Gå til innhold

Lengde på Half-Life 1?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Fikk lyst til å spille half life igjen og trykket randomly på episode 1 , ops hadde ikke spillt den før.

Tabbe!

Finnes det noen liste over hvilken av spillene som kom først og en rekkefølge evt hvilke som hører sammen og hvilke som er showoff grafikk fun.

Half-Life (1998)

Half-Life: Opposing Force(1999) (Ikke Gordon Freeman, men du får se han noen ganger i spillet, HL1 gfx)

Half-Life: Blue Shift(2001) (Ikke Gordon Freeman, men du får se han her også, HL1 GFX)

Half-Life 2(2004) (HL2 GFX)

Half-Life 2 Episode One(2006) (HL2 GFX)

Half-Life 2 Episode Two(2007) (HL2 GFX med oppgradert source engine)

Endret av Hofern
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vist man er veldig intrisert kan man prøve Demoen til half life, innholde i den er ikke med i spillet. Heter vel Half life uplink

Skrevet

Må vel ta turen innom Half-Life når jeg får opp breibandet. Litt synd at jeg ikke har prøvd det enda. Er 20 år. Så det er vel nesten forventet.

Tror VALVe kunne gjøre det bra, hvis de portet spillet til Xbox 360. Eller la det ut over Xbox LIVE/PSN. Med forbedret grafikk.

Birger :)

Skrevet

Anbefaler å kjøre:

Half Life Source

Half Life 2

Half Life Episode 1

Half Life Episode 2

Hvis det er en stund siden du har spilt de spillene er det alltid mange, mange morsomme ting og sånt man har glemt fra forrige gang man runna det. I tillegg er half-life serien en du aldri blir lei av..

Skrevet (endret)

Står fast i Cell Block D8 , kampen er over, jeg er i fengselet og kommer ingen veg.

ZZz

Løste seg, etterå ha ventet 2 timer på en bugget rød flyvende ting som endelig klarte å komme mot meg så jeg fikk skutt den kom dama og ledet meg til neste brett.

Endret av War
  • 1 måned senere...
Skrevet
Står fast i Cell Block D8 , kampen er over, jeg er i fengselet og kommer ingen veg.

ZZz

Løste seg, etterå ha ventet 2 timer på en bugget rød flyvende ting som endelig klarte å komme mot meg så jeg fikk skutt den kom dama og ledet meg til neste brett.

Half life, blue shif og opposing Force. er 3 spill som nesten er det samme, alt hører sammen, hvis du har runda half life 1 så anbefales det å spille blue shift og opposing force, eksempel når du er ca mitt i blue shift vil du se at Gordon vil bli tatt i fange "du ser det igjenom venten" og i opposing så er du faktisk med å fange gordon,

de 3 spillene der er de mest geniale spillene jeg noen gang har spilt, alle som har spilt cs,hl2

Halv life legeden er utrolig<3

Half life, blue shif og opposing Force. er 3 spill som nesten er det samme, alt hører sammen, hvis du har runda half life 1 så anbefales det å spille blue shift og opposing force, eksempel når du er ca mitt i blue shift vil du se at Gordon vil bli tatt i fange "du ser det igjenom venten" og i opposing så er du faktisk med å fange gordon,

de 3 spillene der er de mest geniale spillene jeg noen gang har spilt, alle som har spilt cs,hl2

Halv life legeden er utrolig<3

Skrevet

jeg satte meg inn i historien ved å lese om det første spillet (fant en sånn siden som fortalte hele historien del for del).. funka for meg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...