Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Jada, nå tok jeg vekk Screen protectoren som fulgte med PÅ mobilen når jeg fikk den. Mye bedre og nå slepper jeg å ødelegge skjermen :) Er det mulighet for å bytte skjermdekselet hvis sdet blir mye riper i det?

 

Er det andre enn jeg som synest at det hørest rart ut at screen protector ødelegger skjermen?!?! Eller at du må trykke hardere på den som medfører at den blir ødelakt?

 

Dette er no mot ALL sun fornuft, for det første det er LG selv som legger ved 2 screen protectors (SP fra no av), for det andre så har no ikke dette vært et problem med andre telefoner (HTC Touch f.eks).

 

jeg har prøvd både med og uten SP og jeg forstår ikke at dere må trykke så mye hardere med SP på.

 

Så for meg så hørest dette bare rart ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jada, nå tok jeg vekk Screen protectoren som fulgte med PÅ mobilen når jeg fikk den. Mye bedre og nå slepper jeg å ødelegge skjermen :) Er det mulighet for å bytte skjermdekselet hvis sdet blir mye riper i det?

 

Er det andre enn jeg som synest at det hørest rart ut at screen protector ødelegger skjermen?!?! Eller at du må trykke hardere på den som medfører at den blir ødelakt?

 

Dette er no mot ALL sun fornuft, for det første det er LG selv som legger ved 2 screen protectors (SP fra no av), for det andre så har no ikke dette vært et problem med andre telefoner (HTC Touch f.eks).

 

jeg har prøvd både med og uten SP og jeg forstår ikke at dere må trykke så mye hardere med SP på.

 

Så for meg så hørest dette bare rart ut...

Det er hardere trykk som kan medføre at den blir ødelagt ja, jeg syns responsen ble litt bedre etter jeg tok den av å. Men ikke så mye.

Men den ser 10 ganger finere uten.

Lenke til kommentar
Jada, nå tok jeg vekk Screen protectoren som fulgte med PÅ mobilen når jeg fikk den. Mye bedre og nå slepper jeg å ødelegge skjermen :) Er det mulighet for å bytte skjermdekselet hvis sdet blir mye riper i det?

 

Er det andre enn jeg som synest at det hørest rart ut at screen protector ødelegger skjermen?!?! Eller at du må trykke hardere på den som medfører at den blir ødelakt?

 

Dette er no mot ALL sun fornuft, for det første det er LG selv som legger ved 2 screen protectors (SP fra no av), for det andre så har no ikke dette vært et problem med andre telefoner (HTC Touch f.eks).

 

jeg har prøvd både med og uten SP og jeg forstår ikke at dere må trykke så mye hardere med SP på.

 

Så for meg så hørest dette bare rart ut...

Det er hardere trykk som kan medføre at den blir ødelagt ja, jeg syns responsen ble litt bedre etter jeg tok den av å. Men ikke så mye.

Men den ser 10 ganger finere uten.

 

At den ser 10x finere ut uten skal jeg IKKE nekte på.. men hvor mye hardere måtte du trykke når du hadde den på?! Tror ikke at du måtte trykke så hardt at det var skadelig for skjermen.

Lenke til kommentar

Jo, man merker ikke det selv at man trykker egentlig hardere. Men jeg har tenkt og man må trykke litt hardere ja. Pluss hvis man gjør det, så kan skjermen bli ødelagt.

Har merket at min har begynte å knirke i skjermen, og man kunne trykke den litt mere "ned" hvis man skjønner. Men det er ikke så mye å klage over egentlig :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å legge på den skjermbeskyttertingen som jeg fikk sammen med fonen, men merka nå at jeg ikke har peiling på hvor den er. Sikkert på dynga et sted. Hvor får jeg tak i en protector til mobilen? Har fortsatt på den beskyttelsen som var på mobilen når jeg kjøpte den og det er jo DEFINITIVT ikke bra! :(

Lenke til kommentar
Jada, nå tok jeg vekk Screen protectoren som fulgte med PÅ mobilen når jeg fikk den. Mye bedre og nå slepper jeg å ødelegge skjermen :) Er det mulighet for å bytte skjermdekselet hvis sdet blir mye riper i det?

 

Er det andre enn jeg som synest at det hørest rart ut at screen protector ødelegger skjermen?!?! Eller at du må trykke hardere på den som medfører at den blir ødelakt?

 

Dette er no mot ALL sun fornuft, for det første det er LG selv som legger ved 2 screen protectors (SP fra no av), for det andre så har no ikke dette vært et problem med andre telefoner (HTC Touch f.eks).

 

jeg har prøvd både med og uten SP og jeg forstår ikke at dere må trykke så mye hardere med SP på.

 

Så for meg så hørest dette bare rart ut...

mener det står litt tidligere i denne tråden, et offisielt svar fra LG om hva den SP'en er til.

Lenke til kommentar

Jammen blir det ikke bare riper i den da? Jeg HATER riper.. Og jeg er ganske flink å klare å skrape opp mobilen med div ting jeg har i lomma.. uansett, noen som vet om det går an å kjøpe sånn skjerm til den? Må nesten ta av den som var på når jeg kjøpte den snart uansett..:(

Lenke til kommentar

Så da er det ingen steder jeg kan kjøpe dette da? :(

Meen, det var noen som snakket om en sånn sokk for å ha mobilen i, det er kanskje lurt da om man ikke har noen form for beskyttelse på skjermen? Men alle mobilsokkene er jo så små? Hvor fikk dere mobilsokk fra, og er ikke den trang, sånn at du må presse mobilen ganske hardt neddi? :blink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...