Gå til innhold

CRYSIS! dårlig ytelse i demone ? , blir det bedre på full versjonen?


Anbefalte innlegg

klokka ned og satte alt på high og satte post prosessing på low og shadow på low og shader eller noe sant på low, satte 1280x1024 og hadde nesten ikke lagg bare litt men det var ok.

mulig det blir bedre vis jeg fikser litt på rammen

 

men er det noen som vet hvordan demoen slutter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
klokka ned og satte alt på high og satte post prosessing på low og shadow på low og shader eller noe sant på low, satte 1280x1024 og hadde nesten ikke lagg bare litt men det var ok.

mulig det blir bedre vis jeg fikser litt på rammen

 

men er det noen som vet hvordan demoen slutter?

 

En av mennene dine blir tatt av ett romvesen.

Lenke til kommentar
Jeg sitter med Geforce 7900 GS på laptop.

Den nye beta driveren skal støtte dette grafikkortet, men Nvidia finner ikke støtte til den nye beta driveren når jeg skal legge inn driveren. Kan det være at 7900 GS ikke støttes på laptop??

Joda, med litt godvilje og denne modifiserte driveren:

http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showforum=72

 

Edit: Typo

Endret av DrPhlux
Lenke til kommentar
Jeg vil egentlig anbefale alle til å sette på post-processing til high. Da får du motion blur, og da tenker du ikke like mye over den lave fps-en. Dessuten får du depth of field og, som er digg! ;D

 

Jeg vil anbefale å sette post-processing til low eller medium, da det krever veldig mye, du får en stor økning i ytelse i å gå fra very high til low eller medium på denne instillingen. Men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Jeg vil egentlig anbefale alle til å sette på post-processing til high. Da får du motion blur, og da tenker du ikke like mye over den lave fps-en. Dessuten får du depth of field og, som er digg! ;D
Eg sliter verkeleg med å sjå den store forksjellen mellom very high og high. Er det nokon andre som ser omtrent ingen forskjell?

Er jo mykje greiare på high fordi då går det ijallefall litt meir flytandes.

Jeg vil egentlig anbefale alle til å sette på post-processing til high. Da får du motion blur, og da tenker du ikke like mye over den lave fps-en. Dessuten får du depth of field og, som er digg! ;D

 

Jeg vil anbefale å sette post-processing til low eller medium, da det krever veldig mye, du får en stor økning i ytelse i å gå fra very high til low eller medium på denne instillingen. Men hver sin smak.

 

Jeg vil ikke anbefale å sette ned post-processing hvis du har mulighet til very high. Med very high får man MYE bedre lyseffekter feks disse lysstrålene og skyggene i lufta fra trærne. Sett istedet ned Shaders fra very high til high, det gjorde veldig forskjell i ytelse her ihvertfall; og man merker ikke nedgangen i kvalitet på langt nær så mye som hvis man setter ned post-processing.

 

Over til noe annet, så tror jeg at driverne har mye å si. Kommer nok enda mer optimaliserte drivere. Selv om jeg begynner å lure litt på hvordan de fikk så bra flyt i demovideoene sine med samme hardware som meg...

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Dritdemo deluxe alt blinker grått og ser jo når du faller nedover med fallskjerm att sjøen blinker

En pc til 7500kr med skjerm, dette er jo faen latterligt og denne ble kjøpt iår

Så denne tar det ikke på low ikke i det hele tatt.....

4 timer venting for ett sånt makkverk

 

3 konsollene FTW og der kommer det mer enn bare 1 toppspill, slipper og oppgradere for 8000kr og mer bare for å spille 1 spill

Jeg skal garantert styre unna Crysis siden det koster meg 15000kr for å spille spillet flytenes 30 til 40 fps

Lenke til kommentar
Dritdemo deluxe alt blinker grått og ser jo når du faller nedover med fallskjerm att sjøen blinker

En pc til 7500kr med skjerm, dette er jo faen latterligt og denne ble kjøpt iår

Så denne tar det ikke på low ikke i det hele tatt.....

4 timer venting for ett sånt makkverk

 

3 konsollene FTW og der kommer det mer enn bare 1 toppspill, slipper og oppgradere for 8000kr og mer bare for å spille 1 spill

Jeg skal garantert styre unna Crysis siden det koster meg 15000kr for å spille spillet flytenes 30 til 40 fps

 

Vi alle vet at du har en elendig drit PC. Hold deg til konsollene dine.

Lenke til kommentar
Dritdemo deluxe alt blinker grått og ser jo når du faller nedover med fallskjerm att sjøen blinker

En pc til 7500kr med skjerm, dette er jo faen latterligt og denne ble kjøpt iår

Så denne tar det ikke på low ikke i det hele tatt.....

4 timer venting for ett sånt makkverk

 

3 konsollene FTW og der kommer det mer enn bare 1 toppspill, slipper og oppgradere for 8000kr og mer bare for å spille 1 spill

Jeg skal garantert styre unna Crysis siden det koster meg 15000kr for å spille spillet flytenes 30 til 40 fps

 

Vi alle vet at du har en elendig drit PC. Hold deg til konsollene dine.

 

Du kan kose deg med det ene 1 toppspillet som kommer til pc

Resten kommer til konsollene :D

Lenke til kommentar
Dritdemo deluxe alt blinker grått og ser jo når du faller nedover med fallskjerm att sjøen blinker

En pc til 7500kr med skjerm, dette er jo faen latterligt og denne ble kjøpt iår

Så denne tar det ikke på low ikke i det hele tatt.....

4 timer venting for ett sånt makkverk

 

3 konsollene FTW og der kommer det mer enn bare 1 toppspill, slipper og oppgradere for 8000kr og mer bare for å spille 1 spill

Jeg skal garantert styre unna Crysis siden det koster meg 15000kr for å spille spillet flytenes 30 til 40 fps

 

Vi alle vet at du har en elendig drit PC. Hold deg til konsollene dine.

 

Du kan kose deg med det ene 1 toppspillet som kommer til pc

Resten kommer til konsollene :D

Men jeg får jo over minimum på den siden der du kan se om dataen takler det... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Tja etter å ha kjørt alt på very high og 1 ting på high som var shaders, å full oppløsning 1280x1024, med 4 i AA, så er jeg jævli fornøyd, ca 50-60 fps

Lenke til kommentar

for alle sammen som får lav fps (i dx10?) last ned denne:

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

 

har ikke sjekket fps'en. men det gikk mere smooth, loaded en savegame i en av villaene, laget masse rabbalber, med mange fiender og skyting. smooth as hell..

 

flere svar finner dere her:

 

http://www.gamingnewslink.com/2007/10/27/f...ashes-and-faqs/

 

 

anbefales og laste ned!

 

skal prøve Very high nå. for artigs skyld. da jeg spiller på alt på high, 1680x1050 nå. uten probs. (iallfall ikke etter den loadingen jeg gjorde for og teste, har ikke testet hele demoen med den installert enda)

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...