Gå til innhold

Multiplayer Orange Box på PC og 360?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke spilt Counter Strike siden 2000, og da brukte vi samme CD-en for å installere på de forskjellige PC-ene.

Tenker nå å kjøpe Orange Box til nevøen, det er vel multiplayer-funksjon fortsatt? (Kan ikke se at det står noe om CS på pakka; er CS erstattet med Team Fortress, eller var CS noe man bare lastet ned som en patch?)

Hvis jeg kjøper 360-versjonen til nevøen, må jeg da ha en PC-versjon for å spille mot ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke spilt Counter Strike siden 2000, og da brukte vi samme CD-en for å installere på de forskjellige PC-ene.

Tenker nå å kjøpe Orange Box til nevøen, det er vel multiplayer-funksjon fortsatt? (Kan ikke se at det står noe om CS på pakka; er CS erstattet med Team Fortress, eller var CS noe man bare lastet ned som en patch?)

Hvis jeg kjøper 360-versjonen til nevøen, må jeg da ha en PC-versjon for å spille mot ham?

CS får man kjøpt på Steam eller som eget spill i butikkene, det var også med i den originale Half Life 2-pakken. Det følger ikke med i Orange Box. Team Fortress II kommer ikke til å erstatte CS, de eksisterer parallellt.

Har ikke hørt noe om spilling på kryss av plattformer, så jeg tror ikke det er mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...