Gå til innhold

CRYSIS! dårlig ytelse i demone ? , blir det bedre på full versjonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, skulle akkurat til å si det, last ned nyeste directx, jeg fikk 10fps mer !! http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

 

Er ikke det der til DX9?

 

Det er til alle... auto detecter hva den skal installere eller noe.

edit: men det er kanskje best å bruke http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en , etter å ha lest på http://www.gamingnewslink.com/2007/10/27/f...ashes-and-faqs/

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Jaja bare sjekk signaturen min der vil du finne mer spill til konsoller enn Pc...

 

Men denne siden http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest ga meg litt over minimuskrava og fortsatt ikke får spilt det....

Hva er liksom galt da?

Mafia 2 kommer vell bare til PC med det første? :p

 

Det skal vel komme samtidig til PS3 og Xbox 360 da

 

Men er det ingen som vet hva som er gale siden att denne pc skal ifølge systemtesten ha det over minimum og alt bare blinker når jeg faller nedover med fallskjermen havet og alt bare blinker :(

Lenke til kommentar
Har du husket å stilt ned grafikken a? :p

Drivere til skjermkorte evt.

Skogslik : Ja, da er demoen ferdig. Syns du det ikke var langt nok eller? :p

 

Ja alt står på low ingen bombe med denne driten har dem nyeste driverene til geforce kortet

og 800x600 oppløsning med 0 AA...

Merkeligt att det ikke funker... siden den dritsiden står det att denne skal takle det på litt over low :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Sukk. Jeg kan kun spille 2-3 minutter av gangen før jeg får melding om at displaydriveren (nvlddmkm.sys) har krasjet, etterfulgt av en bluescreen. Har installert Nvidia driveren som er optimalisert for spillet samt alle patcher/hotfixer referert til i denne tråden uten at det hjelper. Hjelper heller ikke å skru ned grafikkinstillingene til Medium. Utrolig kjipt, da det lille jeg har fått sett virker meget lovende.

 

Mitt system:

- Vista Ultimate

- AMD Athlon 4200+

- EVGA 8800 320 GTS

- 2 GB RAM

 

Har samme problem både i DX9 og DX10 mode.

Endret av Erikx
Lenke til kommentar
Sukk. Jeg kan kun spille 2-3 minutter av gangen før jeg får melding om at displaydriveren (nvlddmkm.sys) har krasjet, etterfulgt av en bluescreen. Har installert Nvidia driveren som er optimalisert for spillet samt alle patcher/hotfixer referert til i denne tråden uten at det hjelper. Hjelper heller ikke å skru ned grafikkinstillingene til Medium. Utrolig kjipt, da det lille jeg har fått sett virker meget lovende.

 

Mitt system:

- Vista Ultimate

- AMD Athlon 4200+

- EVGA 8800 320 GTS

- 2 GB RAM

 

Har samme problem både i DX9 og DX10 mode.

 

Ikke installer den nye beta driveren fra Nvidia (169.01) hvis du kjører Vista. Da funker ikke spillet (selv om det står at det funker, så funker det faktisk ikke).

Lenke til kommentar

Et google søk på nvlddmkm.sys viser at det er sinnsykt mange som har samme problem som meg. World in Conflict var det første spillet hvor jeg opplevde dette, og der måtte jeg spille i window mode under XP for at det skulle funke. Det er utrolig skuffende at jeg nå opplever dette problemet i Crysis, som er det spillet jeg har sett mest frem til i år. Jeg har prøvd alt av foreslåtte løsninger, inkludert å klokke ned skjermkortet, men ingenting hjelper. Oh well, det er jo bare et spill... :-(

Lenke til kommentar
Ikke installer den nye beta driveren fra Nvidia (169.01) hvis du kjører Vista. Da funker ikke spillet (selv om det står at det funker, så funker det faktisk ikke).

 

Så fint at du snakker for alle andre da, 169.01 funker strålende i vista her.

 

Vel, jeg og en haug av andre folk jeg har snakket med får ikke Crysis demo'en til å fungere med 169.01 i Vista (64bit versjonen av Crysis og Vista). 32bit versjonen vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...