Gå til innhold

Watchmen, Ventetråd og diskusjon


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere enn meg som skal male seg blå og gå nakne på premieren?^^

 

Det kan bli litt kaldt her oppe i mars så tror nok ikke det ^^

 

 

Spoilers for de som ikke har lest boka:

 

Noen andre som syntes at Ozymandas så ut som en skurk? Han skal jo ikke gjøre det, drakten han var jo lilla og gull i boka men i filmen er den svart med litt grått?

 

 

Endret av Selklubber
Lenke til kommentar
Flere enn meg som skal male seg blå og gå nakne på premieren?^^

 

Det kan bli litt kaldt her oppe i mars så tror nok ikke det ^^

Denne filmen kommer til å bli bra! Men noen andre som syntes at Ozymandas så ut som en skurk? Han skal jo ikke gjøre det, drakten han var jo lilla og gull i boka men i filmen er den svart med litt grått?

 

Må være litt buffed også da ;)

Lenke til kommentar

Var dødsstilig, og hjemmekinoanlegget ditt er trolig nok ikke verdig, uansett hvor dyrt det var.

 

Eneste jeg kan utsette den for må ha vært litt slapp dialog fra tid til annen (blir vel slik når tegneserie adapteres til film), og det kunne nok blitt trimmet litt på lengden her og der.

 

Edit: Og ja, Silk Spectre 2 har den beste latexlaminerte rompa (enda bedre bar) siden Kate Beckinsale (om ikke bedre).

Endret av calimariae
Lenke til kommentar

Ser ut til at det blir en god del blandet kritikk, noe som forsåvidt er greit. Kan jo helle begge veiene. Ser det samme utfallet i andre land, eller på Rottentomatoes. Ellers er det bare til å ignorere Arild Abrahamsen fra SA, han ser på anmeldelser som kunstverk, og presterer derved å slippe ut elendige anmeldelser, med "morsomt" innhold. Har levd i Stavanger de fleste årene i mitt liv, og har alltid ignorert anmeldelsene hans.

 

- skal unasett se filmen i morgen kveld. Har lest boken, så må nesten få med meg filmen. Men jeg har bestemt meg for å holde forventingene litt lave.

Endret av SgtKabukiman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...