koda Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Har ikke spilt Counter Strike siden 2000, og da brukte vi samme CD-en for å installere på de forskjellige PC-ene. Tenker nå å kjøpe Orange Box til nevøen, det er vel multiplayer-funksjon fortsatt? (Kan ikke se at det står noe om CS på pakka; er CS erstattet med Team Fortress, eller var CS noe man bare lastet ned som en patch?) Hvis jeg kjøper 360-versjonen til nevøen, må jeg da ha en PC-versjon for å spille mot ham?
Kimelimm Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hvis du mener at du vil spille mot han PC vs Xbox tror jeg ikke det går =/ Mulig jeg missforstår, kan ikke noe om Xbox egenltlig!
Zlatzman Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Har ikke spilt Counter Strike siden 2000, og da brukte vi samme CD-en for å installere på de forskjellige PC-ene.Tenker nå å kjøpe Orange Box til nevøen, det er vel multiplayer-funksjon fortsatt? (Kan ikke se at det står noe om CS på pakka; er CS erstattet med Team Fortress, eller var CS noe man bare lastet ned som en patch?) Hvis jeg kjøper 360-versjonen til nevøen, må jeg da ha en PC-versjon for å spille mot ham? CS får man kjøpt på Steam eller som eget spill i butikkene, det var også med i den originale Half Life 2-pakken. Det følger ikke med i Orange Box. Team Fortress II kommer ikke til å erstatte CS, de eksisterer parallellt. Har ikke hørt noe om spilling på kryss av plattformer, så jeg tror ikke det er mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå