Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som ønsker flere themes på mobilen anbefaler jeg theme manager. Enkelt som bare juling og du får med ca. 10 forskjellige themes. Noen av dem er såpass gode at det føles som en har fått en helt ny telefon.

La akkurat inn theme manager v.2.51, funker som gull!!! :)

 

Lastet den ned fra http://ku990.co.uk/forum

 

 

Kom med tilbakemld om det er flere som har prøvd...

Lenke til kommentar
Til dere som ønsker flere themes på mobilen anbefaler jeg theme manager. Enkelt som bare juling og du får med ca. 10 forskjellige themes. Noen av dem er såpass gode at det føles som en har fått en helt ny telefon.

La akkurat inn theme manager v.2.51, funker som gull!!! :)

 

Lastet den ned fra http://ku990.co.uk/forum

 

 

Kom med tilbakemld om det er flere som har prøvd...

Hva gjør det Theme Manager? Man kan ikke bricke mobilen gjennom Theme Manager?

Kan du komme med liten guide?! :=)

Lenke til kommentar
Til dere som ønsker flere themes på mobilen anbefaler jeg theme manager. Enkelt som bare juling og du får med ca. 10 forskjellige themes. Noen av dem er såpass gode at det føles som en har fått en helt ny telefon.

La akkurat inn theme manager v.2.51, funker som gull!!! :)

 

Lastet den ned fra http://ku990.co.uk/forum

 

 

Kom med tilbakemld om det er flere som har prøvd...

Hva gjør det Theme Manager? Man kan ikke bricke mobilen gjennom Theme Manager?

Kan du komme med liten guide?! :=)

søk litt selv da mann...

http://ku990.co.uk/forum/showthread.php?t=3004

Lenke til kommentar
Men uten den blir skjermen fort ripete.-. noe jeg fort oppdaget

med fare for å virke frekk og alt det der: SUCK IT UP! shit happens, osv osv.

 

kan ikke si jeg ser problemet. jeg har mistet min i bakken, hatt den i lomma med nøkler brukes fast på jobb(industriarbeider) og brukes generelt uten beskyttelse (annet en å ha den i lomma). vis jeg gnikker skjermen helt ren og klarer å få lyst riktig på skjermen kan jeg vel se noen striper. men må si fingeravtrykk er større problem.

 

må jo si at når valget står mellom å ødelegge skjermen med å trykke den i stykker eller å bry meg litt mer om mobilen å rett og slett bruke hodet om hvordan unngå riper, da velger jeg å bruke hodet.

 

det er uansett et personlig valg hva du vil gjøre. det jeg har sagt er etter råd fra LG support og ikke personlig synsing.

 

 

*off topic*

kanskje vi alle skulle kommet med en slik innpakning? så kan vi alle unngå å bli ripet opp :p

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt til å ta av beskyttelsen og kjøpe meg mobilsokk, hvis man holder den i hånda så er det ikke stor sjanse for at man mister vis man har grep på den. Det er vel sånn hvis man skal ta den ut av lomma og så mister man den. Jeg kommer til å kjøpe mobilsokk til en ok pris og ta av den, og bare bruke hodet at jeg ikke mister mobilen ibakken.

Lenke til kommentar
Men uten den blir skjermen fort ripete.-. noe jeg fort oppdaget

med fare for å virke frekk og alt det der: SUCK IT UP! shit happens, osv osv.

 

kan ikke si jeg ser problemet. jeg har mistet min i bakken, hatt den i lomma med nøkler brukes fast på jobb(industriarbeider) og brukes generelt uten beskyttelse (annet en å ha den i lomma). vis jeg gnikker skjermen helt ren og klarer å få lyst riktig på skjermen kan jeg vel se noen striper. men må si fingeravtrykk er større problem.

 

må jo si at når valget står mellom å ødelegge skjermen med å trykke den i stykker eller å bry meg litt mer om mobilen å rett og slett bruke hodet om hvordan unngå riper, da velger jeg å bruke hodet.

 

det er uansett et personlig valg hva du vil gjøre. det jeg har sagt er etter råd fra LG support og ikke personlig synsing.

 

 

*off topic*

kanskje vi alle skulle kommet med en slik innpakning? så kan vi alle unngå å bli ripet opp :p

 

Kunne vel egentlig ikke si meg mer enig, mobil er en bruksvare, og er du så redd for å "ødelegge" med et par riper, burde du skaffe deg en "case" som PRADAN har, men spørru meg er det BLÆ :p antar at du ikke skal ha mobilen i 4 år fremover, bruk den ;)

Lenke til kommentar

Lurer på et spørsmål, virker kanskje dumt, men jeg spør allikavel.

Jeg har installert GPS programmet på min Viewty nå, det eneste jeg trenger er en GPS Bluetooth mottaker. Men så har jeg også en N95, den har GPS Mottaker, går det ann å bruke den som GPS mottaker for LG KU990?

Kanskje dumt spørsmål, men spør heller for å være på den sikre siden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...