Gå til innhold

Crysis screenshots tråden!


Gjest Arveen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Regner med at vi som har Ati bør skru ned af kraftig, har måttet gjort det på noen spill nå...men fps`en har sprettet kraftig opp da.

Ikke at det er noe kult å tak vekk af osv, men merkes jo ikke så veldig mye av det heller.

Endret av Fluesopp
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå har jeg dessverre ikke fått ned Crysis ennå, men andre spill jeg har testet så er det aa og af den reagerer på, mest af som er høy, satte ned af i The Witcher og det doblet nesten fpsen, resten var makset ut og alt anna godsaker var på. Så det er bare aa\af som "ødelegger".

Beklager jeg mente AF ikke AA. Rota litt nå :blush:

Endret av Fluesopp
Skrevet (endret)

Nå pakker den ut :D

 

Både div. Vista og X64 filer her, så det kan være den er 1.8GB pga ekstra support for x64 osv. Lurer på hva ytelsen er i WinXP 64bit med Quad.

 

EDIT:

Ferdig installert... jeg blir borte litt hehe

 

EDIT2:

Kjekt å vite for Vista brukere.

 

Memory

management within Windows Vista has changed a bit which makes it

more memory demanding. Microsoft released a patch to improve this

situation. More details and the download can be found there:

 

http://support.microsoft.com/kb/940105

 

Og bedre ytelse i 64bit OS

Modern processors now support 64bit which mostly improves their

memory managing capabilities. This feature is only available if

the operating system support 64bits. As Crysis is demanding in its

memory requirements it can benefit from a 64bit OS. On a 64bit system

the engine texture streaming can be disabled as the operating

system can handle all data in a level. 64bit also supports more

main memory available for each application. Both are beneficial and

can result in improved frame rate and frame rate stability.

Endret av Theo343
Skrevet

Quad og SLI etc.

Multiple processors allow processing of some tasks in parallel which

mostly improves computational heavy situations like explosions.

The game utilizes multiple processors automatically.

 

Some hardware vendors have solutions to utilize multiple graphic

cards in parallel (e.g. Crossfire or SLI) and that can greatly improve

render performance. This requires the engine to run in the

"MultiGPU" mode. The speedup depends on the scene and system

properties like the main processor performance. Frame rate can be

less stable but is often much higher.

Skrevet

argh, 2 ganger har jeg prøvd å kjøre spillet og begge gangene har jeg gruse-kræsja... :p

 

ene gangen var det d3d fil som var synder, oppdaterte nettopp directx jo...

og andre gangen tryna gfx driveren tror jeg, blei bare skurr på skjermen og

måtte re-installere driveren etterpå da instillingene var låst i 4bit:p

Skrevet (endret)

Jeg kjørte med alt på low pga skjermkortet, men selv da var det faktisk ganske pent å spille. Men det er jo gameplayet, atmosfæren osv. som virkelig briljerer i tillegg til grafikken.

Endret av Theo343
Skrevet (endret)
nice... og hvilken FPS klarte maskinen din på det der Avean?

 

25 fps hehe.

 

8800 Ultra @ 700/2400

4Gb Dominator 8500

Quad 3,0 Ghz

 

Sier seg selv at spillet her trenger JÆVLIG mye optimalisering. Spilte det uten AA påslått også. Rimelig slap in the face for min del, men gud kor digg spill.

Regner med det er DX10 ja, har jo all fysikken osv rundt meg. Kjører på Vista 64 men må kjøre spillet i 32-bit da 64-bit exe fila ikke funker :(

Endret av Avean
Skrevet

Eg lastet ned demoen fra linkene som ble lagt ut her i går kveld, men noen av filene i den demoen var fucka så må laste ned på ny fra gamer.no nå med rundt 60kb i sekundet -.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...