Gå til innhold

LG KU990 Viewty - diskuter den her!


viewty

Anbefalte innlegg

Jeg må lade min telefon hver natt, den holder aldri i mer enn 36 timer ca. I starten ladet jeg den ut på rundt 12 timer.

 

Dette er derimot med kraftig bruk, sender 150 meldinger per dagen av og til, og da er den ofte på 2 streker når jeg kommer hjem fra skolen.

 

Er egentlig ikke noe problem, for lader den hver natt. Er værre de gangene jeg sover borte og glemmer lader, eller hvis jeg er ute til klokken 3-4, da kan den også fort gå tom : /

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan ikke kreve ny, men du kan spørre pent, og om de er ålreite folk så kanskje du får en ny med en gang. Men de skal ha en mulighet til å sende telefonen til reperasjon, og da har du krav på en lånetelefon (noe som mest sannsynlig blir en Nokia 1208 :p).

Jeg gidder jammen meg ikke verskted, da blir jeg forbanna. Skal spørre pent osv. Har allerde sendt mail til Elkjøp kundeservice, så får nok svar imorgen tidlig. Jeg har ikke lyst til å sende den på reperasjon etter kun 5/6 dager.

godt mulig det hjelper med en software flashing, er ikke sikker, men kanskje? telekiosken og slike mobil butikker kan vell utføre sånt "on site" på noen få timer. prøv det først du, hvis det ikke hjelper må du nok levere den inn der du kjøpte den.

 

btw, jeg har også problemer med batteri levetid.

Lenke til kommentar

åhh, endelig...

 

Bestilte min ku990 i går:) Så dro jeg til butikken i dag for å hente den, MEN budbilen hadde misforstått bestillingen og derfor latt den ligge på lageret;( Gleder meg sykt til å hente den så jeg kan trykke og fikle med vidunderet:)

 

Btw, er det noen som vet hvor man får kjøpt TV-ut kabel til Viewty'n?

Endret av njm
Lenke til kommentar

Tja, koblet ut laderen nå av mobilen. Mobilen ser ut til å fungere supert. Det eneste jeg ble litt "sur" på var at den screen protector som lå i esken var bretta, så den er ubrukelig :p Ingen som har en til overs, kan betale ? :p

 

Det eneste jeg vil nå er å installere apps og themes, men jeg vet ikke hvordan :p

Lenke til kommentar

hehe jeg drepte min skjermbeskytter! Den har jeg kastet, jeg la den på men så var det sååå mange bobler at jeg tok den av igjen også mistet jeg det på bakken. Også ble den full av hundehår(jeg har hund)!

 

har heller ikke installert themes, skjønte ikke det helt jeg:P hehehe

Endret av a_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...