Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen positive/negative tilbake mld angående denne mobilen? Har en N82 nå, men er litt misfornøyd med byggekvaliteten og størrelsen på den. Hva syns dere om disse to tingene på denne mobilen?

 

kjempe mobil.. eneste som er negativt med den er batteriet.. stort minus:/

 

vertfall iforhold til hva jeg er vant med.

Lenke til kommentar
Hvorfor klager dere på batteriet? Min har holdt 2 ganger i EN UKE med kamerabruk og normalt bruk. Jeg er drit fornøyd med batteriet og mobilen seff. Jeg har ikke på strømsparer modus helller, vanligste på batteriet mitt holder vel i 4 dager.

 

vel.. Det jeg opplever er at den har vesentlig dårligere batteri enn andre telefoner jeg har hatt. ku990 har no også fått dårligere karakterer i div tester pga batteriet.

 

men for all del, jeg sier IKKE at det er en dårlig telefon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

N82 varer vel i 3 dager med normalt bruk. Bruker den til ett par sms mld, sjekke klokken, høre på 5-6 sanger og en tlf samtale (daglig bruk, snitt).

 

Min SE k750i varte i godt og vel en uke, men den brukte jeg mye mere i tillegg. Samtidig har batteriet holdt seg veldig godt selv om mob. er 3 år gammel.

Lenke til kommentar
Hvor lenge varer deres? Min har holdt nå i 5 dager, og har to streker igjen.

 

min varer vel i 2 dager, maks 3 dager. buker telefonen lite. og kun til sms og ringe med. tar noen bilder av og til.

 

Har tilpasset telefonen slik at den skal bruke mindre strøm.

 

 

N82 varer vel i 3 dager med normalt bruk. Bruker den til ett par sms mld, sjekke klokken, høre på 5-6 sanger og en tlf samtale (daglig bruk, snitt).

 

Min SE k750i varte i godt og vel en uke, men den brukte jeg mye mere i tillegg. Samtidig har batteriet holdt seg veldig godt selv om mob. er 3 år gammel.

 

I følge de fleste som har testet telefonen har den dårligere batteri enn andre telefoner. dette er en av få ting som er negativt med denne telefonen.

 

Selv så merker jeg at min N73 og HTC Touch hadde vesentlig bedre batteri.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Litt off topic, men flere negative ting: enkel i bruk, men likevel til tider lite logiske menyer. Stor og klumpete. Låser/fryser seg ofte. Går veldig tregt noen ganger. Utsatt for virus. Knirkete taster, små taster.

 

Egentlig er N82 en god mobil med meget gode specs vs. pris. Av en eller annen grun liker jeg den ikke. Mulig det er pga. størrelsen/design og de dårlige erfaringene med problemer jeg har hatt med den.

Lenke til kommentar
Litt off topic, men flere negative ting: enkel i bruk, men likevel til tider lite logiske menyer. Stor og klumpete. Låser/fryser seg ofte. Går veldig tregt noen ganger. Utsatt for virus. Knirkete taster, små taster.

 

Egentlig er N82 en god mobil med meget gode specs vs. pris. Av en eller annen grun liker jeg den ikke. Mulig det er pga. størrelsen/design og de dårlige erfaringene med problemer jeg har hatt med den.

 

hvilken telefon snakker du om i øverste del av posten din?

 

eneste jeg har opplevd av det du sier er at det er litt treg til tider.

Lenke til kommentar

Har tenkt å kjøpe denne nå, og ser den er billigst hos NetOnNet uten abbonement. Stemmer det? Også ser jeg det står "Medfølgende tilbehør: Oppladbart batteri, lader". Det følger vel med øretelefoner og datakabel også?

 

edit; ser dette bildet ligger på amobil. Du får vel samme boksen samme hvor en kjøper den?

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

Hmm. Okei. Kanskje fordi den svarte er en test-utgave som amobil fikk låne? De testet den jo ganske tidlig. Jeg ser i spesifikasjonene hos NetOnNet:

 

3G: Nei

Kamera: 2 megapiksler

Medfølgende tilbehør: Oppladbart batteri, lader

Minne: 50MB internt, plats för microSD upp till 2GB

Videosamtale: Nei

 

Det er da 3G på den, og det er 5 mp kamera? Det følger med øreplugger og datakabel? Er det ikke plass til mer enn 2GB? Går ikke videosamtale?

 

Det passer jo ikke helt med hva amobil skriver, men :hmm: Det er bare en utgave av telefonen, ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...