Gå til innhold

Omtale av TimeShift (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for en veldig bra anmeldelse! En av de bedre jeg har lest her på gamer, morsom og fyldig.

Hadde først ikke planer om å spille igjennom retail etter å ha spilt demoen, men tror jeg må gå til anskaffelse av det nå :)

Skrevet

God anmeldelse og er enig i både det som blir skrevet og karakteren. En litt fyldigere historie og flere og vanskeligere puzzles så tror jeg dette hadde vært gull. Likevel et meget underholdene spill :)

Skrevet

Regner med at det er relativt likt på begge konsoller slik det er med nesten alle mulitplatform spill. Skjønner ikke helt hvorfor dette er et problem

Skrevet

Uhu.. for min del ville jeg gitt spillet 4/10... Spillet er 100% lineært, grafikken er på half-life 2 nivået, likte bare ikke stemningen i spillet...

Skrevet

Har en følelse av at dette kommer til å drukne blant alle de store titlene som kommer ut nå i November. Det var ikke det beste tidspunktet å lansere dette på nå tror jeg.. Så selv om det høres litt kult ut, så kommer ikke jeg til å kjøpe det før det er på billigsalg. Ivertfall ikke siden CoD 4, Crysis, Assassin`s Creed, Mass Effect og Super Mario Galaxy kommer snart..

Skrevet
Har en følelse av at dette kommer til å drukne blant alle de store titlene som kommer ut nå i November. Det var ikke det beste tidspunktet å lansere dette på nå tror jeg.. Så selv om det høres litt kult ut, så kommer ikke jeg til å kjøpe det før det er på billigsalg. Ivertfall ikke siden CoD 4, Crysis, Assassin`s Creed, Mass Effect og Super Mario Galaxy kommer snart..

Ja, dette må jo være tidens høst for shootere på PC ihvertfall? Bioshock, COD4, Crysis, Bioshock, HL-ep2, GoW osv osv. Det er ihvertfall lenge siden man så noe tilsvarende.

AtW

Skrevet
Ja, dette må jo være tidens høst for shootere på PC ihvertfall? Bioshock, COD4, Crysis, Bioshock, HL-ep2, GoW osv osv. Det er ihvertfall lenge siden man så noe tilsvarende.

AtW

Spilt mye Bioshock i det siste? :p

Skrevet

7/10 ja - den verste karakteren Timeshift kunne fått.

For et spill som har hatt en så tung vei som Timeshift må det virkelig være skuffende å ikke få mer enn en middels god mottagelse. Ser ut som de fleste andre reviewers er enig med dere også..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...