Gå til innhold

Crysis screenshots tråden!


Gjest Arveen

Anbefalte innlegg

Tror ikke det hjelper med torrent når man må registrere no greier med EA for å få spille.. :hmm:

 

Satan, jeg blei skuffa over de screenshotsa.. håper for all del at det ikke er så rævva grafikk. Texturene er jo helt på trynet, og det ser ut som om det er low settings :roll:

 

Blir også litt satt ut av den sinnsykt dårlige FPSen folk får! selv med så bra system som trådstarter.. kommer ikke til å få mer enn 3 FPS med mitt 8800 GTS hvis jeg skrur noe over medium.

 

hehe, dritsykt. Er kommet et spill ingen har hardware til å få full peis

 

Må vente til 2009 før det kjører optimalt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 timer igjen...........download, download........... :roll:

 

Med tanke på at spillet har blitt hipet opp så innerst i granskauen i det siste tror jeg VELDIG mange kommer til å bli delvis skuffet over Crysis. Altfor mange tror dettte blir en sinnsyk revulosjon innen gaming. FOR ALL DEL, det blir garantert et bra spill (sikkert det beste for min del), men har altså en bang anelse om at det blir nokså delte meninger her. Også mange blir skuffa over systemkravene på spillet. Var i begynnelsen snakk om at man kunne spille på ganske høye settings med relativt "kjip" hardware.

 

Anyways så blir dette bra!! Var bare en tanke jeg satt med :innocent::thumbup:

Lenke til kommentar

Spilt litt nå.

Kjører alt på High med 12....ett eller annet ganger 10.....noe oppløsing..hehe. glemmer fort.

 

Og det flyter helt ok igrunn, men er littebitt tregt, altså det føles ikke ut som maskinen ikke takler det da ting er rimelig jevnt og fint.. men jeg tror det rett og slett ikke er skikkelig optimalisert enda altså..

Jeg sitter på:

Core 2 Duo E6600

3Gb DDR2 pc 5300 ram

Geforce GTS 8800 640MB

Vista.

 

Jeg syns det burde flyte littebitt bedre igrunn, kjører det ikke på maks engang.

 

Men godt nok for nå, spillet ser fantastisk ut.

Men dama blir kvalm av og se på siden jeg titter så fort rundt, så nå får jeg ikke lov til mer.

Lenke til kommentar
2 timer igjen...........download, download........... :roll:

 

Med tanke på at spillet har blitt hipet opp så innerst i granskauen i det siste tror jeg VELDIG mange kommer til å bli delvis skuffet over Crysis. Altfor mange tror dettte blir en sinnsyk revulosjon innen gaming. FOR ALL DEL, det blir garantert et bra spill (sikkert det beste for min del), men har altså en bang anelse om at det blir nokså delte meninger her. Også mange blir skuffa over systemkravene på spillet. Var i begynnelsen snakk om at man kunne spille på ganske høye settings med relativt "kjip" hardware.

 

Anyways så blir dette bra!! Var bare en tanke jeg satt med :innocent::thumbup:

 

Spillet har blitt hypet opp ja, men det verste er at jeg faktisk tror det lever opp til forventningene :) (utrolig nok)

Lenke til kommentar
2 timer igjen...........download, download........... :roll:

 

Med tanke på at spillet har blitt hipet opp så innerst i granskauen i det siste tror jeg VELDIG mange kommer til å bli delvis skuffet over Crysis. Altfor mange tror dettte blir en sinnsyk revulosjon innen gaming. FOR ALL DEL, det blir garantert et bra spill (sikkert det beste for min del), men har altså en bang anelse om at det blir nokså delte meninger her. Også mange blir skuffa over systemkravene på spillet. Var i begynnelsen snakk om at man kunne spille på ganske høye settings med relativt "kjip" hardware.

 

Anyways så blir dette bra!! Var bare en tanke jeg satt med :innocent::thumbup:

 

Spillet har blitt hypet opp ja, men det verste er at jeg faktisk tror det lever opp til forventningene :) (utrolig nok)

Tror jeg og :)

Tipper det blir mange kredittkort som kommer til å gløde som pokker når Ola Normann må ut å handle killer gaming rigg som kan spise Crysis :rofl:

Lenke til kommentar

Hmm..nå begynner jeg litt å lure på om hvis man tar filene fra demoen, over til betaen, om man kan spille singleplayer da..greide å unlocke singleplayer, men fikk ikke spilt fordi filene ikke er der..men tar vel sikkert lengre tid å gjøre det, enn å vente til i morra :p

Lenke til kommentar
Maskinene som Crytek brukte da de laget trailerne for spillet, må ha versting hardware.

 

Hva er "versting hardware"?...

 

Hvis du mener bra hardware så har du selvsagt rett, de lager ikke trailere som ikke kan vise spillet med det aller beste.

 

På tide å lære seg forskjellen på realtime og renders, kanskje? Når man lager trailer kan man først spille inn en demo så rendre til disk, bilde for bilde, og lage om alt til en video.

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...