Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke lest hele tråden..

 

Hvordan kan jeg oppgradere softwaren i telefonen? Jeg finner dette ikke noen plasser nemlig.. :hmm:

det er ingen måte for at du skal gjøre det selv på telefonen sånn uten videre.

du kan gå på det engelske forumet der står det endel om dette hvis jeg husker riktig. men det er på eget ansvar og du kan riskiere å bricke telefonen hvis jeg husker riktig

Lenke til kommentar
Et spørsmål. En del venner av meg begynner å få iphone, og jeg syns kameraet på den er bedre enn på min LG KU990. Noen grunn til dette, eller er det faktisk bedre, selv med mye dårligere spesifikasjoner??

 

Hehehe... Nå tuller du godt;p Om ikke du har grå stær, skjønner jeg ikke hvordan du får til å synes det.

 

MEN HØR NÅ HER ALLE SAMMEN: Folk tror at om bildet ser bedre ut på mobilskjermen til iPhone, enn på KU990, så er kameraet bedre på iPhone. Dette er jo på grunn av at telefonen har høyere oppløsning i skjermen.

Lenke til kommentar
Så da er det ingen steder jeg kan kjøpe dette da? :(

Meen, det var noen som snakket om en sånn sokk for å ha mobilen i, det er kanskje lurt da om man ikke har noen form for beskyttelse på skjermen? Men alle mobilsokkene er jo så små? Hvor fikk dere mobilsokk fra, og er ikke den trang, sånn at du må presse mobilen ganske hardt neddi? :blink:

 

Du får kjøpt SP tilpasset LG KU990 på ebay. Ellers (som jeg gjorde til samboeren) får man kjøpt SP til Ipod Touch på elkjøp (jeg kjøpte på storo, men regner med de fleste elkjøp har de). Denne er jo laget til Ipod touch, og er derfor blank og fin. Litt klipping, så blir den bra :)

Lenke til kommentar
Så den til Ipod Touch/Iphone på Elkjøp, er den tynn og sånn at man ikke ser at man har dne på?

 

Den er ikke "grå" i det hele tatt nei, og den var veldig enkel å legge på. Eneste problemet er at den ikke rakk helt opp. Så den ligger ikke over "3g-kameraet". Så man ser jo kanten der, men det er lite, for den er tynn ja!! Sensitiviten ble heller ikke endret (ikke som jeg merket hvertfall). (synes det riktignok er ekstremt rart den ikke var høyere enn den var, med tanke på at ipod touch har høyere skjerm :S )

 

Edit:

Fant den de solgte på elkjøp nå, i tilfelle det skulle være interessant:

http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage...oduct_Id=378828

Eller fra elkjøp sin side: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...psAAAEO4OI03xiL

Skjønner fortsatt ikke at den ikke var høyere.. Kanskje den jeg fikk var mindre enn vanlig/feilvare?!?

Endret av DKH
Lenke til kommentar
Takk for svar!

 

Er det noen her som har 8GB MicroSDHC? 6GB? 4GB?

 

Vil gjerne høre fra dem som har SDHC kort...

 

Har lest på britiske forum at det skal funke fint, og ikke fint... Det de sier er at om du bruker 4GB - 8GB SDHC kort må du FOR ALL DEL IKKE FORMATERE KORTET med telefonen.. formater kortet med noe som støtter SDHC! Om du formaterer et større kort i telefonen vil det bli formatert som 2GB og du får ikke utnyttet resten..

 

Får å få fullt utbytte av et større kort må du fylle opp kortet i din dator slik at det kun er 2GB igjen på kortet.. altså 4gb - fyll opp 2gb før bruk i tlf, 6GB - fyll opp 4GB, 8GB - fyll opp 6GB ... men det skulle vel ikke være noe problem da du gjerne bruker den ekstra plassen til filmer og musikk du ikke laster ned med telefonen..???

 

En annen ting som flere ytrer er at om du setter telefonen til å lagre bilder og filmer på telefonminnet.. og ikke SDkortet vil den være noe kjappere.. så kan du flytte bilder og filmer over i etterkant.. Jo større kort jo tregere om du vil lagre direkte til kortet..

 

Min Viewty ligger nå og venter på posten og planen er å kjøpe et 4GB eller 8GB SDHC kort iløpet av kort tid.. så jeg kan gi en tilbakemelding etter jeg har testet dette ut..

Lenke til kommentar
Takk for svar!

 

Er det noen her som har 8GB MicroSDHC? 6GB? 4GB?

 

Vil gjerne høre fra dem som har SDHC kort...

 

Har lest på britiske forum at det skal funke fint, og ikke fint... Det de sier er at om du bruker 4GB - 8GB SDHC kort må du FOR ALL DEL IKKE FORMATERE KORTET med telefonen.. formater kortet med noe som støtter SDHC! Om du formaterer et større kort i telefonen vil det bli formatert som 2GB og du får ikke utnyttet resten..

 

Får å få fullt utbytte av et større kort må du fylle opp kortet i din dator slik at det kun er 2GB igjen på kortet.. altså 4gb - fyll opp 2gb før bruk i tlf, 6GB - fyll opp 4GB, 8GB - fyll opp 6GB ... men det skulle vel ikke være noe problem da du gjerne bruker den ekstra plassen til filmer og musikk du ikke laster ned med telefonen..???

 

En annen ting som flere ytrer er at om du setter telefonen til å lagre bilder og filmer på telefonminnet.. og ikke SDkortet vil den være noe kjappere.. så kan du flytte bilder og filmer over i etterkant.. Jo større kort jo tregere om du vil lagre direkte til kortet..

 

Min Viewty ligger nå og venter på posten og planen er å kjøpe et 4GB eller 8GB SDHC kort iløpet av kort tid.. så jeg kan gi en tilbakemelding etter jeg har testet dette ut..

 

Takk for svar! Ser frem til tilbakemeldingen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Noen som har noen positive/negative tilbake mld angående denne mobilen? Har en N82 nå, men er litt misfornøyd med byggekvaliteten og størrelsen på den. Hva syns dere om disse to tingene på denne mobilen?

Lenke til kommentar
Noen som har noen positive/negative tilbake mld angående denne mobilen? Har en N82 nå, men er litt misfornøyd med byggekvaliteten og størrelsen på den. Hva syns dere om disse to tingene på denne mobilen?

Kjempefornøyd med min bortsett fra at jeg er ikke fornøyd med lyden. Synes den skurrer litt og samtalepartneren høres ut som de sitter i en blikkboks

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Byggekvaliten på KU990 er bra. Er superfornøyd med min, byttet ut N95 mot den. Angrer ikke.

 

Hvordan syns du musikkavspilleren på N95 var i forhold til ku990? Hører litt på musikk og akkurat musikk avspilleren på N82 var jeg veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvilken farge kommer den i? Når den kommer vil den sikkert ha nyeste firmware noe som kanskje retter opp noen småfeil. Kanskje det var dette han mente?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Mener å huske at amobil skrev noe om at norske tegn manglet og at man måtte finne frem disse som spesialtegn. Men LG har kanskje ikke noen planer om å fikse dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...