Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompis slo opp med dama si - Go?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Bros before hoes!"

Men nå er det ikke snakk om noen hore inne i bildet.

Det er snakk om en jente. Et annet menneske. (Jeg sier ikke at horer ikke er mennesker)

 

Det utrykket der hører ikke hjemme noen plass.

Det har mer betydning av at man ikke skal prioritere et ligg forann en kompis.

 

Og en livspartner er mye større en et ligg, synes jeg.

 

Det er et vanskelig valg, helt klart, og man BØR prøve å se situasjonen fra flere sider før man hopper til noen forhastede konklusjoner.

Er kameraten i dyp kjærlighetssorg, så VET du at det ikke blir helt bra for han om bestekompisen hans finner sammen med dama han drømmer om.

 

Har kameraten kommet over jenta derimot, og driver på med andre jenter, så kan man se situasjonen fra et annet lys.

 

 

Helt til sist kan jeg komme med en FÆL spoiler som enkelte her ikke vil like å vite:

 

Det er ingen fasit.

 

Lenke til kommentar
"Bros before hoes!"

Men nå er det ikke snakk om noen hore inne i bildet.

Det er snakk om en jente. Et annet menneske. (Jeg sier ikke at horer ikke er mennesker)

 

Det utrykket der hører ikke hjemme noen plass.

Det har mer betydning av at man ikke skal prioritere et ligg forann en kompis.

 

"Bros before hoes" er jo utrykket at du ikke skal velge kvinner/jenter framfor kompisen din, som jeg har fortstått ifra filmer og irl.

 

Men.. Du bør jo ha en viss respekt for kompisen din å. Det spørs jo veldig om det var bare et "fling" han kompisen hadde med jenta, eller om det var skikkelig seriøst. :roll:

Lenke til kommentar

men nå har det gått sånn ca 2,5 uker siden trådstarter startet tråden, så jeg bare lurer på hvordan det går med MK2 og dama. Så hvordan er tilstanden for tiden? Har du blitt sammen med hu, eller venter du med det, eller har du slått henne helt fra deg?

 

og til nordgaard, og alle andre her som bruker uttrykket i denne sammenhengen: jeg synes ikke at man skal gå rundt å si at en helt random dame er en hore. selv om det er et uttrykk, så blir det litt feil i mine ører...

Lenke til kommentar

Nei, jeg kan vel ikke si det gikk som jeg forventet. Det hele endte med at hun ble sammen med typen (kompisen min) igjen. Og nå må jeg omgås dem hver dag, og holde inni meg at jeg liker denne jenta så jævlig godt. Og se henne kysse og kose med kompisen skjærer så jævlig inni meg, at jeg er på randen til å rømme.

 

Noen som vet hvordan det føles? Å se en utro kompis kysse og pule dama jeg liker over alt i verden, men hun tror han er wonderboyen selv. Jeg takler ikke mer. Jeg knuses.

 

 

:cry:

 

Jeg trenger råd. Hva skal jeg gjøre, hardwareforum?

Lenke til kommentar

Bare for å også svare i denne tråden.

 

Det er en ting som er veldig lett å vite om en slik situasjon, og det er at det er sjalusien som forårsaker mye av, om ikke alt, det helvette du går igjennom.

 

Prøv å hold litt avstand. Se vekk når de gjør ting du vet vil gjøre deg sjalu.

Kanskje ikke du merker noe til det der og da, men det kan ofte ta litt tid før følelsene tar overhånd og gir det et hardt spark midt i brystkassen.

 

Finn deg noen å prate med. Helst noen du kjenner i virkeligheten. Dette hjelper mye, og uten dette, så vil følelsene ta livet av deg etterhvert.

 

Gi deg selv motivasjon. Tenk at du skal holde ut ÉN måned til. Klarer du det, så kan du være stolt av deg selv og prøve på enda en måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...