Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har prøvd å konvertere .ISO filer(.ISO er en extension kreért av et program som ripper filmer), eller om det er noen som kjenner til et program som kan konvertere fra .ISO til .avi eller .mpeg4?

Det hadde vært fint å få en film med menyer og alt inn på ku990...

 

Drar for å hente min nye LG KU990 nå. åhh, som jeg gleder meg :fun:

Endret av njm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen her som har prøvd å konvertere .ISO filer(.ISO er en extension kreért av et program som ripper filmer), eller om det er noen som kjenner til et program som kan konvertere fra .ISO til .avi eller .mpeg4?

Det hadde vært fint å få en film med menyer og alt inn på ku990...

 

Drar for å hente min nye LG KU990 nå. åhh, som jeg gleder meg :fun:

1. Du klarer ikke å få menyer etc inn i en vanlig .avi/.mp4

2. Først må du enten pakke ut ISO-fila (som er et DVD-image) til ei mappe på PCen din. Evt kan du jo evt brenne den ut på DVD, men da er du tilbake ved utgangspunktet...

3. Deretter kan du spille av filmen/DVDen og rippe med f.eks. Total Video Converter, som nevnt tidligere (søk blant mine poster).

 

Konklusjon: det enkleste er å droppe iso og istedet rippe direkte fra DVD til mp4 ved hjelp av Total Video Converter eller tilsvarende.

Lenke til kommentar
Ok, hehe :) Det virker jo veldig vanskelig det med themes greiene. Ikke har jeg funnet en guide heller om det, ikke på KU990 forumet engang :/

hæ? har du kikket gjennom forumet i det hele tatt? (du må være registrert for å få frem noe som helst)

på hovedsiden til forumet er det en under kategori som kalles: "Completed Theme Releases"

har du vært der?

der er det en tråd om/med en mod som lar deg installere flere themes (den har vært oppe siden 17.02.2008).

 

eventuelt så har du: "viewty hacking" kategorien. der har du en guide på "old schoole" theme forandring.

 

ikke meningen å være frekk her men virker ikke som du har prøvd i det hele tatt.

Lenke til kommentar
1. Du klarer ikke å få menyer etc inn i en vanlig .avi/.mp4

2. Først må du enten pakke ut ISO-fila (som er et DVD-image) til ei mappe på PCen din. Evt kan du jo evt brenne den ut på DVD, men da er du tilbake ved utgangspunktet...

3. Deretter kan du spille av filmen/DVDen og rippe med f.eks. Total Video Converter, som nevnt tidligere (søk blant mine poster).

 

Konklusjon: det enkleste er å droppe iso og istedet rippe direkte fra DVD til mp4 ved hjelp av Total Video Converter eller tilsvarende.

 

Ok:D Takk for godt svar...

 

Noen som vet hvordan man kan rotere et bilde når det vises på fullskjerm? kan ikke alle funksjoner enda, fikk den i dag:D men for en fantastisk telefon, ingenting å sette fingeren på sålangt...

Endret av njm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...