petterpann Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 En liten smakebit på hvorfor spillet har blitt tråkket på i media. http://www.destructoid.com/the-torture-por...see-52507.phtml Dere må selv bekreftelse alder for å kunne se klippene.
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Det så ut som et utrolig døvt spill med lite mening i.
Cashmere Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 dette er jo helt sykt! klarte faen ikke se igjennom hele videoen... at folk kan spille noe slikt som det der! jeg hadde ikke spilt det om jeg fikk penger for det en gang, herregud. (spørs kanskje hvor mye penger det er snakk om men uansett...)
binko Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Utrrrrolig meningsløst. Noe mer enn å dele opp folk? Nei. Men på den andre siden kan det jo ha en god story da..?
Bruktbilen Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Ahh takk OP, hadde helt glemt Manhunt 2, må skaffe det snarest. Det er ikke særlig meningsfylt spill, men det er utrolig morsomt å drepe folkene på forskjellige måter. Akkurat passe voldelig for min del, det er ikke et kvalitetsspill, men det er et bra tidsfordriv.
Obi von Knobi Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Postal * Dead Rising * GTA * SOF * 1000 = Manhunt 2
Bear^ Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Tja, har sett ting som værre er men som det er mindre oppstyr rundt. Men selvfølgelig, er jo spill og spill har vi ikke godt av i følge enkelte som mener at det voldeligste spille man skulle fått lov å spille er Teletubbies. Om det kommer for salg akter jeg å kjøpe det, meningsløst eller ei.
ttt Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Greit og merke seg at dette er frå den usensurerte versjonen, tatt frå "the hacked PSP version". Altså ikkje direkte det spelet du får kjøpt i butikken og folk flest vil spele.
CombatPsycho Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Skjønner ikke helt hvorfor de lager slike spill egentlig. Synes bare det er sykt jeg
Bloodax Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) gud å kjedelig det så ut, også skikkelig dårlig grafikk au, skal du ha gore så må man se det selve støffe ikke sånne stygge små piksler:p.. Endret 6. november 2007 av !xmortenx!
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 det der var barnemat, men seff ikke alle har like sterk mage osv:) men er sånne spill jeg ikke ser poenget i.. så blir ikke noe kjøp
The Stig Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 ... lurer på hvor sensurert utgaven som kommer i salg er. For meg virker det helt meningsløst å sensurere et spill som Manhunt 2, det er ultravoldelig uansett hvordan du vender og vrir på det. Skulle godt ønske at de hadde sluppet et "un-cut" utgave til de landene som ønsket å godkjenne det, som for eksempel Norge ...
petterpann Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Greit og merke seg at dette er frå den usensurerte versjonen, tatt frå "the hacked PSP version". Altså ikkje direkte det spelet du får kjøpt i butikken og folk flest vil spele. Klart, men det gir kanskje litt mening i hvorfor de ikke fikk gi ut spillet på denne måten.
Azper Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Jeg likte den med telefonledningen. Håper dette spillet kommer ut en vakker dag, så vi får se om det er har bedre underholdnigsverdi enn forgjengeren. Gikk liksom lei enern etter å ha prøvd alle drapsmetodene, men det ser ut som det er mange fler her. Ja til aldersgrenser og oppegående foreldre, nei til sensur!
KayAU Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Såg ut som trasige greier, på meir enn ein måte. Blir nok ikkje kasta vekk tid eller pengar på dette. Kay
HFL Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Er jo ingenting i forhold til japanske animeserier da..
Waaghals Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Nå kan det stemme at enkelte animeserier (som feks elfen lied) går dette spillet en høy gang når det gjelder vold. Men i slike tilfeller er det ofte en god historie oppi alt blodet og gørret. Manhunt 2 ser derimot bare ut som et forsøk å tjene penger på voldskåte fjortiser, noe som i min mening, er ti ganger mer smakløst.
Heatsink Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Det var ganske grotesk ja. Bra lydeffekter også.
Bloody Mess Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 (endret) Det så ut som et utrolig døvt spill med lite mening i. Alt du ser her er klipp fra forskjellige henrettelser, spillet handler om en del mer enn det... Nå kan det stemme at enkelte animeserier (som feks elfen lied) går dette spillet en høy gang når det gjelder vold.Men i slike tilfeller er det ofte en god historie oppi alt blodet og gørret. Manhunt 2 ser derimot bare ut som et forsøk å tjene penger på voldskåte fjortiser, noe som i min mening, er ti ganger mer smakløst. Mange mener at historien i Manhunt 2 er "god", f.eks IGN. Endret 6. november 2007 av Bloody Mess
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå