Gå til innhold

God of War III officially PS3-bound


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat nyhet slik sett, og heller ikke noe nyhet at det blir ekslusivt til PS3 da det er SCE's tittel fra starten av :)

 

Men ser meget frem til dette, gleder meg til å få se noen bilder fra spillet. Håper den følger den fantastiske formelen til God of war 1&2 og ikke forsøker å gå andre veier.

Lenke til kommentar

Gleder meg selvfølgelig noe enormt til dette spillet, men etter å ha lest sitatet fra spillmagasinet: ''Sony annonserer samtidig at kreativ direktør for den kritikerroste serien, den snakkesalige Cory Barlog, har sluttet i Sony og ikke skal jobbe med det tredje kapittelet i serien. La oss håpe resten av utviklerteamet klarer å opprettholde spillets unike stemning, karakter og underholdningsverdi. '' Gjør meg en smule skeptisk, men vi får bare håpe de klarer å leve opp til de enorme forventningene som vil være knyttet til GOW3 uten Cory Barlog.. :)

Lenke til kommentar
Ah skulle nettopp til å lage tråd om dette! Har ikke teste GOW1/2 men jeg har jo hørt så sykt mye bra om spilla, at GOW3 til PS3 blir ett must .. Hadde tenkt å kjøpe GOW2 for å spille på PS3, helt til jeg så hvor hakkete og dårlig det gikk.. Håper vi slipper det på PS3-versjonen ..

 

skjønner ikke helt den jeg:S gow 2 går glatt på ps3

Lenke til kommentar
Ah skulle nettopp til å lage tråd om dette! Har ikke teste GOW1/2 men jeg har jo hørt så sykt mye bra om spilla, at GOW3 til PS3 blir ett must .. Hadde tenkt å kjøpe GOW2 for å spille på PS3, helt til jeg så hvor hakkete og dårlig det gikk.. Håper vi slipper det på PS3-versjonen ..

 

skjønner ikke helt den jeg:S gow 2 går glatt på ps3

 

Ok. Jeg så noen spille GoW2 på sin PS2 og til tider var grafikken helt latterlig lagged.. Da går den sikkert smooth på PS3 da, noe som er rart.

Lenke til kommentar

David jaffe var jo så vidt med på 2ern og det ble en braksukess, og fordi du syns heavenly sword suger blir god of war 3 automatisk dårlig hvis noen av folka er med?:o interesting.. alle vet at de legger ned mye arbeid i tittlen til kunn 1format, da blir det som oftest konge og de har mye å bruke fra de gamle spilla

Lenke til kommentar

Det eneste jeg syntes sugde skikkelig i Heavenly Sword var alle j*vla slowdowns og hakking .. jeg hater når sånt skjer .. Jeg håper i fremtiden at utviklere slutter å slippe spill dersom de hakker på konsollen de skal spilles på .. Da er det bedre å kutte ned på shaders/lighting og texture kvalitet etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...