Gå til innhold

Grip sjansen, nå har du muliget til å få kjøpt 2Gb DDR2 D9GMH/D9GKX for 360-400,- alt inkl. [wholesale]


The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte bare å si at dere har muliget til å trekke dere nå, men da PM kommer er det siste sjanse da er dere bunnet til kjøpet.

 

jeg kna ikke ta noe ansvar da jeg ikke har råd til å betale der tilbake om noe skulle gå feil, tror også jeg skal la den gå inn med moms for da blir ikke verdien på pakken satt ned og da får vi fult tilbake på forsikringen omd en skulle bli borte ikke bare 200,- som stod på pakken :p

 

Tar gjernre imot litt "tips" som fortjeneste (ikke lov å overdrive !!) Er ikke ment som en inntektskilde for meg :D

Lenke til kommentar

http://www.ocia.net/reviews/supertalent6400:

So, to summarize these results on my Gigabyte 965P-DS3 (F7 bios), I was able to achieve the following speed and timings at the given memory ratios of 2.0, 2.5, 2.66 and 3.0 (2.0 only being 457Mhz due to the FSB limitation of my motherboard).

 

2.0x = 457Mhz @ 4-4-3-8 2.3v

2.5x = 487.5Mhz @ 4-4-3-8 2.3v

2.66x = 487.5Mhz @ 4-4-3-8 2.3v -- behavior is the same for 2.5 and 2.66 mem ratios.

3.0x = 501Mhz @ 4-5-5-8 2.3v

Virkelig gode brikker, dette :D.

 

25 svar og 0 visninger. Merkelig :p.

 

Folk er så raske med og svare at de ikke registrerer at folk har vært innom... :p

Haha, jeg var ikke den eneste som ble ivrig, med andre ord :D. Setter pris på at du gidder å gjøre dette-

 

Tar gjernre imot litt "tips" som fortjeneste (ikke lov å overdrive !!) Er ikke ment som en inntektskilde for meg :D
Absolutt notert. Endret av haalo
Lenke til kommentar

Om du finner kjøper til mitt sett, så si ifra så trekker jeg meg fra mitt siden det ser ut som om mine er bedre klokkere enn disse eller er minst like gode.

Om det skulle medføre problemer, så kjøper jeg settet uansett, siden det er såpass billig og skader ikke å ha 1 sett i backup o.l....

 

PS: Et godt tilltak dette, om noen brukbare 2x2GB sett lar seg handle inn blir jeg med. Mitt H/K liker dessverre ikke 4 brikker så godt..

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...