Gå til innhold

Crysis screenshots tråden!


Gjest Arveen

Anbefalte innlegg

har testet demoen i ca 35 sekunder nå. Men så kom jeg på at jeg ikke har oppdatert grafikkdrivere på en stund. Har NVidia Geforce 8800 GTX kort. Er det verdt bryet med å laste ned en av disse beta driverne som har kommet siste tiden? Mener jeg leste noe om at den/de var mer optimalisert i forhold til Crysis enn siste whql godkjente driver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan umulig ha spilt på den høyeste settingen, kan jo sammenligne:

 

Andre sine bilder:

 

Crysis2007-10-2611-04-47-68.jpg

Crysis2007-10-2611-04-53-15.jpg

 

Din:

 

115920.jpeg

 

De andre sine ser relativ mye bedre ut..

 

Dr.Peedee: Du burde abeslutt laste ned nye drivere, helt klart verdt det. Ikke tvil engang hvis du ikke har oppdatert dem på en stund.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
har testet demoen i ca 35 sekunder nå. Men så kom jeg på at jeg ikke har oppdatert grafikkdrivere på en stund. Har NVidia Geforce 8800 GTX kort. Er det verdt bryet med å laste ned en av disse beta driverne som har kommet siste tiden? Mener jeg leste noe om at den/de var mer optimalisert i forhold til Crysis enn siste whql godkjente driver.

 

Hvorfor ikke laste ned ny driver?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Til dere som klager på lav fps og alt slik; var ikke betaen multiplayer?

 

 

Men tror ikke jeg skal prøve meg på dette spillet. :cry: Blir nok litt hardt for den 5 år gamle kassa.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vil anbefale alle som har Nvidia kort og Crysis demoen å laste ned de nyeste beta driverne som kom ut idag. Skal være veldig god økning i FPS'en.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Vil anbefale alle som har Nvidia kort og Crysis demoen å laste ned de nyeste beta driverne som kom ut idag. Skal være veldig god økning i FPS'en.

 

Skal være = du har testet selv? Eller lest på forum?

 

Åkke som - Jeg har nå lastet ned det som jeg finner som siste beta driver, men den er datert 9.oktober, versjon 163.75 (vista i mitt tilfelle). Ser ingen nyere hverken for vista eller xp på Nvidia's egne beta nedlastingssider.

 

Har du en spesfikk link til driveren som har kommet i dag? Mottas med stor takk!

 

Vil jo tyne mest mulig ut av denne demoen. Hehe :)

 

 

Ellers - beklager over å spamme tråden med spørsmål, skal se om jeg ikke får postet noen screenshots litt senere i kveld når jeg har fått testet mere.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Ettersom det jeg har sett/opplevd av ytelse i Crysis fram til nå, så har Crytek en STOR jobb å gjøre fram til 16 november. Jeg vil tro at det meste av bugs er eliminert, og at det er bare optimalisering som gjenstår. Selvsagt har drivere mye og si. Jeg tror at en ny driver til kunne øke fps-en en god del (hvertfall når det gjelder ATI).

 

Forresten. Er det DX10 støtte i demoen? Hvis så, må jeg installere Vista i morra. Har gått tilbake til XP, pga. bedre ytelse i source-baserte spill. Kan kanskje ha noe med at jeg sitter på en gammel Pentium 4 2.93 Ghz UTEN HT. Men har et Radeon HD 2600 XT. (Skal bygge ny maskin med Intel Core 2 Duo så fort jeg får lønning). ;D

Endret av Kresstian
Lenke til kommentar

Da har jeg runna demoen :( det tok ikke lange tiden...

 

Har ikke noen flere spennedre screens å dele dessverre :(

 

Kun de første bildene mine som var på very high og 1280x1024. Bruker fraps til å ta bilder. Har egentlig alltid fått doelig kvalitet når jeg har tatt bilder. Uansett spill...

Lenke til kommentar
Ettersom det jeg har sett/opplevd av ytelse i Crysis fram til nå, så har Crytek en STOR jobb å gjøre fram til 16 november. Jeg vil tro at det meste av bugs er eliminert, og at det er bare optimalisering som gjenstår. Selvsagt har drivere mye og si. Jeg tror at en ny driver til kunne øke fps-en en god del (hvertfall når det gjelder ATI).

 

Ati kommer nok ikke med noe crysis driver før etter 16 november. Så kansje de kommer i desemberutgaven?

