Gå til innhold

Paid character name change!


Anbefalte innlegg

We’re happy to announce that through the wonders of modern gnomish engineering, you are now able to change your characters’ names. Finally, you can turn the moniker that seemed like a good idea at the time into something more befitting your true standing in World of Warcraft.

 

Visit Account Management to begin the paid character-name-change process. The fee is $10 per name change. As with our recent addition of voice chat to the game, this feature is being rolled out across all realms in several phases. The first-phase realms are listed in this forum post. Enjoy this new feature and the subsequent effect that your bold new name will have on friends and foes alike.

 

Melke penger... Jaja. Ser ut som noen av serverene i US har fått det nå, kommer vel til oss om ikke lenge.

 

linky

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
We’re happy to announce that through the wonders of modern gnomish engineering, you are now able to change your characters’ names. Finally, you can turn the moniker that seemed like a good idea at the time into something more befitting your true standing in World of Warcraft.

 

Visit Account Management to begin the paid character-name-change process. The fee is $10 per name change. As with our recent addition of voice chat to the game, this feature is being rolled out across all realms in several phases. The first-phase realms are listed in this forum post. Enjoy this new feature and the subsequent effect that your bold new name will have on friends and foes alike.

 

Melke penger... Jaja. Ser ut som noen av serverene i US har fått det nå, kommer vel til oss om ikke lenge.

 

linky

 

Sikkert mange som jubler over det der, men det er grådig frekt..

Tross alt er arbeidet med å bytte navnet ikke akkurat store jobben.

Lenke til kommentar

Detta blir herlig! På shaman min, så tenkte jeg lenge hva jeg skulle kalle meg. Tenkte hardt og lenge, så fant jeg et som klinga fint. "Elunë" Jepp, det skal jeg ha. (Mon tro hvor jeg har hørt/sett det før) En knapp time etterpå kommer jeg på det, jippi for et kreativt navn! (Gadd seff ikke endre, noe jeg burde gjort :p)

 

EDIT: Forresten, noen som vet når det kommer til EU?

Endret av -JørgenG-
Lenke til kommentar

Dette må jeg tenke på når jeg starter med WoW igjen en dag. Har løpt rundt med presten min "Skyggeprest" i over 2 år nå. Tingen er at jeg har vært holy specced siden jeg kom til lvl 60 (for lenge lenge lenge siden).

 

Egentlig skjønner jeg at de tar betalt for det. Det fører til at folk ikke kommer til å skifte navn hele tiden.

Lenke til kommentar
Dette må jeg tenke på når jeg starter med WoW igjen en dag. Har løpt rundt med presten min "Skyggeprest" i over 2 år nå. Tingen er at jeg har vært holy specced siden jeg kom til lvl 60 (for lenge lenge lenge siden).

 

Egentlig skjønner jeg at de tar betalt for det. Det fører til at folk ikke kommer til å skifte navn hele tiden.

 

Noe som er tull, fordi det finnes andre mekanismer man kan benytte for å begrense bruken.

Lenke til kommentar

Jeg syns det virker som en god ide. Er mange som angrer paa navnene sine og vil derfor endre det. Det blir ekstra arbeid for blizzard sa derfor mener jeg det er helt ok med 10$ per name change. Det kommer ogsa til a hindre at folk bytter navn hele tiden.

Jeg ser rett og slett ikke hvordan dette kan vaere negativt. Hvis du syns 10$ er for mye for a bytte navnet ditt kan du fint la vaer.

Lenke til kommentar

Joda, greit nok at ignorelistene holder seg oppdatert. Men når en person har en character på et realm, går den personen så og si alltid rundt med et rykte på seg. Så fort navnet blir endret, så blir også det negative ryktet borte.

Dermed har scammeren muligheten til starte på nytt, uavhengig av rykte på serveren.

 

Jeg vet i hvert fall ikke hvem som er hvem på ignorenlisten min, da jeg har endel folk der. Om noen på ignorelisten kommer til å endre nick, så legger nok ikke jeg merke til hvem som har endret nick til hva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...