Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvis jeg da vil slå av 3G- hvordan gjør jeg det? Jeg bruker egentlig ikke 3G så mye.. :p

innstillingen ligger under: verktøy(tannhjul ikonet) > telefoninstillinger > tilkoblingsmuligheter > nettverksinstillinger > nettverksmodus

Og hvilken av de skal en trykke på for å få av 3G? Her kommer det opp automatisk, umts, gsm 900/1800 og gsm 1900.

 

Ja, men 2gb minnekort koster 100 kroner :p

Hehe, har du en link til akkurat hva slags minnekort jeg bør kjøpe til denne telefonen? Jeg har gått på mange smeller ved å kjøpe tilbehør til tekniske duppedingser, mest pga de som jobber i butikken ikke har peiling og/eller at de ikke har skjønt hva jeg har prøvd å si, hehe. Har jo så mange bra bilder på mobilen, og vil så gjerne ha de inn på pcen uten å betale ved å sende ett og ett via e-post.

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Men hvis jeg da vil slå av 3G- hvordan gjør jeg det? Jeg bruker egentlig ikke 3G så mye.. :p

innstillingen ligger under: verktøy(tannhjul ikonet) > telefoninstillinger > tilkoblingsmuligheter > nettverksinstillinger > nettverksmodus

Og hvilken av de skal en trykke på for å få av 3G? Her kommer det opp automatisk, umts, gsm 900/1800 og gsm 1900.

 

Ja, men 2gb minnekort koster 100 kroner :p

Hehe, har du en link til akkurat hva slags minnekort jeg bør kjøpe til denne telefonen? Jeg har gått på mange smeller ved å kjøpe tilbehør til tekniske duppedingser, mest pga de som jobber i butikken ikke har peiling og/eller at de ikke har skjønt hva jeg har prøvd å si, hehe. Har jo så mange bra bilder på mobilen, og vil så gjerne ha de inn på pcen uten å betale ved å sende ett og ett via e-post.

jeg har satt den på gsm 900/1800.

 

og det er vel micro sd kort du trenger hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
jeg har satt den på gsm 900/1800.

 

og det er vel micro sd kort du trenger hvis jeg husker riktig.

Hvis jeg setter den på det, får jeg ikke dekning :ermm: Micro SD, samme hvilket?

det hørtes jo sært ut at du mister dekning da.

 

ja det skal være samme hvilket du bruker. så lenge det er sd og ikke sdhc og den er jo kun godkjent for 2GB kort av LG

Lenke til kommentar
Okei, idag skjedde det samme igjen. Det var to streker batteri igårkveld. Hadde på en alarm så jeg våkna imårrest, var fortsatt to streker når jeg dro hjemmefra. 40min senere, når jeg hadde sendt EN sms så blinka batteriet og det kom opp "dårlig batteri", også slo den seg av en halvtime senere.. :( burde jeg få den på verksted eller noe?

jeg hadde lignende problem og mobilen var inne på verksted for annet problem hadde jeg også nevnt batteriproblemet, når jeg fikk igjen mobilen fikk jeg tilbakemelding om at de mente jeg burde slå av 3g for å få slutt på at mobilen plutselig døde

 

Må si at jeg har opplevd samme batteri problem :hrm:

Lagt meg med 2 steker og våknet til død mobil :S Er jo alt for dårlig at den ikke klarer seg på 2 streker over natta :hmm:

 

etter jeg slo av 3G og ladet mobilen helt opp, har den vart fra torsdag klokken 23.00 til idag klokken 10.30

de to siste strekene gikk fra igår klokken 11.00 til idag klokken 10.30

 

dette er dårlige greier.

 

 

faktisk helt enig.. har hatt telefonen en stund no, men kommer til å ta lang tid å bli vandt med at jeg må lade den så ofte:/

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om man på noen måter kan slå av kameralyden? Ufattelig irriterendes..

har lest et sted at du må bruke et utviklerprogram(f.eks. "EFS mediabuilder"). Med et slikt program kan du gå inn i telefonens systemfiler og bytte ut en av de gamle lukkerlydene med et tomt lydklipp.

 

Jeg har ikke testet ut dette selv, men vet at det skal være mulig.

Endret av njm
Lenke til kommentar
Jada, nå tok jeg vekk Screen protectoren som fulgte med PÅ mobilen når jeg fikk den. Mye bedre og nå slepper jeg å ødelegge skjermen :) Er det mulighet for å bytte skjermdekselet hvis sdet blir mye riper i det?

 

 

Da tror jeg nok du må betale. Men et råd; kjøp deg en mobilsokk! Det er kanskje femi og uvant, men det er rimelig lurt :)

 

Om du absolutt ikke skal ha en sokk, hold mobilen i egen lomme, uten noe nøkler eller mynter;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...