Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva får en gutt på 17 til og bli sammen med ei på 12?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

De hadde ikke vert sammen i mer enn 2 uker, og alldrig hatt sex.Hun hadde lenge tenkt på og gjøre det slutt.
Rimelig selvmotsigende. Sier litt når hun har nok vett i hodet til å gjøre det slutt, men ikke han rolleyes.gif
Hehe, jeg er klar over at jeg har hisset meg opp, ganske mange hakk men i starten syntes jeg det var høyst nødvendig.Men det var ikke så alvårlig som jeg fryktet.Det ser faktisk ut som om det bare er en taper og ei usikker jente som tok til fornuften smile.gif

 

Skjønner ikke helt poenget hvis moren uansett visste om det.
Sier jo noe da, når moren vet men ikke faren..
Lenke til kommentar

 

 

Jeg snakker med jenta over msn, hun sier at hun vurderer og gjøre det slutt.Men påpeker at hun ikke tarimot råd fra folk hun ikke kjenner, noe som stempler henne som en umoden 12 åring.

Kvifor stempler dette ho som ein umoden 12åring? Tar du imot råd frå folk du ikkje kjenner?
Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg snakker med jenta over msn, hun sier at hun vurderer og gjøre det slutt.Men påpeker at hun ikke tarimot råd fra folk hun ikke kjenner, noe som stempler henne som en umoden 12 åring.
Kvifor stempler dette ho som ein umoden 12åring? Tar du imot råd frå folk du ikkje kjenner?
Ja, det kan jeg.Ett råd er til hjelp, samme hvem det kommer fra.Jeg skrev at hun var umoden, fordi det var en som påpeket at hun sikkert var veldig moden og han var umoden og sånn sett mente at det var greit.

 

Kan du vennligst forklare hvorfor dette gjør han til "en taper"?
En gutt på 17 år velger ei jente uten hår på musa og pupper?Enten er det noe i hodet på vedkommende som ikke er bra, eller så får han seg rett og slett ikke noe bedre.Jeg har lest igjennom nettbyen hans, vennene han har dær beskriver han som; stor i ord, liten på jord.Frækk fyr, fin i fylla eller broren til onkelen min.See?
Lenke til kommentar
Eit råd er så absolutt ikkje til hjelp samme kven det kjem frå. Eit råd er ein persons personlege meining. Ja, det finnes faktisk dårlege råd *shock*

Jaha?

Hvis jeg hadde vanskeligheter ville jeg ha tatt imot ett eventuelt råd fra deg.

Mange forumbrukere spør da om råd her på forumet, hvor vill du hen?

Idiotisk utalelse.

 

 

Synes du det var dårlig gjort av meg og råde henne i og droppe fyren?

Lenke til kommentar

 

 

 

Eit råd er så absolutt ikkje til hjelp samme kven det kjem frå. Eit råd er ein persons personlege meining. Ja, det finnes faktisk dårlege råd *shock*

Jaha?
Hvis jeg hadde vanskeligheter ville jeg ha tatt imot ett eventuelt råd fra deg.

For då hadde du spurt etter råd. Du spør etter andres erfaringer osv. Men slik som du har framstilt denne tråden her var det du som var "besserwisseren" og råda jentungen til å slå opp, hadde ho spurt om ditt synspunkt?

 

Mange forumbrukere spør da om råd her på forumet, hvor vill du hen?
Idiotisk utalelse.

Ja, folk spør om råd, spurte ho deg om råd?

 

Synes du det var dårlig gjort av meg og råde henne i og droppe fyren?


Nei, eg er heilt einig med deg. Men det at du klassifiserar ho som umoden osv når du knapt kjenner ho (som du har gitt godt uttrykk for her i tråden), det synes eg er dårleg gjort.
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Eit råd er så absolutt ikkje til hjelp samme kven det kjem frå. Eit råd er ein persons personlege meining. Ja, det finnes faktisk dårlege råd *shock*

Jaha?
Hvis jeg hadde vanskeligheter ville jeg ha tatt imot ett eventuelt råd fra deg.

