Gå til innhold

Timessalg hos ps.no (før kjent som psdata.no)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, fint at så mange har lagt merke til timessalget.

Vi er i en liten testfase med hensyn til det tekniske rundt timessalget. Derfor kjører vi dette tidlig på dagen og ikke markedsfører så mye. Tilbakemeldinger blir det satt stor pris på, send de gjerne på epost til [email protected].

Vi har allerede fastsatt de fleste av produktene som skal komme idag. Men det er et par plasser ledig, derfor ble feks. PSU tatt med :yes:

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar

Nei, må si at dette skuffer meg meget, trodde det skulle bli noe allà netshop sitt Timesalg, det var timesalg det :) . Her legges det jo ut en og en item for hver time som går, dvs. vi har 3 saker igjen, tilbudene har heller ikke vært spesielt gode. Får se det på den lyse siden, det er mye forbedrings potensiale.

Lenke til kommentar

Mine ønsker for timesalg:

 

1. Radeon HD2600XT 512MB (dyreste)

2. HD2600XT (nest dyreste, heatpipe)

 

Eller en forhåndsbestilling av HD3000 til en riktig pris. Det er jo kjekt å ha PCI-E 2.0, og DX 10.1 på plass på et skjermkort man skal ha i et par år.

 

Men husk at vi kan få 2900GT til 1399 på Komplett, så prisene deres må være konkuransedyktige. :)

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Heisann, fint at så mange har lagt merke til timessalget.

Vi er i en liten testfase med hensyn til det tekniske rundt timessalget. Derfor kjører vi dette tidlig på dagen og ikke markedsfører så mye. Tilbakemeldinger blir det satt stor pris på, send de gjerne på epost til [email protected].

Vi har allerede fastsatt de fleste av produktene som skal komme idag. Men det er et par plasser ledig, derfor ble feks. PSU tatt med :yes:

 

Ha en fin dag alle sammen

 

:thumbup: for timessalg. Skjønner også godt at dere testet i liten skala først. Men vil nå anbefale å komme med noen skikkelige tilbud. F.eks så husker jeg på siste timessalg til netshop hvor de la ut kabinetter til 10kr og sånt. Det er slike ting som gjør at ryktene svirrer og dere virkelig trekker folk på.

Lenke til kommentar
Denne ruteren er og ønskelig, har tenkt å kjøpe den. Men det er vel ikke særlig aktuelt siden dere vil nok ikke få solgt mange av de, men det er vel like greit å ha noe slikt i startfasen? Forøvrig er prisen deres 224kr høyere enn hva som er billigst, så prisen må nok bli ganske mye nedsatt. Dere burde og pressisere at det er 11 års garanti, som D-link og andre nettbutikker sier i fra om. :) Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Geil 4x1GB til 955 på timesalg

 

Bestiller man 2x(2x1GB) på PS.no til 474kr x2 hva blir så det, hmmm skurrer litt dette her.

http://www.psdata.no/ps.asp?it=133462

 

Enig, hørtes veldig mystisk ut. Tross alt så sparer man 7kr på å kjøpe 2x(2x1GB) istedenfor den på timesalg tilbudet. Er det virkelig da så høy vanlig pris på 4GB pakken? Eller bruker ps.no veiledende(villedende som jeg liker å kalle de) priser når de utregner før pris og hvor mye du "sparer".

Lenke til kommentar
Enig, hørtes veldig mystisk ut. Tross alt så sparer man 7kr på å kjøpe 2x(2x1GB) istedenfor den på timesalg tilbudet. Er det virkelig da så høy vanlig pris på 4GB pakken? Eller bruker ps.no veiledende(villedende som jeg liker å kalle de) priser når de utregner før pris og hvor mye du "sparer".

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=80578 - i alle fall litt forskjell i pris her ;)

Endret av Pibbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...