Gå til innhold

Grip sjansen, nå har du muliget til å få kjøpt 2Gb DDR2 D9GMH/D9GKX for 360-400,- alt inkl. [wholesale]


The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir kanskje muligheter igjen senere kommer helt ann på hvor mange som er interissert etter dette heate her ....

Han i USA tjener litt-passlig på det (får ikke fabrikk priser) så han er nok villig til å selge meg mer han ;)

 

Da er kjøp mulighetene over for denne gang helt sikkert !!

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Jeg foreslår at du oppretter en egen tråd for de som har fått "tilslag", slik at det blir lettere for deg å holde oss informert uten at du må sende tusen pm'er daglig. Da kan vi stille spørsmål, og så kan du svare, og innimellom kan vi komme med tips.

 

Men, hva slags tips? Damer, matlaging? Begge deler samtidig? Overklokking?

 

Antar i grunn det er det siste, men du sa det på en åpen måte. Jeg er ganske god på det med matlaging, så jeg kan komme med litt tips om det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg foreslår at du oppretter en egen tråd for de som har fått "tilslag", slik at det blir lettere for deg å holde oss informert uten at du må sende tusen pm'er daglig. Da kan vi stille spørsmål, og så kan du svare, og innimellom kan vi komme med tips.

 

Men, hva slags tips? Damer, matlaging? Begge deler samtidig? Overklokking?

 

Antar i grunn det er det siste, men du sa det på en åpen måte. Jeg er ganske god på det med matlaging, så jeg kan komme med litt tips om det..

 

Kan en bare ikke komme med tips innenfor alle de tre kategoriene du nevner her?

Jeg tør nesten vedde på at det er flere enn meg som er singel og ikke kan lage mat... :tease:

Overklokking av minne har jeg heller ikke så god peiling på, siste minnet jeg overklokket var sd-ram...

Lenke til kommentar

Er 450,- inkl frakt? Skal gi deg tips, liker uansett å betale med runde tall.. 500kr skal du få, kjøp deg en slikkepinne eller 2 :tease:

 

Oppfordrer alle til å gi litt tips, om ikke masse. Gir alle 50kr så blir det litt på Ghost alikevel.

 

EDIT: Når jeg tenker meg om så er disse brikkene 30MHZ bedre om de klarer 500mhz på 4-4-4-X :!: Og jeg som var imot 4gb med ram :blush:

 

Kjempeflott The Ghost. Å selge billig hw er som å selge billig narkotika - massen får aldri nok :p

Tror jeg er avhengig(les:Kjøpetvang). (edit3; mente seff hw, ikke narko.)

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Var flott intiativ, digg at jeg også fikk reservert ett par :D !

 

Hvor mye er det som skal overføres, og hvordan tenker du å holde orden på hvem som har betalt inn?

 

Fluesopp: ser du prøver å få solgt dine OCZ-brikker, hvordan er de i forholdt til disse? Jeg har jo også ett sett med sånne OCZ-brikker, tror du de vil fungere fint sammen?

 

EDIT: Så PM'en din ghost, var pengene betalt :thumbup:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Var flott intiativ, digg at jeg også fikk reservert ett par :D !

 

Hvor mye er det som skal overføres, og hvordan tenker du å holde orden på hvem som har betalt inn?

 

Fluesopp: ser du prøver å få solgt dine OCZ-brikker, hvordan er de i forholdt til disse? Jeg har jo også ett sett med sånne OCZ-brikker, tror du de vil fungere fint sammen?

 

EDIT: Så PM'en din ghost, var pengene betalt :thumbup:

Byttet noen OCZ-brikker med Fluesopp. Du tenker på pc8000 paret? Leste litt på internett, de skal være gode for 500mhz 4-4-4-12 og 600mhz 5-5-5-15. Mine klokker langt ifra så godt, men mistenker at det er hovedkortet sin feil.

 

Håper mine fungerer sammen med ST'ene som nå er bestilt og snart betalt til spøkelset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...