Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
omba fett her altså! Har ikke spilt mye men "første" brettet tok kaka. Dere har rett i at det er som og være mainrole i en film dette ;)

 

Første brett? Hovedrolle? Du gjør så og si ingenting? Til og med ikke på veteran er dette brettet en utfordring, kun i det siste rommet kreves det jo noe som helst av deg, ellers blir du dyttet bakerst og det som er av npc'ene. Akkurat det syns jeg de burde forbedre, meg > npc's når det kommer til dytting.

Lenke til kommentar
Fikk det i dag og runda det i dag. Typisk CoD med super-scripta sekvenser. Men det er gøy den ene gangen man spiller igjennom.

 

Noen som har prøvd Mile High Club på veteran?

Ja, jeg har tatt den. Etter.. tja,... 241 forsøk? Et "kontroller-knusende" brett vil jeg si. Det mest jævlige jeg har vært igjennom i hele mitt liv. Og jeg har opplevd mye jævli ;-)

 

Det var siste achievement før jeg nådde 1000, så hjertet pumpa greit når jeg fikk skutt han siste terroristen! Nå skal jeg bare nyte multiplayer det neste året. Årets spill dette her, uten tvil. Håper ikke jeg blir skuffa når Assassins Creed kommer.

Lenke til kommentar
omba fett her altså! Har ikke spilt mye men "første" brettet tok kaka. Dere har rett i at det er som og være mainrole i en film dette ;)

 

Første brett? Hovedrolle? Du gjør så og si ingenting? Til og med ikke på veteran er dette brettet en utfordring, kun i det siste rommet kreves det jo noe som helst av deg, ellers blir du dyttet bakerst og det som er av npc'ene. Akkurat det syns jeg de burde forbedre, meg > npc's når det kommer til dytting.

 

Ja første brettet er sånn. Men etterhvert får du mer kontroll, og mer ansvar. Det er jo logisk det, ettersom du faktisk bare er en rekrutt når spillet starter.

Lenke til kommentar

Spillet var uten tvil veldig pent og serverer god gammel action i bøtter... Alt hva du kan forvente av et CoD spill... Det plager meg at SP kun er på 5-6 timer for det frister ikke å bli ferdig med det første...:) På en annen side så gir det rom for å bli ferdig til fredag når AC kommer!

 

Har uansett et par ting som jeg mener kunne vært bedre, og som Rune har påpekt i anmeldelsen.

 

1: Alle du løper rundt å skyter med gjemmer seg bak ting, bruker hjørner, bokser etc for cover og spiller mer som gutta i GR og R6, så hvorfor kunne ikke du gjort det? Hadde det elementet vært med så ville du brukt 30% lenger tid per brett også, fremfor å bare løpe rett på som nå, som da igjen ville økt lengden på spillet.

2: Det går faktisk utover engasjementet at du alltid må følge de andre, og at ikke du er "lederen".

 

Små ting som kunne gjort opplevelsen bedre. Men etter første sniper-oppdrag og første gang du sniker deg inn i et mørkt hus med nattkikkert og skyter "blinde" terrorister glemmer du fort...:)

 

5/6

Lenke til kommentar
omba fett her altså! Har ikke spilt mye men "første" brettet tok kaka. Dere har rett i at det er som og være mainrole i en film dette ;)

 

Første brett? Hovedrolle? Du gjør så og si ingenting? Til og med ikke på veteran er dette brettet en utfordring, kun i det siste rommet kreves det jo noe som helst av deg, ellers blir du dyttet bakerst og det som er av npc'ene. Akkurat det syns jeg de burde forbedre, meg > npc's når det kommer til dytting.

 

Forklaring på hvorfor du dyttes bakerst - spoiler alert:

 

 

Øy - det er aller første oppdrag for S.A.S. til karakteren du spiller.

Selvsagt løper du ikke front :) Synes det passer fra inn i en "filmstemning".

Det første "brettet" er mere appetizer og setter en fin stemning for resten.

