Gå til innhold

Watchmen, Ventetråd og diskusjon


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Drakten til han på det siste bildet ser ganske latterlig ut, eneste som ser ut til å ha litt "kvalitet" over seg er kappa og hjelmen.

Det er noe av poenget. Watchmen tegneserien er en eneste stor dekonstruksjon av superhelt sjangeren, Alan Moore prøvde å vise hvor absurd ideen om superhelter egentlig er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og sangen vi hører i traileren ble opprinneli laget for Batman & Robin.

Egentlig er det feil..

Sangen i Watchmen trailere er "The Beginning Is the End Is the Beginning"

 

Sangen som ble laget til Batman and Robin er "The End Is the Beginning Is the End"

 

er egentlig ganske stor forskjeld på de.. selv om.. de er veldig like

Begge var på "B&R Soundtrack" men bare The End Is the Beginning Is the End var i filmen

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Her er en liten Trailer Breakdown

 

Dr Manhattan appears in his work canteen after his transformation from normal human to arrogant mutant. Is that CG wiener we see?

:p

 

Blir en heftig jobb for Znyder dette her. Kan gå begge veier, men ut i fra trailern (selv om det er alt for tidlig though) ser dette meget bra ut. 300 syntes jeg bare var helt grei.

 

Selv om Alan Moore ikke har noe med filmen å gjøre så er i det minste Dave Gibbons med, noe som kan virke positivt.

 

Fikk gåsehud når jeg hørte Rorshach sin stemme for første gang i trailern.. huff... gleder meg skikkelig til denne filmen.

Lenke til kommentar

300 var akkurat det tegneserien var - ren, tom action. Alt filmen kritiseres for, kan også tegneserien kritiseres for.

 

Dette lover veldig godt - Znyder virker lidenskapelig og har kjempet mye for å få det originale manuset mer likt boka.

 

Håper virkelig han går for samme teknikk her, nemlig bare å oversette boka nærmest bilde for bilde. :D

Lenke til kommentar
Sist jeg hørte så var ikke ratingen klar enda :hmm:

 

 

Det var noe av det første Snyder gikk ut og sa når det ble klart at filmen skulle lages, den SKULLE bli R-rated (eller så var det nesten ikke vits å lage filmen) og etter at 300 gjorde som den gjorde på kino så var ikke det noe problem å overtale WB til det heller. Står i en eller annen artikkel hos joblo, men å lete seg fram til den det orker jeg ikke...

Lenke til kommentar

Den traileren (og det faktumet at den vises før TDK i usa) har gjort at Watchmen salget har gått rett i være i statene.. og er igjen inne på bestselger listene (for bøker) på 36 plass eller noe slik..

Og faktisk er den utsolgt nesten over alt..

 

Og The Beginning is the End is the Beginning er nå den mest solgte Smashing pumpkins sangen på Itunes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...