For då hadde du spurt etter råd. Du spør etter andres erfaringer osv. Men slik som du har framstilt denne tråden her var det du som var "besserwisseren" og råda jentungen til å slå opp, hadde ho spurt om ditt synspunkt?

 

Mange forumbrukere spør da om råd her på forumet, hvor vill du hen?
Idiotisk utalelse.

Ja, folk spør om råd, spurte ho deg om råd?

 

Synes du det var dårlig gjort av meg og råde henne i og droppe fyren?


Nei, eg er heilt einig med deg. Men det at du klassifiserar ho som umoden osv når du knapt kjenner ho (som du har gitt godt uttrykk for her i tråden), det synes eg er dårleg gjort.

Du har flere gode påenger der, du har rett i det du sier.
Men for og forsvare meg så mye som jeg kan, hun hadde blitt frarådet og være sammen med han av flere enn meg.
Lenke til kommentar

 

 

Du har flere gode påenger der, du har rett i det du sier.
Men for og forsvare meg så mye som jeg kan, hun hadde blitt frarådet og være sammen med han av flere enn meg.

Og dei råda var det einaste rette wink.gif. Det er bra du fekk ordna opp i forholdet wink.gif Ho sku ha fått med i meldinga "See you in 10 years". Eg har sjølv ein kompis på 18 som er ilag med ei på 14. Dette er kvalmt nok for min del.
Lenke til kommentar

 

 

Nei, du skjønte helt sikkert hva jeg mente.

Å, joda. Noen blir tiltrukket av eldre kvinner, noen av yngre kvinner og andre igjen blir ikke tiltrukket av kvinner i det hele tatt, og det er ikke unaturlig i det hele tatt. Jeg forsvarer ikke nødvendigvis gutten i dette eksempel, jeg kjenner ikke situasjonen godt nok, men det er i prinippet ikke noe galt i å være sammen med noen som er yngre/eldre enn seg selv. Tolv år er ganske ungt, men et forhold i slik alder er ikke automatisk galt. Så lenge det ikke er noe press involvert, de er trygge på hverandre de lar samleie vente litt kan det sikkert fungere helt fint. Endret av Zeph
Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, du skjønte helt sikkert hva jeg mente.
Å, joda. Noen blir tiltrukket av eldre kvinner, noen av yngre kvinner og andre igjen blir ikke tiltrukket av kvinner i det hele tatt, og det er ikke unaturlig i det hele tatt. Jeg forsvarer ikke nødvendigvis gutten i dette eksempel, jeg kjenner ikke situasjonen godt nok, men det er i prinippet ikke noe galt i å være sammen med noen som er yngre/eldre enn seg selv. Tolv år er ganske ungt, men et forhold i slik alder er ikke automatisk galt. Så lenge det ikke er noe press involvert, de er trygge på hverandre de lar samleie vente litt kan det sikkert fungere helt fint.
Han vill jo vokse seg til en mann, og fremdeles like små jenter som du sier.Med andre ord, du synes det er greit at en på 20 hadde knulla datera de når hun gikk i 7ende klasse, for og sette det på spissen.

 

Du har flere gode påenger der, du har rett i det du sier.Men for og forsvare meg så mye som jeg kan, hun hadde blitt frarådet og være sammen med han av flere enn meg.
Og dei råda var det einaste rette wink.gif. Det er bra du fekk ordna opp i forholdet wink.gif Ho sku ha fått med i meldinga "See you in 10 years". Eg har sjølv ein kompis på 18 som er ilag med ei på 14. Dette er kvalmt nok for min del.
Hvis du synes det er kvalmt, hva er 12 vs 17 da? cry.gif
Lenke til kommentar

Stenges for opprydding.Å oppfordre til vold mot noen man ikke liker er ikke det lureste her i verden...

 

EDIT: Nei vet dere hva, denne bare forblir stengt.

 

TRÅDSTARTER: Å oppfordre til vold mot personer man har noe i mot er kvalmt og minner ikke meg om et særlig fint menneskesyn.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...