Gå til innhold

Unødvendig med kommentarer fra folk som ikke har peiling


Anbefalte innlegg

jeg er sikkert ikke den første som kommenterer dette, men jeg begynner å bli rimelig lei av folk i dette forumet som svarer på spørsmål hvor de nærmest ikke har noen anelse om hva de prater om.

 

Jeg personlig uttaler meg kun / hjelper kun om jeg er sikker på det jeg sier.

 

fler som har merket seg dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig mener jeg at det hadde vært et sjakk trekk å fjernet meldings telleren. Et par av de over meg her har jo på hundrevis av meldinger men men. Kjenner bl. a. til Telcontar og han er meget seriøs.

 

Mr sosial for stå for det han skriver selv men... det er en del andre her på dette forumet som på død og liv skal poste. Har mange eksempler på at folk pjatter som det skulle vært en vanlig chatte side/linje. Rett og slett ren pludring.

 

3 typer pludre postinger går igjen og kan deles opp i følgende kategorier:

 

Den typiske: "Velkommen i 300 klubben" "Takk for det, nå går jeg for 400".

 

Den naive: "Er ikke sikker på om det går siden jeg ikke har det (grafikk) kortet selv, men du kan jo prøve"

 

Den fjortisprega krangelen: "8500 er mye bedre en TI 500" "Nei det er det ikke, TI 500 er best"

 

At noen kommer med humoristeske innslag eller prøver å hjelpe til så godt de kan uten at det løser problemet har ikke noe med dette å gjøre. Det eneste jeg vil sette fingen på er denne tullete postingen som kun skal gagne til en ting, å få opp det hersens meldings tallet. Tror at de som poster mye og som er seriøse bryr seg katta om hvor mange meldinger de har visende ved siden av innlegget.

 

Er ikke den beste selv jeg, sikkert mye å sette fingen på om noen gidder å lese gjennom meldingene mine. Men jeg skriver ikke et innlegg bare for å poste.

 

Rune

Lenke til kommentar

Både enig og uenig. Enig når man overhode har noe å bidra med annet enn en dum kommentar. Uenig når man kanskje ikke har noen løsning annet enn et innspill eller ide. Mange av de problemene som presenteres løses nettopp av innspill, erfaring fra annen bruker.

Det er et diskusjonsforum dette her, for vanlige brukere. Dere som henger dere opp i "dumme" spørsmål og skrivefeil irriterer meg.

Lenke til kommentar

Må bare få svare på tiltale Kina bill! for det første så glemte du de fjerde, som f.eks de som må henge seg opp i små detaljer som folk er sosiale/fjåser/rett å slett prater med hverandre. Tror ikke du har forstått at dette er ett forum med mange mennesker som har interesse for akkurat de samme tingene. jeg f.eks har ikke venner som intresserer seg for data, alle vennene mine har helt andre hobbyer......her kan jeg prate med andre mennesker om data og akkurat hva jeg vil.

 

Hvis jeg og f.eks Sosohal har en diskusjon om Kokken tor.......hvorfor skal du bry deg? Fordi vi prater under feil emne? Det hender faktisk at ett emne sporer av.....er det noe galt med det?

 

Jeg kan være enig med deg på noen punkter, AMD & INTEL ,ATI RADEON & GEFORCE 3 diskusjoner går over styr noen ganger...men la nå ungene kose seg...jeg kan i tillegg tenke meg at du tenker på denne "siste ordet" treaden, det startet sikkert som en spøk, men det utartet seg til en sinnsykt irriterende tread for disse under kategori 4.

 

Må bare ta med det om skrivefeil, har dere tenkt på det at faktisk noen på forumet kan ha skrive og lesevansker...Da er det sikkert lett for oss som kan skrive(kan sikkert hende jeg har hatt noen skrivefeil her og der:) å se dette, men vi må ha litt toleranse over de andre som bruker dette forumet.

 

Nå er det like før jeg begynner å prate om neste kjærlighet å sånn, så jeg tror jeg gir meg her :smile:

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: jan rune på 2002-01-05 10:27 ]

Lenke til kommentar

Nå må Dere gi Dere!!!

 

Jeg for min egen del er svært fornøyd for alle svar som er relatert til mine spørsmål.

 

Jeg har som oftest LITT peiling og har kompetanse til å avsløre useriøse svar eller svar som ikke passer mine spørsmål for å si det slik. Jeg synes det er fint at folk svarer, enten de har god eller dårlig peiling. Er ikke dette et forum man skal diskutere i da? Det skal da ikke være slik at folk kvier seg til å svare på innleggene her fordi de er redde for å bli uthengt som useriøse idioter?

 

Jeg får ikke blod på tann om folk drar en fleip heller jeg.....

 

Og når det gjelder skrivefeil.... så VET jeg at det er noen som sliter med skrivevansker, og har ofte sett at disse blir uthengt og at feilene blir kommentert veldig ofte. Man må være pinlig klar over at dette er svært frustrerende for de som har dette problemet. Så lenge man forstår innholdet av postene, så synes jeg ikke man skal kommentere andres feil og rakke ned på dem. DET er useriøst DET. De gjør sitt beste og da bør vi andre være fornøyde med det.

 

Jeg synes dette forumet er bra jeg :grin: Jeg synes også det er fint om folk med lite peiling svarer så lenge det ligger en god tanke bak. Kanskje de lærer mere de også. Jeg understreker at jeg selv ikke er verdensmester, derfor er dette forumet kjekt å ha. Her har jeg personlig lært veldig mye. Tusen takk til overklokking.no for at de opprettet forumet.

 

Jeg avslutter med å ønske alle sammen et riktig godt nyttår (for det har jeg ikke gjort ennå) og ser fram til et konstruktivt samarbeid i tiden fremover, enten man har peiling eller ikke.

Lenke til kommentar

Enig med SveinL.

 

Dette er faktisk et av de mest seriøse forumene jeg har sett. Noen av forumene jeg har vært inne på før inneholder typisk 99% spam.

 

Sålenge folk ikke slenger for mye med leppa fordi man tror man vet så mye bedre enn andre, synes jeg de fleste postingen her inne er helt ok. (pust)

 

p|cachu

Lenke til kommentar

Når de gjelder skrivefeil på forumet er de flere en meg som har det problemet.

 

Bra at verden består av ikke bare perfekte menesker de hadde vært synd.

 

Skal vi som har disse problemene ikke få lov til og skrive inlegg på forumet uten og bli rakket ned på.

 

Enig med at de svares mye rart.

 

 

Jeg er meget godt fornøyd med forumet og har fått meget god hjelp fra mange dyktige personer.

 

Hilsen

Kåre

 

En med store lese og skrivevansker,men har stor glede av data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...