Gå til innhold

Unreal Tournament 3 demo ute nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et problem med svart skjerm > desktop jeg.

Spiller kanskje i noen minutter/sekunder og får plutselig svart skjerm. Noen ganger hører jeg lyen andre ganger ikke. Noen ganger kommer jeg tilbake til spillet, andre ganger til destop. Hvis jeg kommer inn i spille igjen så får jeg bare spilly i noen minutter før jeg får svart skjerm igjen og samme problem..

 

Noen som ar svar?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som er bekrymet av omgivelses grafikken ? (utifra bildene dere poster)

 

Synes ikke det var noe særlig.

 

Og vil dette bli fikset i dx10 demoen?

 

Takker for svar, (ja, jeg vet at det er beta, og at jeg ikke skal klage, men det så noe inni h**** ut i forhold til andre ting)

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
Helt enig i at du ikke burde gjøre det, vertfall siden du ikke har fått med deg at PS3-versjonen støtter Mus/Tastatur.

 

Flere andre ting som gjør at PC er bedre

 

-Spill pleier å ha bedre grafikk på PC (Bedre textures, AA, AF)

-Fleste FPS spill til konsoll har 30 FPS, på PC er 60+ FPS helt normalt.

-UT3 har flere spillere på PC versjonen.

Lenke til kommentar
Ble ikke helt overbevis av grafikken, tror ikke det er fullt utstyrt med high teksturer osv i demoen. En ting som irriterte meg VELDIG var de ekstreme bloom-effektene som de insisterer på at skal brukes og dermed får det til å se ut som det er tåke overalt. Det var imidlertid en smal sak å fikse i configen, syns utseendet (for å spille rimelig prestasjonsmessig) er mye bedre nå:

(ett problem som likevell plager meg mye er det totale fraværet av Anti-aliasing, men det fikses nok etter hvert)

 

hva er det du skal skrive i config for å fjerne bloom ?

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er bekrymet av omgivelses grafikken ? (utifra bildene dere poster)

 

Synes ikke det var noe særlig.

 

hvor ofte vil du ha tid til å stoppe opp å se på omgivelsene i UT3?

 

Synes grafikken var veldig god og flytende. Synes det blir veldig forstyrende å irriterende hvis det er altfor mye trær og busker ol rundt på banene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

finnes det noen måte å få spilt det offline mot boter uten å være på nett først? har fått lastet ned demoen og lagt den inn på PC-en hjemme men jeg får ikke spilt det siden det krever innlogging på nett, noe jeg mangler hjemme :cry:

Lenke til kommentar
finnes det noen måte å få spilt det offline mot boter uten å være på nett først? har fått lastet ned demoen og lagt den inn på PC-en hjemme men jeg får ikke spilt det siden det krever innlogging på nett, noe jeg mangler hjemme :cry:

 

Det skal være mulig. Står noe som play offline eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...