Allt í lagi Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) GamesRadar: http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/revi...502162716256014 hoho for en score! Gamepro: http://gamepro.com/microsoft/xbox360/games...ws/146308.shtml Snakker vi om årets spill her? Endret 9. november 2007 av bakaxel
Kenny™ Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Empire er vel egentlig et filmblad hvis jeg husker riktig?
Vrengtpolvott Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Er det virkelig nødvendig å lage en ny tråd for hver anmeldelse av spillet?
Mr. Fiskum Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Sier jeg og, du kan jo bare poste i tråden som er her fra før av..
_KroSjefen_ Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=340
Allt í lagi Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 Lagde en ny tråd fordi dette er den første anmeldelsen, og å rote i en gammel "informasjonstråd" er sjelden det mest praktiske.
Vrengtpolvott Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Nå når du har skiftet navn på tråden slik at det er en tråd for alle anmeldelsene er det jo intet problem, var snarere verre da du hadde lagd den kun for Empire sin anmeldelse
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Den første anmeldelsen på spillet, fra nettsida Empire. http://www.empireonline.com/reviews/review...ete.asp?GID=456 Nå er kanskje ikke siden den mest kjente, så det er vanskelig å vite om man skal ta anmeldelsen for god fisk. Hmm. Hva fikk spillet? Linken funka ikke her..
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 4/5. Syns egentlig anmeldelsen var temmelig dårlig, veldig kort, og omtrent all infoen er ting man allerede har tilegnet seg via trailere og sniktitter.
petterpann Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Ser ut som en "hjemmelaget" amatøranmeldelse. Hvorfor får egentlig de muligheten til å anmelde Assasins Creed og Dead Men så tidlig? Trodde det var sider som Gamespot og IGN som fikk anmelde spill først.
petterpann Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 4/5. Syns egentlig anmeldelsen var temmelig dårlig, veldig kort, og omtrent all infoen er ting man allerede har tilegnet seg via trailere og sniktitter. Så det kan med andre ord virke som at omtalen er basert på den ferdige utgaven?
wise Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 "Ser ut som en "hjemmelaget" amatøranmeldelse. Hvorfor får egentlig de muligheten til å anmelde Assasins Creed og Dead Men så tidlig? Trodde det var sider som Gamespot og IGN som fikk anmelde spill først." Empire er en av verdens største filmblader, og definitivt et blad jeg har veldig sansen for. Nå tar jeg riktignok ikke spillanmeldelsene deres så veldig seriøst da de ikke er et dedikert spillmagasin, men det er helt normalt at print får spill tidligere enn nettsteder. Og Kane & Lynch har vært tilgjengelig til anmeldelse lenge, norsk presse har hatt spillet en god stund allerede, for eksempel.
_KroSjefen_ Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Discard Empire review of AC!! ser ut som nokon har klikka på publish litt for fort.. hit the link for og finne ut meir..
Snikpellik Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Og Kane & Lynch har vært tilgjengelig til anmeldelse lenge, norsk presse har hatt spillet en god stund allerede, for eksempel. Jepp, det stemmer. Husker jeg fikk anmelderkopien av Ghost Recon Advanced Warfighter 2 elleve dager før release. Metroid Prime 3 kom en uke før, og de større mediene får spillene enda tidligere.
zeox Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 selv om print får spill før andre har de uansett en embargo de skal holde. og det er nok derfor den er tatt ned
_KroSjefen_ Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Gameinformer hands on with near final build.:!
r88 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Gameinformer hands on with near final build.:! Gameinformer har i alle fall spilt spillet. Det tror jeg ikke Empire hadde, basert på det de skrev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå