Gå til innhold

Crysis screenshots tråden!


Gjest Arveen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Da går det nok fint for jeg oppgraderte til 1GB for et par år siden! :green:

 

 

 

:ermm: Tror nok ikke jeg skal prøve meg på dette. Får holde meg til xboxen en stund til får jeg oppgraderer pc-en, må ha en monsterpc for å få dette til å bli bra.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Da går det nok fint for jeg oppgraderte til 1GB for et par år siden! :green:

 

 

 

:ermm: Tror nok ikke jeg skal prøve meg på dette. Får holde meg til xboxen en stund til får jeg oppgraderer pc-en, må ha en monsterpc for å få dette til å bli bra.

 

Denne PC-en jeg har nu suger drit mye kosta 6000kr dobbelte enn det 360 kostet og denne takler kansje crysis på low med sikkert 15 fps

Jeg synes spill som får under 30 fps er uspillbart for eks i Cs Source kan det poppe ned til 25 fps og da bommer jeg sykt

Har source på high med 4xaa og det lagger og det var anbefalt på denne PC-en :p

Lenke til kommentar
RAM :) At 4GB virker å være et løft for Crysis.

Ja, og spesielt i Vista. :) Så fort maskinen holder på å gå tom for RAM legges jo mye i sidevekslingsfilen, og da faller jo ytelsen drastisk. Dem med 8800GTS 320MB merker nok minnemangel(skjermkortminne) også med god oppløsning og full grafikk.

Når jeg spiller crysis på Vista (dx10) klare jeg så vitt å spille det flytende på medium, og på XP (dx9) da klare jeg lett å spille alt på high helt glatt. Enten er det at jeg bare har 2gb minne, eller er det minne på skjermkorte =/

Lenke til kommentar

Får dere spilt i 64-bit? Får det ikke til å virke jeg, etter at jeg lasta ned den nye beta-driveren :ermm:

 

klikker ved den "this demo is for promotional use only, bla, bla.." greia helt på starten..

 

Har prøvd å starte som administrator, men det hjelper ikke.

Endret av mr_tambourine_man
Lenke til kommentar

Når jeg spiller crysis på Vista (dx10) klare jeg så vitt å spille det flytende på medium, og på XP (dx9) da klare jeg lett å spille alt på high helt glatt. Enten er det at jeg bare har 2gb minne, eller er det minne på skjermkorte =/

Hva anbefaler du å kjøre, high i dx9 eller medium på dx10 ?? Har nesten samme specs som deg..........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...