Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva får en gutt på 17 til og bli sammen med ei på 12?


Anbefalte innlegg

En på skolen min, er sammen med ei som er 12 år gammel!

Jeg har selv tat kontakt med dusten for og høre hva han tenker med, men har klart og kjefte så mye på han at han bare sutrer og griner.

 

Hvis jeg hadde ei datter som var sammen med en som var så mye større hadde jeg knust trynet til taperen!

 

Uansett, hva er galt i hodet på vedkommende? Eller blåser jeg meg opp for noe som ikke er fult så alvårlig som jeg vill ha det til?

 

Denne karen har faktisk funnet opp en leveregel; Alt over 9 glir, han har seg med småunger!

 

 

Har så lyst til og slå og hammre løs på vedkommende, skulla ha knust ballene hans!

 

Noen reaksjoner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sykt ja, i den alderen skjer mye, og selv 16 - 17 er stor forskjell på jente -gutt. Men om du ser 10 år fremover da, 5 år forskjell er da ikke så mye ?om du tenker 35 - 30 ?

 

Men å slå han ned eller whateva dere vil for tror jeg ikke vil gjøre han "frisk" akkurat, han kommer fremdeles til å føle noe for jenter i litt mindre alder. bare han ikke fortsetter med 9 års grensen når han passerer 20 liksom.

 

Tror noen bør fortelle foreldrene, det er jo ikke sikkert de er klar over det heller akkurat.

Fortell det til en verge, hvis ikke foreldrene er ansvarlige nok...

 

Jeg prøver å være nøytral i denne saken asså, bare sånn dere ikke visste det..

 

Trond... ;)

Lenke til kommentar
Det er sykt ja, i den alderen skjer mye, og selv 16 - 17 er stor forskjell på jente -gutt. Men om du ser 10 år fremover da, 5 år forskjell er da ikke så mye ?om du tenker 35 - 30 ?

 

Men å slå han ned eller whateva dere vil for tror jeg ikke vil gjøre han "frisk" akkurat, han kommer fremdeles til å føle noe for jenter i litt mindre alder. bare han ikke fortsetter med 9 års grensen når han passerer 20 liksom.

 

Tror noen bør fortelle foreldrene, det er jo ikke sikkert de er klar over det heller akkurat.

Fortell det til en verge, hvis ikke foreldrene er ansvarlige nok...

 

Jeg prøver å være nøytral i denne saken asså, bare sånn dere ikke visste det..

 

Trond... ;)

Kloke ord.

Kanskje man burde ta kontakt med foreldrene til gutten?

Det er vist slik at mamman til jenta vet det, men ikke faren.

 

Jeg synes det er så tragisk.

Lenke til kommentar
Det er sykt ja, i den alderen skjer mye, og selv 16 - 17 er stor forskjell på jente -gutt. Men om du ser 10 år fremover da, 5 år forskjell er da ikke så mye ?om du tenker 35 - 30 ?

 

Det tenkte jeg også på, men i denne alderen er det enorme forskjeller, bla. pga utvikling.

Lenke til kommentar

Jeg tar meg friheten til å kalle noen av dere noen skikkelige idioter. Fordet om det er stor forskjell mellom dem, så har dere ikke en dritt med det å gjøre. Og dere fantaserer om å knuse kneskålene hans og knuse pungene, osv. Hva faen går det av dere? Synes selv det er alt for mye aldersforskjell, men om dem liker hverandre så tror jeg ikke det bryr dem. Det er dems valg og hvis du trådstarter er en ordentlig venn av han så respekterer du det valget han har tatt.

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Jeg tar meg friheten til å kalle noen av dere noen skikkelige idioter. Fordet om det er stor forskjell mellom dem, så har dere ikke en dritt med det å gjøre. Og dere fantaserer om å knuse kneskålene hans og knuse pungene, osv. Hva faen går det av dere? Synes selv det er alt for mye aldersforskjell, men om dem liker hverandre så tror jeg ikke det bryr dem. Det er dems valg og hvis du trådstarter er en ordentlig venn av han så respekterer du det valget han har tatt.
Jeg er ikke en venn av han, han er bare en kødd.Er vi idioter sier du?Han er sammen med hun kun for og få seg noe, og for og ha status som optatt!Han utnytter henne fulstendig!Han bryr seg ikke om henne i det heletatt, han er kun ute etter sex.Han hadde valgt andre om han ikke var den taperen han er!
17/2+7 = 15.5... dama er ca 3.5 år for ung. Alderforskjellen på 5 år blir mindre og mindre etterhvert som de blir eldre, men i den alderen er 5 år MYE.
Veldig mye!Hun er langt under seksuell lavalder og han kan bli dømt?
Lenke til kommentar

Skal nå si meg enig at dette er litt småsykt.

Men vi må jo ta til etterretning hvor modne disse 2 personene er psykisk/fysisk og om karen faktisk greier å vente 4 år før han har sex med henne.

Hvis han har sex med henne når hun er 12-13 år, da fortjener han virkelig å få knust ei kneskål mm.

Sykt ja, men er vel på sett og vis overkommelig

Lenke til kommentar
Jeg tar meg friheten til å kalle noen av dere noen skikkelige idioter. Fordet om det er stor forskjell mellom dem, så har dere ikke en dritt med det å gjøre. Og dere fantaserer om å knuse kneskålene hans og knuse pungene, osv. Hva faen går det av dere? Synes selv det er alt for mye aldersforskjell, men om dem liker hverandre så tror jeg ikke det bryr dem. Det er dems valg og hvis du trådstarter er en ordentlig venn av han så respekterer du det valget han har tatt.

Den eneste jeg er enig i.

 

Jeg er ganske sikker på at denne gutten ikke tvinger jenta til å være sammen med han,. det er noe hun velger selv.

Selv om jeg syntes aldersforskjellen er for stor...

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg tar meg friheten til å kalle noen av dere noen skikkelige idioter. Fordet om det er stor forskjell mellom dem, så har dere ikke en dritt med det å gjøre. Og dere fantaserer om å knuse kneskålene hans og knuse pungene, osv. Hva faen går det av dere? Synes selv det er alt for mye aldersforskjell, men om dem liker hverandre så tror jeg ikke det bryr dem. Det er dems valg og hvis du trådstarter er en ordentlig venn av han så respekterer du det valget han har tatt.
Jeg er ikke en venn av han, han er bare en kødd.Er vi idioter sier du?Han er sammen med hun kun for og få seg noe, og for og ha status som optatt!Han utnytter henne fulstendig!Han bryr seg ikke om henne i det heletatt, han er kun ute etter sex.Han hadde valgt andre om han ikke var den taperen han er!

 

17/2+7 = 15.5... dama er ca 3.5 år for ung. Alderforskjellen på 5 år blir mindre og mindre etterhvert som de blir eldre, men i den alderen er 5 år MYE.
Veldig mye!Hun er langt under seksuell lavalder og han kan bli dømt?


Det forutsetter jo at de to er seksuellt aktive, noe som ikke er nevnt her...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...