Gå til innhold

For få energydrikker!

Simenrf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi det er veldig godt! Og man blir mer våken av det!

Noen som vet om noen lister over hvilket land som selger visse energidrikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selger de like mange energidrikker i Danmark som i Norge? Eller fler? Har bare sett burn, battery og cult i Danmark. Akkurat som Norge har tre stykker burn, battery og shot.

Selger de flere?

• 5 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Skal arrangere et lan, og lurer på hvordan mulighetene for å slege Red Bull der er.

Visst jeg får tak i Red Bull, er det da lov til å "gi" dette med på kjøpet, visst noen f.eks. kjøper en tyggis til 25 kr? :)

Skrevet

Varen du gir ut gratis er jo ulovlig i Norge. Så jeg kan ikke se noen grunn til at det skal bli lovlig dersom de kjøper en pakke tyggis sammen med den?

Satt på spissen:

Hvis du kjøper en pastilleske så får du med 0.5g Hasj.

Skjønner at dette er et dårlig eksempel, men allikevel ser jeg ingen grunn til at dette skal være lovlig.

Skrevet
Skal arrangere et lan, og lurer på hvordan mulighetene for å slege Red Bull der er.

Visst jeg får tak i Red Bull, er det da lov til å "gi" dette med på kjøpet, visst noen f.eks. kjøper en tyggis til 25 kr? :)

Sikkert ikke lovlig, men jeg tviler på at noen kommer til å bry seg.

Skrevet
Alle energydrikker jeg har smakt smaker det samme: Guarana. Hvorfor kan ikke de som lager dem la de smake noe annet?

Vel nå har den kommet! PureRush smaker ikke kun Guarana!

Skrevet

Sobe Rød (husker ikke hva det sto på den) smaker ikke guarana, men heller skogsbæryogurth. Litt merkelig smak egentlig. Dog de selger den kun på butikker som Ultra, Obs etc.

Skrevet

Digger den gule, det er helt klart best av de to. Genial å blande drinker med også.

Kom hjem fra svergie med et brett Monster i stad. Testet den nå og det var god smak. Annerledes enn de fleste, søtere ettersmak.

Skrevet
Sobe Rød (husker ikke hva det sto på den) smaker ikke guarana, men heller skogsbæryogurth. Litt merkelig smak egentlig. Dog de selger den kun på butikker som Ultra, Obs etc.

Har da funnet den på Meny og Spar...

Skrevet (endret)
hvorfor selger de ikke MAGIC i norge,de selgte den visst i sverige før,meget god drikk? :love:

HÆ ... du kan ikke være gamle gutten. Dessuten så heter det "solgte".

Magic var den første energydrikken jeg fant i butikk i Nord-Trøndelag. Og etter kom dark dog diltende (som forøvrig er genial på liten gul søt flaske).

Husker ikke når jeg så den sist dog ...

Forøvrig synes jeg det burde være flere sukkerfrie energydrinker. Slik at vi med diabetes også kan nyte smaken.

Endret av JKJK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...