Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan finne ut om den har tastelås med kode, sånn som nokia-telefonene har??

Fant det ved en tilfeldighet på nokiatelefonen jeg hadde for ett år siden, og nå har jeg blitt avhengig!

Gikk gjennom alle sikkerhetsinnstillingene(det eneste stedet man kan oppgi koder til div. ting) på min Viewty, fant det ikke noe sted...

Endret av njm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som kan finne ut om den har tastelås med kode, sånn som nokia-telefonene har??

Fant det ved en tilfeldighet på nokiatelefonen jeg hadde for ett år siden, og nå har jeg blitt avhengig!

Gikk gjennom alle sikkerhetsinnstillingene(det eneste stedet man kan oppgi koder til div. ting) på min Viewty, fant det ikke noe sted...

 

Så dumt da.. Hadde kjøpt denne tlf om den hadde hatt det. Men, du fant ikke telefonlås/sikkerhetskode da? På nokia heter det "sikkerhetstastelås".

 

Dette er ikke noe man evt. kan laste ned på noe vis?

Lenke til kommentar
Er det noen som kan finne ut om den har tastelås med kode, sånn som nokia-telefonene har??

Fant det ved en tilfeldighet på nokiatelefonen jeg hadde for ett år siden, og nå har jeg blitt avhengig!

Gikk gjennom alle sikkerhetsinnstillingene(det eneste stedet man kan oppgi koder til div. ting) på min Viewty, fant det ikke noe sted...

 

Så dumt da.. Hadde kjøpt denne tlf om den hadde hatt det. Men, du fant ikke telefonlås/sikkerhetskode da? På nokia heter det "sikkerhetstastelås".

 

Dette er ikke noe man evt. kan laste ned på noe vis?

Det eneste som finnes forhåndsinstallert på telefonen er noe som heter "lås for håndsett". Der kan du velge mellom flere valg, det eneste som ligner det du er ute etter er en øyeblikkelig lås. Denne er ganske tungvint å bruke da du må inn i innstillinger hver gang du skal aktivere den.

Jeg har ikke sett noen nedlastbare programmer eller lignende heller, men jeg har ikke akkurat lett etter det:P

 

Men trenger du det egentlig? Alle jeg har vist telefonen til som ikke har sett den før, skjønte ikke hvordan man åpnet den fra tastelås:P

Endret av njm
Lenke til kommentar
Fikk min tredje KU990 idag,håper den varer :)

 

SÅ det er ikke mulig å bytte de hurtigtastene nei :/

 

Snakket også med Bård fra LG om screenprotectoren, og han sa at det var kun til transport osv. Og den greia gjorde at man måtte trykke hardere på toucscreenet, og da kunne skjermen bli ødelagt.

 

Det er jo en grunn til at LG la med en screenprotector greia, for å beskytte.!

 

utrolig at du klarer å ødelegge telefonene dine så fort:s

 

Jeg har lakt inn spill, themes, programm og anna dritt uten å få noen problemer.

Lenke til kommentar
Har merket på de tre telefonene, har jeg hatt forskjellig Jog greie. Den ene er bare noen pigger og den ene er sånn litt mer sånn stump. Har også merket at skjermspareren når man har tastelås på. Den 2 hadde mer elegant, med bedre font.

Noen som vet hvorfor?

 

fordi telefonene hadde forskjellige software ver.

 

Er minial forskjell på de.

Lenke til kommentar

Ok, så det er derfor. Likte den andre, siden den hadde kul sånn telefonlås skjermsparer :)

Bare så du vet det, så kan du bryte garantien på mobilen vis du legger inn themes. Men det er egentlig bare å slette spor etter themesfilene så LG ikke merker det.

 

Edit: Hvordan legger man inn apps? Er ganske intr i det gps programmet og stoppeklokke programmet :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar
noen som klarer å sende en fil fra mobilen til pcen over bluetooth, får opp kan ikke sende tilxxxx forsøke igjen

Hvis du har Windows Vista må du gjøre følgende: trykk på start-ikonet, så trykker du på "b" på tastaturet for å få opp en liste over applikasjoner som starter på "b". velg "bluetooth filoverføringsveiviser"(eller noe lignende, og "neste", "motta en fil" og så er det bare å sende ivei(1 fil av gangen, du må åpne et nytt vindu for hver gang du skal sende noe)

 

hvis det ikke funker, åpne "bluetooth enheter". da må du pare telefonen og PC-en.

 

mulig det er det samme som skal gjøres i Windows XP...

Endret av njm
Lenke til kommentar

Var nede på Elprice og leverte inn mobilen min for reperasjon fordi nede i venstre hjørne er glasset(ikkje den beskytttelseflimen) løsnet litt, og det samme har skjedd oppe i høyre hjørne...

 

Føler at det er litt dårlig når jeg betalte 3750kr for den....

Men får jeg det på garantien eller?

Hvordan skal de fikse glasset på den uten å ta det av liksom :hmm:

Lenke til kommentar
bedre å linke til nyheten i det opprinnelige innlegget istedenfor å gjøre det etterpå å klage på uvitenheten :p

Jeg trodde de fleste her visste om det fra før av..

 

Men er det noen som kan svare på spørsmålene mine:

- Har versjonen som tar opp video i DivX i 120 fps i VGA kommet til Norge?

- Er det bare den grå KU990 som har den funksjonen eller blir den svarte KU990 også oppgradert?

 

LG Viewty is First Mobile Phone to Enable to Record Video in DivX Format (6. feb 2008)

Lenke til kommentar

Jeg trenger et SMS tips.

 

Bruker "mobil-tastatur" med T9 når jeg skriver sms, og det går forsåvidt greit.

 

Men hvis jeg f.eks vil skrive "et" så foreslår mobilen "du" og jeg glemmer å rette opp. Hvordan skal jeg da klare å korrigere dette i etterkant? Den eneste muligheten jeg har funnet er å begynne å slette ordet, da blir det "aktivt" (understreket) slik at man kan fullføre ordet på nytt og velge riktig "utgave" av ordet.. (eh.. håper dere skjønner hva jeg forsøker å si ;)

 

har også litt problemer med nøyaktigheten når jeg skal forsøke å hoppe tilbake i en sms, for å korrigere eller legge til. Er det noen funksjon for å gå ett og ett tegn frem eller tilbake.

 

Håper dere kan hjelpe meg, for dette irriterer meg litt, ellers er jeg superfornøyd med telefonen min ;)

 

Thomas ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...