Gå til innhold

Greater blessing of idiotism

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et kjempeflott guild nå for tiden, og har det supert der.

Det er bare en ting som irriterer meg.

arghaj8.jpg

argh2hq7.jpg

Hadde tenkt til å kicke han ut fra guildet, men velger å gi han en ny sjangse. Han kjenner også gleaderen og mange andre IRL.

Hvordan burde jeg og andre reagere mot folk som han som er markert med gult?

Virker litt feil å ha han med senere, spesielt etter denne episoden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fikk lyst på popcorn jeg

Noe sier meg at du ikke lengter tilbake. :p Er ikke synergy forresten.

Er tilbake i Energy jeg nå (merge av Epic og synergy) Er ikke raider, bare casual.

Alltid morro me EMO etterfulgt av "xxxx has been kicked"

Vet at det ikke er fra synerghy, for da hadde det stått: "mozz has kicked" på slutten :)

Spiller mest på huntarden min nå om dagen, paladin hviler med tyske beer fraolines en eller annen plass :p

Endret av vetle
Skrevet
Hadde tenkt til å kicke han ut fra guildet, men velger å gi han en ny sjangse. Han kjenner også gleaderen og mange andre IRL.

Håper du har noen andre grunner til at du velger å gi ham en ny sjangse. Fordi det er du som er ansvarlig for klassen og siden du har kickemuligheter så har du din rett til å fjerne folk. Hvis han ikke kan oppføre seg så er det et problem og ikke noe som kan unnskyldes bare fordi han kjenner guild masteren...

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke bare gi stakkaren en 10 mins Wis i starten der......tror ikke dere hadde wipa pga det lissom :p

Men enig med de andre her, uakseptabelt å oppføre seg sånn, skulle tro det var snakk om liv og død.

Glemte å si at jeg har vært med på mye av det samme, blessings er roten til mye frustrasjon og whining!

Endret av ArchEnemY
Skrevet
Men enig med de andre her, uakseptabelt å oppføre seg sånn, skulle tro det var snakk om liv og død.

Glemte å si at jeg har vært med på mye av det samme, blessings er roten til mye frustrasjon og whining!

spesielt om det er en noob pally som bare gir feil blessings, eller andre spillere som vil ha "feil" blessing. :p

Skrevet

Ville gitt ham gkick eller advarsel (litt avhengig av hvilke retningslinjer guildet har på slike ting). Hvis GM blir sur og grinete fordi de er kompiser IRL er det kanskje på sin plass og se etter andre jaktmarker? Gode paladins er alltids ettertraktet vare :thumbup:

Skrevet

Kick han. Å holde på drittsekker som det kommer alltid til å slå tilbake på dere når dere minst trenger det.

Dersom guilden går igjennom en dårlig periode for eksempel, så er han typen som gquitter først for å finne en annen guild.

Skrevet
Ville gitt ham gkick eller advarsel (litt avhengig av hvilke retningslinjer guildet har på slike ting). Hvis GM blir sur og grinete fordi de er kompiser IRL er det kanskje på sin plass og se etter andre jaktmarker?

han har jo nå satt standaren, hvor frekk han kan være uten kick, under vingene til GM. Er vel ikke riktig å forskjellsbehandle folk, om en annen spiller hadde blit kicket for det samme. Det kan bli rimelig mange sure om en av deres kompiser blir kicket for noe av det samme, mens vennene til GM kan gjøre som de vil.

Skrevet (endret)

Støtter ikke utskjellingen han gir deg, men hvorfor kunne du ikke blesse wisdom på paladins?

Hvis dere for eksempel bruker combat res på noen i en fight, så buffer du de ikke fordi du er opptatt med andre ting?

Litt mye whining og bitching fra han fyren, men etter min mening kunne det hele vært avverget med at du bare blesset wisdom. Det finnes få om ingen fights hvor en ikke kan ta seg tid til en rebless i combat og ut i fra screenshotene dine er dere ikke på en fight hvor det ikke lar seg gjøre. Husker med 15min buffs, ja da var det mye midfight reblessing. Men det er min mening.

Endret av Cappo
Skrevet (endret)

Kick ham. Alt for mange slike spillere i Wow, dessverre. Man kan i hvert fall gjøre sitt til at slike blir guildløse (evt. kan de orge sine egne guild.. det blir sikkert morsomt :D )

Endret av pax1
Skrevet
Støtter ikke utskjellingen han gir deg, men hvorfor kunne du ikke blesse wisdom på paladins?

Hvis dere for eksempel bruker combat res på noen i en fight, så buffer du de ikke fordi du er opptatt med andre ting?

Som nevnt på bildet ovenfor, så skulle jeg gjøre full rebuff etter kampen.

Hovedgrunnen til at jeg ikke buffet han der, er at på mobsene vi drev med, er det

en relativt høy DPS og MT trenger god healing. Å blesse wisdom, som kanskje totalt kunne restoret 150-200 mana er unødvendig.

Ellers er det mer prinsippsak.

Skrevet

Den reaksjonen fra han fyrn der hadde vært instant Gkick i guildet vårt. Men uansett er det en liten ting jeg lurer på; Du har ikke tid til å gi en 10min blessing, men du har tid til å krangle på chat mens du healer? Uansett, litt for mye drama for min smak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...