Gå til innhold

Nyst prøvd alkohol. tips?


Thor.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om målet er å bli full må du nokk drikke meget mere :)

 

spis et godt måltid, sett deg med en 0.7 flaske vodka og 4 bokser battery og kanskje en appelsinjuice kartong.

 

bland og drikk. etter hvert som du blir mer og mer full skal du vite at for å bli pumpa skal du bli så full at du ikke klarer å stå på bena, så klarer du ikke å sitte, eneste du klarer er å ligge å fokusere på å puste. om da noen kommer og heller i deg enda en halvliter vodka og kroppen ikke spyr det opp. da må du pumpes for da blacker du ut av alkoholen og det kan være fare for at du kveles i eget spy osv. skal ekstremt mye til for å bli pumpa, tror ikke alle klarer å drikke så mye at de må bli pumpa engang siden de bare spyr og har absolutt ikke lyst på mere. du blir dritings av 0.7L vodka, men du må nokk ikke pumpes.

 

gjem bort 2dl av vodkaen du så du bare har 0.5l. litt tryggere det

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
om målet er å bli full må du nokk drikke meget mere :)

 

spis et godt måltid, sett deg med en 0.7 flaske vodka og 4 bokser battery og kanskje en appelsinjuice kartong.

 

*snip*

 

gjem bort 2dl av vodkaen du så du bare har 0.5l. litt tryggere det

 

 

Hvis målet er å bli dritings er det lett hvis du drikker nedkjølt vodka. Da smaker det nesten ikke sprit... i hvertfall etter å ha drukket noen dl ;)

Lenke til kommentar

Tror jeg går for noe med lav % i starten. Likte godt smirnoff og blir nok den denne helgen og ;)

 

MEN. Om dere har noe å anbefale å kjøpe på polet. Bør fungere for nybegynnere som ikke liker alkoholsmak, kaffesmak og andre "beske" smaker. Husk lav %. Smirnoffen tålte jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte faktisk på appelsinjuice for noen dager disen, at det ville være godt i kalinkaen. Kjøpte en av de dyrere juicene uten fruktkjøtt. Sprite må prøves. Dog blir det små doser denne gangen for jeg vil ikke bli "syk" fra jobb denne mandagen og :)

 

Jeg tenkte faktisk på appelsinjuice for noen dager disen, at det ville være godt i kalinkaen. Kjøpte en av de dyrere juicene uten fruktkjøtt. Sprite må prøves. Dog blir det små doser denne gangen for jeg vil ikke bli "syk" fra jobb denne mandagen og :)

Lenke til kommentar

Jeg er fan av bacardi rom og oppskriftene på hjemmesiden. Prøvde med 7 deler ananasjuice og 3 deler bacardi, og det likte tilogmed dama som vanligvis hater sprit. Funker bra med eplejuice også, men var litt sært på krokanis. Greit nok i melk.

 

Andre favoritter er

-ren jäger

-jäger og cola

-vodka og sprite

-tequila sunrise

-gele og sprit

-kaffe og kahlua

-ren whisky (teacher's)

-ren cognac

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...