 

Er demoen tilgjengelig for alle i dag? isåfall hvor?

?

 

Nei dessverre

 

 

Ja, det er DX10 støtte i demoen

Lenke til kommentar
Da har jeg runna demoen :( det tok ikke lange tiden...

 

Har ikke noen flere spennedre screens å dele dessverre :(

 

Kun de første bildene mine som var på very high og 1280x1024. Bruker fraps til å ta bilder. Har egentlig alltid fått doelig kvalitet når jeg har tatt bilder. Uansett spill...

 

Hva slags inntrykk sitter du igjen med? Bra, dårlig? For lite optimalisert?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
ny driver ute oppdatert for crysis SP demo ;)

 

 

http://www.nvidia.com/object/winxp_169.01.html

 

Skal straks kjøre igang demoen her, er det bare å installere disse nye driverne eller må man boote i safe-mode og kjøre eget 3'e parts program for å avinstallere gamle drivere ? (hassle .......)

Jeg hørte at den innebygde avinstallerings-prosedyren til nVidia mot gamle drivere, ikke var helt til å stole på ?

Lenke til kommentar

Tror ikke det hjelper med torrent når man må registrere no greier med EA for å få spille.. :hmm:

 

Satan, jeg blei skuffa over de screenshotsa.. håper for all del at det ikke er så rævva grafikk. Texturene er jo helt på trynet, og det ser ut som om det er low settings :roll:

 

Blir også litt satt ut av den sinnsykt dårlige FPSen folk får! selv med så bra system som trådstarter.. kommer ikke til å få mer enn 3 FPS med mitt 8800 GTS hvis jeg skrur noe over medium.

 

EDIT: Må man ikke ha international driver hvis man ikke har english UK/US operativsystem? I det tilfellet så finner jeg den ikke.. har noen link til international? eller trenger man det ikke?

Endret av mr_tambourine_man
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
ny driver ute oppdatert for crysis SP demo ;)

 

 

http://www.nvidia.com/object/winxp_169.01.html

 

Skal straks kjøre igang demoen her, er det bare å installere disse nye driverne eller må man boote i safe-mode og kjøre eget 3'e parts program for å avinstallere gamle drivere ? (hassle .......)

Jeg hørte at den innebygde avinstallerings-prosedyren til nVidia mot gamle drivere, ikke var helt til å stole på ?

 

 

Avinstaller på vanlig måte, restart i safemode og rydd opp med f.esk drivercleaner og installer de nye :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Da har jeg runna demoen :( det tok ikke lange tiden...

 

Har ikke noen flere spennedre screens å dele dessverre :(

 

Kun de første bildene mine som var på very high og 1280x1024. Bruker fraps til å ta bilder. Har egentlig alltid fått doelig kvalitet når jeg har tatt bilder. Uansett spill...

 

Hva slags inntrykk sitter du igjen med? Bra, dårlig? For lite optimalisert?

 

Humm. Demoen var bra, veldig bra. Grafikken er bedre en det bildene mine viser. Lydeffektene er bare fenomenale. Når det kommer til optimalisering, så er det et stykke igjen. Jeg har hw som klarer nesten 17k i 3dmark 06, kjører half life 2 på full, 1680x1050, 16x aa,16x af, med 100+ fps. Kjører Stalker på samme som half life 2, med 150-200 fps. Kjører Far Cry på det samme, her 90-150 fps. Kjører til sammenligning crysis på de samme settings, 10-15 fps :p

 

Det sier vel litt hvor mye det krever.

 

Nå vet ikke jeg hvordan det ligger ann på nVidiafronten. Men det er sikkert myyyye bedre en hva det er med ati!

 

 

ALt i alt, et konge spill. Tidenes beste vil tørre påstå.

Lenke til kommentar
Tror ikke det hjelper med torrent når man må registrere no greier med EA for å få spille.. :hmm:

 

Satan, jeg blei skuffa over de screenshotsa.. håper for all del at det ikke er så rævva grafikk. Texturene er jo helt på trynet, og det ser ut som om det er low settings :roll:

 

Blir også litt satt ut av den sinnsykt dårlige FPSen folk får! selv med så bra system som trådstarter.. kommer ikke til å få mer enn 3 FPS med mitt 8800 GTS hvis jeg skrur noe over medium.

Hmm merkelig at en demo skal være så eksluderende bare 2-3uker før launch. Dårlig EA/Crytek. Mininova "host, sette et brød i halsen"

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...