Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er klar over at den har ikke Wi-Fi, derfor spurte jeg om det går ann å surfe gratis på andre måter. Jeg veit at det skal gå ann å få nett via bluetooth.

 

For nett via 3g koster en god del?

 

Prisen på surfing via 3G avhenger av vilken operatør/abbonement du har, men en ganske vanlig pris er ca. 20kr/mb med mottatt data. Bruker du den medfølgende nettleseren til Viewty kan det fort bli noen kroner da den laster hele nettsider. Men hvis du bruker f.eks. Opera Mini, blir prisen lavere da denne nettleseren skreddersyr nettsiden til å passe skjermen på telefonen, da blir ikke datatrafikken så stor og prisen blir lavere.

Endret av njm
Lenke til kommentar

Er det noen som har opplevd at den medfølgende laderen til Viewty gir fra seg en høyfrekvent pipelyd mens den lader telefonen. Kjøpte telefonen denne uken og merket det da jeg satt telefonen til lading i dag.

Ville bare vite om det er vanlig eller om det kun er min lader.

 

Det er syyykt irriterende:(

 

 

 

jeg er sikker på at det er laderen, da lyden slutter hvis jeg tar den ut av støpselet(har sjekket, lyden kommer ikke fra telefonen eller selve støpselet)

Endret av njm
Lenke til kommentar

Har fått et bitte lite problem her, installerte et theme så slettet jeg det igjen. Det vil si at jeg slettet alle de filene jeg la i de forskjellige mappene. Så var det den shortcut filen (snarveismenyen) slettet jeg også, så nå får jeg ikke opp snarveis menyen. Så jeg lurer på om noen hadde giddet og hentet den orignale shortcut.swf filen i EFS? :)

Lenke til kommentar
Fy flate, nå er jeg imponert over batteriet på min 2. LG KU990. Har ikke ladet den siden jeg fikk den, som var snart for 4 døgn siden. Så er det fullt batteri ennå, selv om jeg har brukt kamera, video og litt film. Imponerende.

Du har vel ikke tilfeldigvis hatt den koblet til datamaskinen(USB) i løpet av de 4 døgnene? Da lades nemlig telefonen:P

Lenke til kommentar
Fy flate, nå er jeg imponert over batteriet på min 2. LG KU990. Har ikke ladet den siden jeg fikk den, som var snart for 4 døgn siden. Så er det fullt batteri ennå, selv om jeg har brukt kamera, video og litt film. Imponerende.

Du har vel ikke tilfeldigvis hatt den koblet til datamaskinen(USB) i løpet av de 4 døgnene? Da lades nemlig telefonen:P

Jo, men det er svært lite.

Lenke til kommentar

Hoi.

 

Kjøpte min viewty for 2 dager siden sammen med 4 gig minne.

 

Er selvfølgelig fornøyd med mobilen, men det har skjedd et par ganger at mobilen ikke finner minnebrikken. Har det skjedd med noen av dere?

 

Jeg måtte slå av mobilen og ta minnekortet ut og inn, så fant den det igjen..

 

Det kan bli temmlig irriterende hvis det skjer heletiden.

 

men uansett, har det skjedd med noen av dere?

Lenke til kommentar
Hoi.

 

Kjøpte min viewty for 2 dager siden sammen med 4 gig minne.

 

Er selvfølgelig fornøyd med mobilen, men det har skjedd et par ganger at mobilen ikke finner minnebrikken. Har det skjedd med noen av dere?

 

Jeg måtte slå av mobilen og ta minnekortet ut og inn, så fant den det igjen..

 

Det kan bli temmlig irriterende hvis det skjer heletiden.

 

men uansett, har det skjedd med noen av dere?

Kjøpte telefonen i midten av forrige uke, og det samme har faktisk skjedd med meg 2 ganger med en 2GB brikke:/ Da tok jeg ut batteriet og minnekortet og slo på telefonen igjen og så gikk det ca. 10 min, så "forsvant" minnekortet igjen. Jeg har ingen forklaring på hvorfor det skjer, men synd at det gjør det på en så fin telefon.

 

Men minnekortet har ikke "forsvunnet" siden fredag:D

 

 

PS: jeg postet et spørsmål tidligere i tråden her om det gikk ann å bytte snarveier på snarveisskjermen(den som dukker opp når du trykker på "<<<<<<" eller ">>>>>>" på hovedskjermen.

Jeg sendte en mail til LG og spurte:

-----------Reply to Customer Inquiry------------

Hei *******. Det er nok ikke mulig og bytte på hurtigtastene på displayet. Mvh Bård LG Electronics kundetjeneste.

Synd at dette ikke går uten å hacke telefonen:(

Endret av njm
Lenke til kommentar

Fikk min tredje KU990 idag,håper den varer :)

 

SÅ det er ikke mulig å bytte de hurtigtastene nei :/

 

Snakket også med Bård fra LG om screenprotectoren, og han sa at det var kun til transport osv. Og den greia gjorde at man måtte trykke hardere på toucscreenet, og da kunne skjermen bli ødelagt.

 

Det er jo en grunn til at LG la med en screenprotector greia, for å beskytte.!

Lenke til kommentar

mobilen er bare laget for 2 gb minne. hvis du har mer enn 2 gigabyte ledig på tlf din så får den problemer. så alltid ha ting på den slik at det er mindre enn 2 gigabyte ledig. også hvis du har lite plass igjen, så sletter du noe, men har nok ting til at det er ikke mer enn 2 gb ledig

 

8gb minnekort = må ha 6gb brukt

6gb =4gb brukt.

 

tlf har ikke problemer med å se igjennom alle 8 gb, men har problemer med å lagre når det er mer enn 2gb ledig.

 

skjønner? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...