link please, var med i den guilden Pre Tbc :D

 

CLICKY!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...