Gå til innhold

Omtale av Football Manager 2008 (PC)


Anbefalte innlegg

Noe jeg savner er å stille inn skjermoppløsningen inne i spillet. Det finnes vel ikke? Eneste mulighet for å få høyere oppløsning er å gjøre spillet til et vindu, da blir det som innstilligene ellers. Før var ryktet at dette var prosessorkrevende, men det var kanskje i gamledager...?

 

*snip*

 

Dette virker forøvrig også på alle tidligere utgaver av Football Manager, og sikkert 2009, 2010 osv også :)

 

Du er en gud RamGuy, dette må testes. Tidligere FM har sett ok ut på 17-tommeren, men på 15-tommers bærbaren var FM08 det lettere grøtete. Får håpe SI lager funksjoner for å fikse dette inne i spillet snart, det har skjedd en utvilking på skjermfronten siden Cm1, og her har de ikke fulgt helt med i utviklingen.

 

Fungerte ikke for meg :(

 

Hele dritten kræsjet ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I min bestilling hos CDON så står det "ikke sendt"! Er litt bekymret for morgendagen og hadde egentlig håpet på at jeg skulle få det idag!

 

Flere som har bestilt hos CDON?

 

Ja, jeg bestilte hos CDON og varen ble sendt ut den 16. oktober. Krysser fingrene for at posten ikke klarer å rote bort denne pakken også. De rotet nemlig pakken bort sist jeg bestilte :cry:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...