Gå til innhold

Grip sjansen, nå har du muliget til å få kjøpt 2Gb DDR2 D9GMH/D9GKX for 360-400,- alt inkl. [wholesale]


The Ghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må si fra meg tilbudet om RAM brikkene etter en diskusjon med fruen. De som stiller nest i køen etter meg kan få dem. Jeg skulle ha 2 sett, så det til vi at 2 stk kan få 1 sett hver om de vil. Trådstarter er informert via PM.

 

Good hunting!

 

 

Snakke med fruen om data kjøp, har jeg for lengst gitt opp :p

Lenke til kommentar
Jeg må si fra meg tilbudet om RAM brikkene etter en diskusjon med fruen. De som stiller nest i køen etter meg kan få dem. Jeg skulle ha 2 sett, så det til vi at 2 stk kan få 1 sett hver om de vil. Trådstarter er informert via PM.

 

Good hunting!

 

 

Snakke med fruen om data kjøp, har jeg for lengst gitt opp :p

 

He he ja,en må alltid ha en skuff til data/hardware og en annen til husholdningen ellers :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det håp om at et nytt slikt tilbud kan dukke opp en gang? :wallbash:

Vis vi får egen powerbuy\prisjakt del på forumet tror jeg det hadde blitt fart på sakene.

 

*Hint hint, admin.*

 

Det var vært diskutert og ha en egen kategori for det, men det har ikke blitt noe av enda...

 

 

EDIT: leif

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Er det håp om at et nytt slikt tilbud kan dukke opp en gang? :wallbash:

Vis vi får egen powerbuy\prisjakt del på forumet tror jeg det hadde blitt fart på sakene.

 

*Hint hint, admin.*

 

Det var vært diskutert og ha en egen kategori for det, men det har ikke blitt noe av enda...

 

 

EDIT: leif

Vet. Tror den finnes, men kun admin har tilgang til den :p

Jarmo linket ihvertfall til den, men kun de over brukerne hadde tilgang.

Regner med de diskuterer hvem som skal ha ansvar, hvilkne regler osv.. Vil ikke ha AVForum skandalen #2.

Lenke til kommentar
AVforum-skandalen?

 

Vil du utdype den litt, Todday7? Jeg har sett at de har en powerbuy-seksjon der, men hva skjedde? Noen som stakk av med pengene?

43 forumbrukere kjøpte et/to/tre/fire tv'er hver til 20,000, master-it gikk konkurs og tok pengene, lygren(ansvarlige på AVForum) satt igjen med skjegget i postkassen.

 

Veldig kort forklart.

 

Linker:

Master IT konkurs

Powerbuy@AVForum tråden

Svindler hos Mastermind\Master IT

 

Søk litt på google osv..

 

MHV Todda7.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Då har eg også betalt inn :)

Får håpe me ikkje ender opp med ProMos chipper no då, men det er ein sweet deal selv om me skulle få promos :)

 

Er ProMos som er grunnen til at jeg kjøper denne rammen, har ProMos i mine Corsair XMS2...

 

 

Har også fått holdt av ett sett med noe mushkin ram som visstnok ikke klokket så bra i dag, må ha noe i backup... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...