Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis slo opp med dama si - Go?


Anbefalte innlegg

En kompis av meg slo nettopp opp med dama si (et par dager siden), og denne dama hans (eller exen blir det vel) har

jeg selv litt interesse for, men bør jeg prøve meg på henne? Vi har veldig god kontakt, vi snakker sammen hver dag, og vi snakker om alt mulig. Vi ler og har det kjempefestlig sammen (dette var når hun hadde type, men kompisen min stoler såpass på meg at det gikk bra). Men nå som det faktisk er slutt mellom de, kan jeg jo kanskje ha en sjanse med denne jenta?

 

Jeg er litt usikker mtp at de nettopp har gjort det slutt, og denne jenten tok det veldig tungt. Hun gråt mye osv. Men jeg er litt usikker. Hva syns dere? Er det umoralsk av meg å prøve meg så tidlig, eller bør jeg gå for det med engang?

 

Innerst inne føler jeg at jeg burde vente en stund før jeg prøver å fikse noe. Og jeg føler kanskje det blir litt rart iforhold til kompisen min, hvis en vakker dag jeg skulle bli sammen med denne jenta. Han må jo tenke at jeg har vært ute etter henne lenge..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såpass å forstå ja ^^

 

Men jeg pratet litt med kompisen min angående denne dama, og han sa han var helt ferdig med hu, og at han brydde seg ikke om hvem som fikk henne etter han. Men han sa han anbefalte meg å ikke bli sammen med henne pga [private] ting. Men det sa han nok bare for min skyld.

 

Er ikke så lett å bare glemme :whistle:

Lenke til kommentar

Mulig jeg er stokk dum når det gjelder damer, men jeg klarer ikke å holde meg unna til tider.

Men jeg vet jeg ikke burde gå for henne, uansett hvor sexy, pen og grei hun er.

Vi får se om hun gir fra seg noen tegn som kan tyde på noe, men kan nok ikke forvente dette før det har gått en stund. ^^

Lenke til kommentar

huskeregel jeg lærte i en sang :p

Ikke rør dama, eks dama eller potensielle dame for kompiser :p

hehe...

 

men som sagt, folk er forsjelig, men det kommer an på hvordan det ble slutt?

viss hu slo opp så er det vell takk og forvell til kompisen din om du prøver deg...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
En kompis av meg slo nettopp opp med dama si (et par dager siden), og denne dama hans (eller exen blir det vel) har

jeg selv litt interesse for, men bør jeg prøve meg på henne? Vi har veldig god kontakt, vi snakker sammen hver dag, og vi snakker om alt mulig. Vi ler og har det kjempefestlig sammen (dette var når hun hadde type, men kompisen min stoler såpass på meg at det gikk bra). Men nå som det faktisk er slutt mellom de, kan jeg jo kanskje ha en sjanse med denne jenta?

 

Jeg er litt usikker mtp at de nettopp har gjort det slutt, og denne jenten tok det veldig tungt. Hun gråt mye osv. Men jeg er litt usikker. Hva syns dere? Er det umoralsk av meg å prøve meg så tidlig, eller bør jeg gå for det med engang?

 

Innerst inne føler jeg at jeg burde vente en stund før jeg prøver å fikse noe. Og jeg føler kanskje det blir litt rart iforhold til kompisen min, hvis en vakker dag jeg skulle bli sammen med denne jenta. Han må jo tenke at jeg har vært ute etter henne lenge..

 

 

Hvis du vil ha et blått øye og miste en kamerat så er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
men som sagt, folk er forsjelig, men det kommer an på hvordan det ble slutt?

viss hu slo opp så er det vell takk og forvell til kompisen din om du prøver deg...

En kompis av meg slo nettopp opp med dama si

Han har vel allerede sagt at det var kameraten som slo opp.

Men hvis kameraten din sier han synes det er greit at du prøver deg, så er det vel greit også, men spør kameraten din en ekstra gang sånn at du er heelt sikker på at han synes det er greit...

 

Men som det er sagt tidligere, det er en risiko for at det ikke går så bra. Så jeg vil vel anbefalle å droppe hu her, prøv deg heller på ei av de mange andre damene som er der ute i verden!

Endret av helto
Lenke til kommentar

Kompisen min er så lei av denne dama at han er bare happy fordi det endelig er slutt. Så tror ikke han kommer til å

klandre meg for å gå etter denne dama. Men jeg skjønner jo poenget deres, blir jo fryktelig rart og ekkelt, siden han tilbringer en del tid sammen med meg.

 

Er vanskelig for meg å glemme henne. Er på en måte en smule betatt av hu. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...