Gå til innhold

Grip sjansen, nå har du muliget til å få kjøpt 2Gb DDR2 D9GMH/D9GKX for 360-400,- alt inkl. [wholesale]


The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra en person i USA (som jeg stoler 100% på, ikke blindt :p) som bestiller rett fra fabrikk ....

 

Skal høre med han om det er mulig med norn set til, men blir mange må det gå over 3 forsendelser og nå er det 2 og over det vil jeg ikke denne gang !

 

Hvor mange skal du evnt ha om det går seg til ....

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Footy: Alder er ikke fysisk men physisk :D

Om noen trekker seg fordi jeg er 16år så må dere gjerne gjøre det, emn det blir litt vel i meste laget barsnlig :S

 

Går nok det andylove rodge1970.

 

Har akkurat fått vite at det er mulig å sende opp til 34 set over 2 pakker på en trygg måte, men det er også endel som har såurt før dere over 20 set så jeg må ta en liten overtelling og etter det skal jeg se om du/dere får PM er dere med om ikke så er dere ikke med (thats life ;))

 

Edit: minner på om det blir borte noe i psot forsendelsen her i norge så er ikke den forsikret, mrn om dere vil jeg skal sende den forsikret kna jeg det for 20-30,- mer er bare ikke helt sikker på akkurat beløp det blir ;)

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Footy: Alder er ikke fysisk men physisk :D

Om noen trekker seg fordi jeg er 16år så må dere gjerne gjøre det, emn det blir litt vel i meste laget barsnlig :S

 

Går nok det andylove rodge1970.

 

Har akkurat fått vite at det er mulig å sende opp til 34 set over 2 pakker på en trygg måte, men det er også endel som har såurt før dere over 20 set så jeg må ta en liten overtelling og etter det skal jeg se om du/dere får PM er dere med om ikke så er dere ikke med (thats life ;))

 

Hehe, trodde du var eldre jeg. Men alder har ingenting å si, det sier bare litt om de som fornekter kunnskap eller gode fra en som er yngre enn seg enn den unge det gjelder.

 

Send meg gjerne PM etter tellingen din, regner med at jeg får info som du trenger. Takk for at du gjør dette, absolutt et knalltilbud!

Lenke til kommentar
Footy: Alder er ikke fysisk men physisk :D

Om noen trekker seg fordi jeg er 16år så må dere gjerne gjøre det, emn det blir litt vel i meste laget barsnlig :S

 

Går nok det andylove rodge1970.

 

Har akkurat fått vite at det er mulig å sende opp til 34 set over 2 pakker på en trygg måte, men det er også endel som har såurt før dere over 20 set så jeg må ta en liten overtelling og etter det skal jeg se om du/dere får PM er dere med om ikke så er dere ikke med (thats life ;))

 

Hehe, trodde du var eldre jeg. Men alder har ingenting å si, det sier bare litt om de som fornekter kunnskap eller gode fra en som er yngre enn seg enn den unge det gjelder.

 

Send meg gjerne PM etter tellingen din, regner med at jeg får info som du trenger. Takk for at du gjør dette, absolutt et knalltilbud!

 

Selv om han har mange inlegg (spam), så betyr det ikkje at han er gammel :tease:

Lenke til kommentar
Selv om han har mange inlegg (spam), så betyr det ikkje at han er gammel :tease:

Du! Har maks 10 innlegg i off topic delen av forumet ;)

 

Det er da 1 set igjen folkens .... 1 set !

Nei 3 set mener jeg ble vist ikke noe på nizzen (tuller)

 

kommer til å sende PM til alle som har kommet med utenom de som alt har fått (alle har fått akkurat samme PM ;)) og oppdatere lista med hvem og hvor mange set .....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg går i det minste god for spøkelset, har møtt han IRL og han er så absolutt til og stole på.

 

Har selv litt over 1700,- som skal overføres til han de nærmeste dagene, (ram + hk (GA-P35-DS4) ),

og jeg handler ikke med folk jeg ikke stoler på, spesielt ikke med slike summer.

 

Må også gi han kudos for og komme med et så godt initiativ, slike folk vil vi se fler av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...