MRN Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan virker dette? Har googla, men vanskelig å finne svar. Jeg begynte med en Blood Elf og havna på "alliance"-kontinentet. En som jeg vil spille sammen med begynte i Barrens/The Den eller der omkring. Tror hun begynte som orc shaman, eller troll shaman, ikke helt 100% sikker. Men for at jeg skal begynne på samme stedet, hva kan jeg velge da? Kommer det an på klassen (shaman) eller rasen (orc osv) ?
privinius Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan virker dette? Har googla, men vanskelig å finne svar. Jeg begynte med en Blood Elf og havna på "alliance"-kontinentet. En som jeg vil spille sammen med begynte i Barrens/The Den eller der omkring. Tror hun begynte som orc shaman, eller troll shaman, ikke helt 100% sikker. Men for at jeg skal begynne på samme stedet, hva kan jeg velge da? Kommer det an på klassen (shaman) eller rasen (orc osv) ? Det kommer ann på rasen. Du må enten være orc, troll eller tauren for å starte i kalimdor. Tauren er ikke i durotar da, men du kan møte han i Barrens:)
MRN Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Takk Da kommer det altså på rasen og ikke klassen. Takker for svar (Selvsagt kommer jeg til å møte han (er egentlig en venninne, men that's besides the point), men siden hun er toalt nybegynner i spillet, så er det en fordel å hjelpe henne så tidlig som mulig, liksom.)
TSP Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jeg ser du fikk svarene du søkte, men for eventuelle andre som lurer på det samme kan det være kjekt at jeg skriver dette. Orker og troll starter i The Valley of Trials, som du kan se her: The Barrens er som du ser mot vest. Tauren starter i Bloodhoof Village som er i "Mulgore", men det er ikke langt unna "The Valley of Trials", "The Barrens" ligger like øst. Som tauren, orker og troll oppholder en seg like mye i "The Barrens". Undead holder seg til det andre kontinentet i "Tirisfal Glades", men det er kort vei til et sted hvor du kan ta båt over til "Durotar" og deretter dra videre vest til "The Barrens", om det er noe en vil bruke tid på er en annen sak. Har selv ikke sett veldig mange undead i "The Barrens". Blood Elves vet jeg ikke noe om selv, men du finner alltids informasjon på wowwiki.com Endret 25. oktober 2007 av TSP
Lycantrophe Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Det har alltid vært mye Undead i The Barrens, men jeg har inntrykk av at de fleste foretrekker å levle i Ghostlands.
Licht Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ghostlands er det overlegent beste området å levle 10-20. Bedre rewards (nyttig itemization før level 60? Inconceivable!), mye mer kompakt og effektivt enn The Barrens. Og de vandrende elitene går ikke akkurat der du quester, som i Silverpine. Endret 25. oktober 2007 av Zealuu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå