Gå til innhold

Fotokonkurransen v.4, runde 6: "Fugler og dyr"


Gissan

Avstemming i fotokonkurransen "Fugler og dyr".  

56 stemmer

  1. 1. Stem på det bildet som du mener fortjener din stemme.

    • Uten tittel
      4
    • Kan jeg få se nøttene dine?
      17
    • Fuglane
      3
    • Ulven
      13
    • Måke i solnedgang
      2
    • Blåmeis
      2
    • Splasj
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok

 

hva er PM?

PM står for personlig melding. Du finner det ved å trykke på navnet mitt og trykke på "send en melding".

 

Selvom bildet er blitt postet her før konkurransen er i gang og bildets anonymitet egentlig er avslørt, velger jeg å godkjenne bildet da det ikke var noen som så bildet før det ble fjernet (eller? :ermm: ). Alle bør få en sjanse til å delta i konkurransen, uansett hvor god fotograf man er.

 

Personleg melding. Klikk på brukarnamnet til Gissan og so på Send melding.

 

skal jeg sende med bilde?

Ja. Legg ved bildet på samme måte som du gjorde i posten din i denne tråden. Husk tittel på bildet.

Lenke til kommentar
ok

 

hva er PM?

PM står for personlig melding. Du finner det ved å trykke på navnet mitt og trykke på "send en melding".

 

Selvom bildet er blitt postet her før konkurransen er i gang og bildets anonymitet egentlig er avslørt, velger jeg å godkjenne bildet da det ikke var noen som så bildet før det ble fjernet (eller? :ermm: ). Alle bør få en sjanse til å delta i konkurransen, uansett hvor god fotograf man er.

 

Personleg melding. Klikk på brukarnamnet til Gissan og so på Send melding.

 

skal jeg sende med bilde?

Ja. Legg ved bildet på samme måte som du gjorde i posten din i denne tråden. Husk tittel på bildet.

 

gjorde jeg riktig hvis jeg sender med navn til bilde?

Lenke til kommentar
ok

 

hva er PM?

PM står for personlig melding. Du finner det ved å trykke på navnet mitt og trykke på "send en melding".

 

Selvom bildet er blitt postet her før konkurransen er i gang og bildets anonymitet egentlig er avslørt, velger jeg å godkjenne bildet da det ikke var noen som så bildet før det ble fjernet (eller? :ermm: ). Alle bør få en sjanse til å delta i konkurransen, uansett hvor god fotograf man er.

 

Personleg melding. Klikk på brukarnamnet til Gissan og so på Send melding.

 

skal jeg sende med bilde?

Ja. Legg ved bildet på samme måte som du gjorde i posten din i denne tråden. Husk tittel på bildet.

 

Bildet av ****** ** *******? Joda, det fikk vi med oss...

 

*-ene tilsvarer bokstaver, å ** er på, så du kan jo velge om du tror meg eller ikke...

Lenke til kommentar
Fjernet****

Ok, jeg tok den nå. Ikke alltid like lett for andre å tyde stjerner. :)

 

Hva mener dere jeg bør gjøre? En ivrig og ny bruker / fotograf ønsker å delta med et relativt greit bilde i konkurransen (i mine øyne). Hvorfor skal h*n ikke få lov? Synes vi burde ha en viss forståelse for dette, men for all del - reglene ble brutt.

 

Vil høre deres meninger også. :D

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Anonymitetsregelen er der primært for at folk som syns det er kjipt å tape skal kunne være med uten å "tape ansikt", og med tanke på at det ser ut til å ha ligget ute i maks 8 minutter, så ser jeg ikke noe problem med å la gutten(?) være med.

Helt enig. Når vi ser bildene så er alt glemt...

 

Tom

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...