 

Ellers synes jeg i dette spillet at de scriptede sekvensene er såpass bra timet og utført at de ikke føles som mye som tvangstrøye som tidligere men drar deg mere inn i handlingen.

 

Dette er et av de mest heftige singelplayer opplevelsene jeg har hatt til nå. Ikke helt ferdig, men kommet et stykke.

Lenke til kommentar

Dette må være et av de beste spillene jeg har spilt! Grafikken er helt vanvittig og alt virker meget realistisk. Jeg har ikke fått prøvd multiplayer delen enda, men den skal nok bli utforsket i løpet av helgen. Oppdragene det bygges på er engasjerende, og man jobber som et team ute på slagmarken.

 

Spillet anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar

må si det er helt fantastisk hele singel player delen. ikke fått prøvd mutiplayer enda :(

 

mitt favoritt brett må være Stealth/snipe brettet!

flere ganger jeg fikk hakeslepp der ja "har han VIRKELIG tenkt å gjøre det jeg tror han gjør??"

 

jeg kårer det til beste stealth/snipe mission i et fps ever :p

Lenke til kommentar
ar uansett et par ting som jeg mener kunne vært bedre, og som Rune har påpekt i anmeldelsen.

 

1: Alle du løper rundt å skyter med gjemmer seg bak ting, bruker hjørner, bokser etc for cover og spiller mer som gutta i GR og R6, så hvorfor kunne ikke du gjort det? Hadde det elementet vært med så ville du brukt 30% lenger tid per brett også, fremfor å bare løpe rett på som nå, som da igjen ville økt lengden på spillet.

2: Det går faktisk utover engasjementet at du alltid må følge de andre, og at ikke du er "lederen".

 

Enig med 1, men helt uenig med 2. Litt av sjarmen med CoD er at du er en "vanlig" soldat kastet inn i set-piece etter set-piece. Hvis man hadde blitt leder som i GRAW eller R6 så hadde det ikke blitt helt det samme.

 

Forøvrig synes jeg Chernobyl og AC-130 oppdragene var høydepunktene i spillet. Spesielt Chernobyl var utrolig intens og stemningsrikt.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
ar uansett et par ting som jeg mener kunne vært bedre, og som Rune har påpekt i anmeldelsen.

 

1: Alle du løper rundt å skyter med gjemmer seg bak ting, bruker hjørner, bokser etc for cover og spiller mer som gutta i GR og R6, så hvorfor kunne ikke du gjort det? Hadde det elementet vært med så ville du brukt 30% lenger tid per brett også, fremfor å bare løpe rett på som nå, som da igjen ville økt lengden på spillet.

2: Det går faktisk utover engasjementet at du alltid må følge de andre, og at ikke du er "lederen".

 

Enig med 1, men helt uenig med 2. Litt av sjarmen med CoD er at du er en "vanlig" soldat kastet inn i set-piece etter set-piece. Hvis man hadde blitt leder som i GRAW eller R6 så hadde det ikke blitt helt det samme.

 

Forøvrig synes jeg Chernobyl og AC-130 oppdragene var høydepunktene i spillet. Spesielt Chernobyl var utrolig intens og stemningsrikt.

 

AC-130 oppdraget ga nesten en ekkel følelse. Så bra var det. Hvis man har søkt rundt på nettet og sett disse ekte AC-130 vidoene fra Afghanistan eller Iraq: "Movement - hit him"... og alle de andre beskjedene fra opertørene. Skummelt ekte.

 

Chernobyl var også fantastisk.

Lenke til kommentar

Er nesten litt bekymret her...boksen hadde ein tendens til å henge seg sånn plutselig når man skulle godta invites/sende meldinger...så jalla COD4 seg totalt og vel så det.

 

Prøver på andre boksen og se om spillet er like esel der, tydeligvis siden Downloading games settings beskjeden har stått der ein liten stund....og eg som skulle tyne online spillinga mi maks før eg flyttet til nettløs kåk og greier da buhuu :(

 

EDIT:

 

Faen skjer her no....You must have an active network connection to play online or sytemlink matches :huh:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...