Gå til innhold

Klipp fra henrettelsene til Manhunt 2. 18 år!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er jo helt sykt! klarte faen ikke se igjennom hele videoen... at folk kan spille noe slikt som det der! jeg hadde ikke spilt det om jeg fikk penger for det en gang, herregud. (spørs kanskje hvor mye penger det er snakk om :p men uansett...)

Skrevet

Ahh takk OP, hadde helt glemt Manhunt 2, må skaffe det snarest. Det er ikke særlig meningsfylt spill, men det er utrolig morsomt å drepe folkene på forskjellige måter.

Akkurat passe voldelig for min del, det er ikke et kvalitetsspill, men det er et bra tidsfordriv.

Skrevet

Tja, har sett ting som værre er men som det er mindre oppstyr rundt. Men selvfølgelig, er jo spill og spill har vi ikke godt av i følge enkelte som mener at det voldeligste spille man skulle fått lov å spille er Teletubbies.

Om det kommer for salg akter jeg å kjøpe det, meningsløst eller ei.

Skrevet

Greit og merke seg at dette er frå den usensurerte versjonen, tatt frå "the hacked PSP version". Altså ikkje direkte det spelet du får kjøpt i butikken og folk flest vil spele.

Skrevet (endret)

gud å kjedelig det så ut, også skikkelig dårlig grafikk au, skal du ha gore så må man se det selve støffe ikke sånne stygge små piksler:p..

Endret av !xmortenx!
Skrevet

... lurer på hvor sensurert utgaven som kommer i salg er. For meg virker det helt meningsløst å sensurere et spill som Manhunt 2, det er ultravoldelig uansett hvordan du vender og vrir på det. Skulle godt ønske at de hadde sluppet et "un-cut" utgave til de landene som ønsket å godkjenne det, som for eksempel Norge ...

Skrevet
Greit og merke seg at dette er frå den usensurerte versjonen, tatt frå "the hacked PSP version". Altså ikkje direkte det spelet du får kjøpt i butikken og folk flest vil spele.

Klart, men det gir kanskje litt mening i hvorfor de ikke fikk gi ut spillet på denne måten. :)

Skrevet

Jeg likte den med telefonledningen.

Håper dette spillet kommer ut en vakker dag, så vi får se om det er har bedre underholdnigsverdi enn forgjengeren.

Gikk liksom lei enern etter å ha prøvd alle drapsmetodene, men det ser ut som det er mange fler her.

Ja til aldersgrenser og oppegående foreldre, nei til sensur!

Skrevet

Nå kan det stemme at enkelte animeserier (som feks elfen lied) går dette spillet en høy gang når det gjelder vold.

Men i slike tilfeller er det ofte en god historie oppi alt blodet og gørret. Manhunt 2 ser derimot bare ut som et forsøk å tjene penger på voldskåte fjortiser, noe som i min mening, er ti ganger mer smakløst.

Skrevet (endret)
Det så ut som et utrolig døvt spill med lite mening i.

Alt du ser her er klipp fra forskjellige henrettelser, spillet handler om en del mer enn det...

Nå kan det stemme at enkelte animeserier (som feks elfen lied) går dette spillet en høy gang når det gjelder vold.

Men i slike tilfeller er det ofte en god historie oppi alt blodet og gørret. Manhunt 2 ser derimot bare ut som et forsøk å tjene penger på voldskåte fjortiser, noe som i min mening, er ti ganger mer smakløst.

Mange mener at historien i Manhunt 2 er "god", f.eks IGN.

Endret av Bloody Mess

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...