Gå til innhold

Fotokonkurransen v.4, runde 6: "Fugler og dyr"


Gissan

Avstemming i fotokonkurransen "Fugler og dyr".  

56 stemmer

  1. 1. Stem på det bildet som du mener fortjener din stemme.

    • Uten tittel
      4
    • Kan jeg få se nøttene dine?
      17
    • Fuglane
      3
    • Ulven
      13
    • Måke i solnedgang
      2
    • Blåmeis
      2
    • Splasj
      11


Anbefalte innlegg

Hva med at du faktisk sier hvilket bilde det dreier seg om? Hvorfor lage så mye oppstyr og ødelegge konkurransen totalt?

 

Jeg har sett gjennom exif, og alle bildene (untatt "Den hvite hund") er tatt i riktig tidsperiode.

Jeg har også sett gjennom brukernes tråder her på forumet, og ingen har postet bildet, annet enn fotografen bak "Den hvite hund".

Bildet "den hvite hund" kan derfor fjernes fra pollen, og jeg har faktisk rapportert dette.

 

Du har tydeligvis funnet bildet i et annet bildegalleri, men du kan ikke forvente at jeg skal lete gjennom alle mulige fotogalleri / kritikk-sider for å finne dette bildet.

 

Fint om alle faktisk kunne bidra litt, Mr. Olsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei... Var ikke det bildet jeg snakket om.

 

Gjør jobben din skikkelig når du først skal gjøre den. Ikke kritiser meg for å ikke utføre den skikkelig, når du ikke klarer å gjøre det selv heller!

 

Mr. Olsen, hvis du vet hvilket bilde som er tatt før konkurransen ble startet kan du vel bare si det? Å lage en gjettelek slik du gjør nå er jo bare barnslig.

Lenke til kommentar
Hva med at du faktisk sier hvilket bilde det dreier seg om? Hvorfor lage så mye oppstyr og ødelegge konkurransen totalt?

 

Nå snakket jeg om det bildet du allerede visste var "ugjyldig"

 

Fint om alle faktisk kunne bidra litt, Mr. Olsen.

 

Beklager, men får ikke lov å bidra mer i fotokonkuransen jeg, det var vel du som tok deg retten (Med andre) og si det, om jeg ikke husker feil.

 

Mr. Olsen: Har fått et tips nå, om at det var bildet med tittel "Splasj!" du hintet til da du påstod at bildet ikke er tatt innen tidsfristen. Stemmer det?

 

Mulig det, burde uansett ikke ha noen betydning hva jeg "sikter" til, du bør jo se/finne ut om alle er gyldige, du som er arrangjør.

 

Du legger vel ikke arbeidet over på andre? Det var vel det du kritiserte meg så kraftig for å gjøre, var det ikke?

 

Mr. Olsen, hvis du vet hvilket bilde som er tatt før konkurransen ble startet kan du vel bare si det? Å lage en gjettelek slik du gjør nå er jo bare barnslig.

 

Om det er barnslig, så ok. Hvorfor skal jeg, som ikke får delta mer, være den som tar ansvaret for at brukerne og arrangjør gjør jobben sin?

 

Da var alternativet, Den Hvite Hund, fjernet.

 

Snorre :)

Bra. :)

 

Håper ikke det blir flere som må fjernes.

 

Ikke så mange i alle fall... 2 kanskje, eller har jeg,.....uh..... hmmm... du oversett flere?

 

 

Du har nå fått tips fra 2 stk om et bilde, hva med å f.eks bruke 2 min til å kontakte han det angår?

Lenke til kommentar

Mr. Olsen: Hvis du ikke vil bidra i konkurransen, så ikke gjør det, men da må du holde deg unna små-kommentarer som at bildet burde vært slettet osv...

Hvis du vil være med å hjelpe derimot, kan du sende en PM til arrangør med informasjon som du har som kan tyde på juks. Da kan arrangør være takknemlig og skrive "takk til Mr.Olsen for at han hjalp meg med ugjyldige bilder".

Det er vel ingen vits å gjøre det så vanskelig..?

Du sier at du ikke får være med i konkurransen lengre, så hvis det er tilfellet så hold deg unna da..

Hvis ikke får du være med 100% .

Lenke til kommentar

Altså, det er vel ingen som forbyr deg å være med, så slutt å sutre. Det ble bare sagt at dersom man ikke kan stille som arrangør (noe som kun hadde med tidsklemma di forrige gang), burde man heller ikke delta. Ettersom jeg regner med at du kan være arrangør andre ganger, ser jeg ingen grunn til at du ikke skal delta. Slutt å sutre over dette. Det er ett fritt lang, ingen som stopper deg.

