Gå til innhold

Grip sjansen, nå har du muliget til å få kjøpt 2Gb DDR2 D9GMH/D9GKX for 360-400,- alt inkl. [wholesale]


The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper alle ikkje har så høge forhåpninger om å få micron chipper nå.

Disse modulene blir ikkje utelukkende lagd med micron, så sjangsen for at nokon får promos er der.

Må man ta av kjøleren for å se om det er Promos, eller står det i produktnummeret\koden? Har veldig dårlige erfaring med promos.. Stikkord: Corsair Dominator 6400Cl4 Klokker Ikke 70 Mhz Selv Om De Kostet 2000kr.

 

Tror man har nokså stor sjans for å få D9 med SuperTalent.

 

Vis det er mulig å se utpå pakken, ville jeg gjerne hatt GKX.

Lenke til kommentar
Vis det er mulig å se utpå pakken, ville jeg gjerne hatt GKX.

Du kan reservere deg mot et gebyr på 500,- :p

 

Nope det står ikke utenpå enten tar du av HS ellers ser du om den klokekr noe særlig over 1000Mhz på c4 med ikek så alt får høy volt ...

GKX klokker best på cl4 kontra GMH, GMH klokker best på cl3 kontra GKX.

 

Forresten; er det sjans for at man for en promos og en micron vis man kjøper et sett med 2 brikker?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvordan er statusen, har alle betalt snart?

 

Hvis du ser i den andre tråden (infotråden) så er pengene sendt til fyren i USA nå.

 

Han mangler dog betaling fra 5 personer...

Er viktig at disse personene betaler, hvis ikke så får han ikke hentet ut pakka på grunn av momsen som må betales på postkontoret...

Lenke til kommentar
Hvordan er statusen, har alle betalt snart?

 

Hvis du ser i den andre tråden (infotråden) så er pengene sendt til fyren i USA nå.

 

Han mangler dog betaling fra 5 personer...

Er viktig at disse personene betaler, hvis ikke så får han ikke hentet ut pakka på grunn av momsen som må betales på postkontoret...

 

Alltid noen noobs som ikkje klarer å betale i tide. Dette fenomenet viser seg å dukke opp alt for oft i de fleste sammenhenger :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det flere igjen nå?

Jeg tar gjerne 2 brikker :roll:

 

Alt er dessverre tatt, og pengene er sendt til USA...

Du var nok dessverre noen dager for sen.

 

Det er snakk om og få til enda et powerbuy av ram, men om det blir noe av og isåfall når er ikke bestemt enda.

Lenke til kommentar
Er det flere igjen nå?

Jeg tar gjerne 2 brikker :roll:

 

Alt er dessverre tatt, og pengene er sendt til USA...

Du var nok dessverre noen dager for sen.

 

Det er snakk om og få til enda et powerbuy av ram, men om det blir noe av og isåfall når er ikke bestemt enda.

Sheise,,well well.

Håper på flaks neste gang :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Håper at det ikkje blir powerbuy skandale slik som på AVforum, da en gøbbe stakk av med 500 000 kr eller.no etter powerbuy av Samsung M86 TV`er :D

 

Nettopp det som er risikoen med organisering av powerbuys, etter AVforum skandalen er jeg mer reservert ovenfor powerbuys. Og jeg hadde neppe vært med på denne powerbuyen hadde det ikke vært for at jeg stoler på spøkelset.

 

Selv om 900,- ikke er så mye penger, er det likevel kjipt og miste det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...