Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til Citröen Xantia


Dataprob

Anbefalte innlegg

Morn!

 

åpner posten med å si at jeg fikk den jævli billig av min bestefar. så hvor stygg den er trenger jeg ikke å høre for det står kompisene mine for :p

 

Jeg har nå kjøpt en citröen xantia 96 mod som jeg har lyst til å pynte litt på. men jeg finner bare en side med lite deler til den.

 

noen som kan hjelpe meg med å finne ting som en activia spoiler, grill og kanskje noen øyelokk? styling i den duren.

 

så om dere kan hjelpe en 17 år gammal valp så hadde det vært fint! :D

 

edit: felger og sotings er fiksa ;)

Endret av Dataprob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Syns ikke den er så fin, men det er en norsk stylingside som også har litt smågodt, http://www.streetdesign.no/ .

 

Finnes også noen danske sider med xantia-styling, ettersom citroen er svært populært i danmark..

 

Du får også tak i noe "styling" fra citroen. Blant annet Turbofront. Dette kan du jo finne på dynga også.. Det er en litt lengre og kulere frontfanger med plass til intercooler, noe som er brukt i 2.0 Turbo ct og 2.1 TD.

 

her ser du forskjellen:

ikketurbo:

15911.jpg

 

turbo

13584.jpg

 

fant litt snacks her og forresten: http://www.edworthys.co.uk/search.php?mode...4b5a819e130878b

 

Bora bremseskiver og masse annet rart :)

Endret av pc^2007
Lenke til kommentar

Oi. Denne tråden hadde jeg helt glemt.

 

Saken er det at jeg ikke greier å like denne bilen. Jeg har prøvd men det uten hell. Så hvor lenge jeg skal ha den veit jeg ikke. Ikke lenge nok til å påkoste den noe. Eneste jeg har gjort er å montere overkill bilstereo i den. skøy:P

 

Men jeg skal prøve å finne turbo fronten på dynga! syns den var pen og kanskje jeg får fler interesserte når jeg selger den.

 

Men takk for svar uansett!

Lenke til kommentar
Oi. Denne tråden hadde jeg helt glemt.

 

Saken er det at jeg ikke greier å like denne bilen. Jeg har prøvd men det uten hell. Så hvor lenge jeg skal ha den veit jeg ikke. Ikke lenge nok til å påkoste den noe. Eneste jeg har gjort er å montere overkill bilstereo i den. skøy:P

 

Men jeg skal prøve å finne turbo fronten på dynga! syns den var pen og kanskje jeg får fler interesserte når jeg selger den.

 

Men takk for svar uansett!

 

Høres fornuftig ut, dette er ikke en bil som kan gjøres noe med, for at den skal bli "penere" ;)

Lenke til kommentar
Denne blien har jo hydrauliske dempere, så du kan stille på høyden. Det er jo rene "pussy" magneten allerder :p

 

Ja, den er litt morsom. Hadde noen kompiser på besøk her og alle har lyst på senka bil. Så mens dem diskuterte hvor de skulle kjøpe detta, smilte jeg pent mens jeg dro i spaken og bilen senka seg. De ble litt tause da ja :p.

"Sittatrengen" min ble plutselig litt kul da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...