 

Når det gjelder denne konkurranset, så må du sluke i deg det enorme egoet. Grunnen til at du følger denne konkurransen med haukeblikk er jo fordi gissan (blant andre) kritiserte deg forrige gang. Du skal vise at han ikke er noe bedre enn deg. Slik jeg forstår det, så har arrangør gjort jobben sin slik den bør være gjort. Ingen kan seriøst regne med at arrangører skal jobbe med å finne ut om bilder følger reglene noe mer enn Gissan har gjort her.

 

Hvis det er noen bilder som bryter med reglene, ta dette med arrangør, ikke post det surt i denne tråden. Jeg er sikker på at Gissan hadde sett saklige argumenter, og fjernet bildet så fort som mulig. Slik det står nå er det ingen som har brutt reglene, før det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Mr. Olsen, hvis du vet hvilket bilde som er tatt før konkurransen ble startet kan du vel bare si det? Å lage en gjettelek slik du gjør nå er jo bare barnslig.

 

Om det er barnslig, så ok. Hvorfor skal jeg, som ikke får delta mer, være den som tar ansvaret for at brukerne og arrangjør gjør jobben sin?

 

Det er ingen som noengang har sagt at du skal ta ansvar for at folk gjør jobben sin, men når du først kommer med hint om at noen av bildene er ugyldige, kan det vel ikke være for mye å forlange at du sier hva slags bilder du sikter til? Har du sagt A må du si B :)

Lenke til kommentar
Og forresten så er det du som ødelegger konkurransen Mr. Olsen. Ingen har sagt at du ikke får lov å delta mer. Enkelte har gitt deg råd om ikke å delta, men det var faktisk ikke meg.

 

You know, I hate to bring this up, but:

 

Og hvis du er såpass selvsikker på at du kommer til å vinne alle fremtidige konkurranser, er det kanskje like greit at du ikke deltar mer,

 

eehm...

 

 

Hvis det er noen bilder som bryter med reglene, ta dette med arrangør, ikke post det surt i denne tråden. Jeg er sikker på at Gissan hadde sett saklige argumenter, og fjernet bildet så fort som mulig. Slik det står nå er det ingen som har brutt reglene, før det motsatte er bevist.

 

Så det eneste jeg fikk da jeg ike overholdt forrige konk var pm'er? Nope, alt gikk rett i posten... Er det forskjellige spilleregler for hver person?

 

 

Det er ingen som noengang har sagt at du skal ta ansvar for at folk gjør jobben sin, men når du først kommer med hint om at noen av bildene er ugyldige, kan det vel ikke være for mye å forlange at du sier hva slags bilder du sikter til? Har du sagt A må du si B :)

 

Tja, vi har nettopp fått en uttalelse fra Hr. Gissan om at han vet om 1 bilde som er utenfor reglene (Gissan: Mest sannsynlig siden du formulerte deg så idiotisk) hva med å ta tak i det bildet?

Lenke til kommentar

Hahaha. Olsen, du er et nummer for deg selv. Svar på dette du:

 

Enten får du bite i det sure eplet, eller så får du fortelle oss hvilket bilde du mener bør være diskvalifisert og hvorfor. It's your call, Olsen.

 

Ihvertfall.. Jeg kan ikke diskvalifisere et bilde uten grunn. Det bør også du skjønne.

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

De usaklighetene du ikke liker, hva om du dropper de selv?

Har jeg ledd av deg? Nei.

Har jeg hatt grunn til det? Ja.

 

Skal svare deg jeg skal bare samle opp alt mulig som du har oversett...

 

Kan ikke unngå å se at du er redd for å selge deg. Du skal absolutt drite meg ut, men jeg ser at du hele tiden holder tilbake for å ikke se ut som den store taperen til slutt.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
De usaklighetene du ikke liker, hva om du dropper de selv?

Har jeg ledd av deg? Nei.

Har jeg hatt grunn til det? Ja.

 

Skal svare deg jeg skal bare samle opp alt mulig som du har oversett...

Hallo? Hva feiler det deg egentlig?

 

Gi meg én god grunn til å diskvalifisere bildet "Splasj" og bildet ryker rett ut vinduet. ÉN god grunn.

Lenke til kommentar

Hva er poenget med å finne sitater fra 2004..? Har det noe relevans i denne diskusjonen..?? Si hva som er gale med bildet, eller vær stille..! Hvis du vil krangle med Gissan om han har ledd av deg eller ikke, så kan du ikke være så snill å ta det på PM.. Ødelegger jo hele konkurransen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...