Gå til innhold

Fotokonkurransen v.4, runde 6: "Fugler og dyr"


Gissan

Avstemming i fotokonkurransen "Fugler og dyr".  

56 stemmer

  1. 1. Stem på det bildet som du mener fortjener din stemme.

    • Uten tittel
      4
    • Kan jeg få se nøttene dine?
      17
    • Fuglane
      3
    • Ulven
      13
    • Måke i solnedgang
      2
    • Blåmeis
      2
    • Splasj
      11


Anbefalte innlegg

Strengt tatt, ja. Men det er også noe som heter skjønn da...

Selvfølgelig, men i dette tilfelle har det skjedd to regelbrudd, både på regelen om anonymitet og regelen om at bildet skal taes innen gitte tidsperiode. Deltager sa selv at han ikke har lest reglene helt nøye. Hans feil.

 

Og diskusjonen mellom Mr. Olsen og Superparanoid gidder jeg ikke bry meg om, men alle vet hva jeg mener om den saken der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er bare trrist... synes hele konken er ødelagt.

Tenkte jeg skulle tie denne gangen men det er jammen ikke lett.

Mr. Olsen oppnår akkurat det han er ute etter; provosere, krangle, og ikke minst alltid må ha siste ordet (du trenger ikke svare Mr. Olsen)

 

Du gjør en grei jobb Gissan i dette kaoset men hvem tør være arrangør lenger?

 

Ha en fin dag alle sammen, kos dere med fotograferingen.

Lenke til kommentar
Må bare presisere at jeg ikke tenkte på denne runden her. Det er arrangør av hver enkelt runde som må ta slike vanskelige avgjørelser, og jeg synes du har løst det veldig bra Gissan!

Jeg skjønte det. :)

 

Er vanskelig å ferdes på forumet for tiden, når jeg alltid har Mr. Olsen hakkende på nakken. :ermm:

Lenke til kommentar

Og der holder vi oss on- topic fra nå av. Trådsatrter har bestemt at to bilder er utestengt, er det noen som mener at flere burde vært utestengt så må de oppgi hvilken og grunnen. Diskusjonen rundt dette avsluttes her og nå, med mindre noen har noe helt konkret å komme med.

 

De utestengte bildene slettes også fra avstemmingen.

 

MVH

 

KVTL

Lenke til kommentar
Folk er i alle fall flinke til å stemme, og det er jo supert :)

 

Ja, "Kan jeg få se nøttene dine" begynner å bygge seg opp en god ledelse nå.

Jepp. Det ser ut som om den vinner. Blir nok også litt kniving om andreeplassen, hvis "Ulven" tar igjen "Splasj". Enda mange dagene med stemming igjen! :)

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Jeg var desverre ikke oppmerksom på diskusjonen som "raste" i denne tråden før nå, så jeg kommer litt i seneste laget med følgende betraktninger:

 

1) Neste runde av konkurransen arrangeres av vinneren av inneværende runde. Hvis vedkommende ikke har mulighet til å arrangere neste runde, må h*n selv ordne med vikar, vanligvis den som er på andreplass, og så videre. Om noen ikke skjøtter sitt arrangøransvar, kan de fratas sin plassering, men det må vurderes av den som arrangerte den aktuelle runden i samråd med Akam.

 

2) Forumets fotokonkurranse må i utgangspunktet være åpen for deltagelse for alle forumets medlemmer, og på grunn av det ambulerende ansvaret kan ingen utestenges eller diskvalifiseres for flere runder i slengen av en rundearrangør. En slik avgjørelse er det Akam som eventuelt må stå for. Om noen mener en deltager bør utestenges, skal man henvende seg direkte til Akam og ikke ta diskusjonen i plenum.

 

3) Når en runde er over, er den over. Ikke noe mere gnåling om hva som skjedde. Slikt vil bli moderert med hard hånd heretter.

 

4) Det er svært vanskelig for arrangør å sikre seg mot at et bilde ikke er publisert tidligere, spesielt siden et tidligere upublisert bilde kanskje er (som tidligere nevnt her) 99,99% likt med et bilde som er publisert fra før. Slikt er nærmest um ulig å håndheve, og man må derfor enten fjerne hele regelen, eller stole på æressystemet. Sistnevnte ser ut til å ha fungert bra hittil, men det er dere som deltar som faktisk avgjør om det skal fortsette.

 

5) Fotokonkurransen i forumet er ment som et hyggelig tilbud for, av og med forumets brukere. Ikke ødelegg den med slike "diskusjoner" og skittkasting som har pågått i denne tråden. Syting og smålighet hører ikke hjemme her, og eventuelle problemer tas først på PM til den/de de gjelder, evt rundearrangør, før de tas opp i plenum. Når problemer diskuteres, gjelder forumets vanlige retningslinjer og regler, og høflighet og saklighet legges vekt på. Hvis den trenden som tidligere har regjert i denne tråden skulle vise seg å vokse og bli representativ for konkurransens utvikling videre, vil hele konkurranseforumet bli vurdert stengt, i samråd med forumstyret.

 

6) For link til konkurransen på forsiden av Akam er det viktig at dere gir Akam info i GOD TID!

 

Det var alt for nå. Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Stillingen ved 21.00:

 

 

Kan jeg få se nøttene dine? [ 17 stemmer / 33.33%]

Ulven [ 12 stemmer / 23.53%]

Splasj [ 11 stemmer / 21.57%]

 

Dette gir denne rangeringen:

 

1. Magneska

2. Juliess

3. Firetrucken

 

Stafettpinnen sendes videre til magneska, og min jobb er (endelig) utført. :roll:

 

Grattis alle sammen, og lykke til med neste konkurranse. Gleder meg til å se temaet! :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...