Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis slo opp med dama si - Go?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men sett at du blir sammen med hu, da blir det sikkert litt vanskelig å være med kameraten og dama på samme tid. Sånn som å dra til byn sammen med både kameraten og dama. Eller bare sitte å se på en film sammen eller noe. For kammeraten og hu eventuelle dama di vil antakelig ikke oppholde seg sammen, siden de er lei av hverandre... Så småproblemer kommer sikkert til å oppstå hvis du blir sammen med hu. Men husk at det er du som bestemmer om du vil gå for hu eller ikke da, ikke oss på forumet her ;)

(det ble litt tåpelig skrevet, men håper du skjønner hva jeg mener...)

Lenke til kommentar

Jeg kan jo såklart spørre han om det er greit. Men det hadde virka rart. Jeg skal jo selvfølgelig gjøre det hvis jeg

bestemmer meg for at jeg vil være med denne dama.

 

Men skjønner jo at det blir veldig rart hvis de skal oppholde seg sammen. Hadde nok ikke funket, de er ikke noe spesielt gode venner heller lengere.

Vet at dere på forumet ikke bestemmer her, men jeg spør dere bare om råd og tips til en slik vanskelig situasjon. :)

Lenke til kommentar
Sats på dama! Intet våger, intet vinner :)

 

 

Spørs om jeg egentlig vinner så mye på det da.

Det kan jo resultere i et forhold som ikke funker og blir slutt etter 1mnd, og da sitter jeg der

uten dame og kompis. Så win-win er det vel akkurat ikke. :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg kan jo såklart spørre han om det er greit. Men det hadde virka rart. Jeg skal jo selvfølgelig gjøre det hvis jeg

bestemmer meg for at jeg vil være med denne dama.

 

Men skjønner jo at det blir veldig rart hvis de skal oppholde seg sammen. Hadde nok ikke funket, de er ikke noe spesielt gode venner heller lengere.

Vet at dere på forumet ikke bestemmer her, men jeg spør dere bare om råd og tips til en slik vanskelig situasjon. :)

Altså, uansett hva. Du blir aldri sammen med eksen til vennene dine. Uansett om de mener det er greit eller, ikke. For det er skikkelig ille!

 

Om du virkelig elsker denne dama og hun elsker deg, og du tror at du og hu har virkelig en fremtid sammen, så greit. Da kan du ta det opp med din kompis, fortll hva dere føler ol. Hvis ikke, så bare la det være. Bro's before whores.. eller hvordan det gikk.

 

Kort oppsummert: Vennskap er viktigst.

Lenke til kommentar
Altså, uansett hva. Du blir aldri sammen med eksen til vennene dine. Uansett om de mener det er greit eller, ikke. For det er skikkelig ille!

 

Om du virkelig elsker denne dama og hun elsker deg, og du tror at du og hu har virkelig en fremtid sammen, så greit. Da kan du ta det opp med din kompis, fortll hva dere føler ol. Hvis ikke, så bare la det være. Bro's before whores.. eller hvordan det gikk.

 

Kort oppsummert: Vennskap er viktigst.

 

 

Bro's before hoes.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar
Hore skrives jo whore da. :D

 

har du sett på ricki Lake eller tilsvarende programmer brukes hoes relativt ofte. ordet er slang rett og slett.

 

litt ot: på den forrige jobben min kom det to polske håntverkere som skulle ha ledning til å vanne noe ute med og brukte da selvfølgelig ordet hose som i ordet watherhose. kollegaen min som snakket med de trodde de skulle ha hose som i hore og begynte å legge ut om hvorde kunne kjøpe seg horer. fikk meg en liten latter da.....

 

edit:

sorry mac, men det gjør nok ikke det...

 

gjør nok det. whore er et annet ord for hore. kilde: dictionary.com.

whore [hawr, hohr or, often, hoor] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation noun, verb, whored, whor·ing.

–noun 1. a woman who engages in promiscuous sexual intercourse, usually for money; prostitute; harlot; strumpet.

 

–verb (used without object) 2. to act as a whore.

3. to consort with whores.

 

–verb (used with object) 4. Obsolete. to make a whore of; corrupt; debauch.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...